![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Tenzij je bejaard bent , want dan mag van Geert zeker niets! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu ik had zo een tante die zei op een familiefeest ook altijd dat zij dat glaasje wijn alleen dronk voor de gezelligheid en niet voor het effect. Laat staan dat ze daarbij dacht aan drugs ![]() Probleem was dat mijn oom na dat glas direct kon kennismaken met het effect dat voor haar blijkbaar niet bestond. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb even voor je gegoogled, en kijk! Ik citeer;( je kunt het volledig lezen wanneer je cannabis geen schadelijk effect zoekt) De publicatie van de resultaten vond plaats enkele dagen na de publicatie van een soortgelijk onderzoek in dezelfde maand. In dit onderzoek werd door een groep onderzoekers van het Verenigd Koninkrijk geconcludeerd dat er geen verband bestaat tussen het gebruik van cannabis en het IQ en de schoolprestaties van adolescenten tussen de 15 en 16 jaar. De conclusies van beide groepen wetenschappers weerspreken die van eerdere onderzoeken waarin werd gesteld dat het gebruik van cannabis schadelijk zou zijn voor de hersenen bij de ontwikkeling van adolescenten. Beide onderzoeken concluderen dat het consumeren van cannabis niet direct leidt tot een verlaging van het IQ of tot lagere schoolprestaties. Allé laat u maar weer even gaan! ![]() Laatst gewijzigd door alice : 23 december 2019 om 12:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen die ik ken ziet een joint als een drug, behalve Fred. Uw zatte tante bewijst juist het gevaar van drugs. Zoals alle druggebruikers ontkent ze de invloed van drugs op onze samenleving. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Kom, Geert, ge zijt ermee aan't spelen. ![]()
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie zelfs ( en meer dan terecht) suiker als een drug ....Ik heb hier al ettelijke malen internationale drug rankings gepost en nu ga jij schrijven dat ik niet zou weten dat cannabis een drug is. Iedereen met een greintje verstand weet dat Alcohol een drug is......behalve Bobke want als die een advocaatje drinkt denkt hij niet aan drugs ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 23 december 2019 om 14:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Verder, ikzelf heb inderdaad nog nooit een joint opgestoken (allez gevaped) voor een andere reden dan het effect.
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 23 december 2019 om 14:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op zich is dat niet altijd negatief want te veel nadenken is misschien nog slechter als niet nadenken. Niets zo leuk als af en toe wat afstand nemen van de realiteit..... ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 23 december 2019 om 14:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#177 | |
|
![]() Citaat:
universalis: Marijuana has both short-and long-term effects on the brain. Alice: Andere studies beweren dan weer van niet Ik wacht nog altijd op die 'studies' ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Europees Commissaris
|
![]() Als ik de kruimels wiet van mijn vingers aflekte na het vullen van m'n vaper voor later dacht ik ook niet aan drugs nee.
![]() |
#179 | |
|
![]() Citaat:
Marijuana has both short-and long-term effects on the brain. alice Andere studies beweren dan weer van niet ik wacht op uw bron. 1 studie is genoeg. Zelfs al beweert ge dat er minstens 2 studies zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |