![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Inderdaad. Sommige culturen kunnen zonder. Bovendien kan je karton natmaken in noodgevallen. Ik snap ook de hamsteraars niet. Zo paniekerig om een pandemie. Ik houd mijn hart vast mocht er een oorlog uitbreken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Al is het onethisch, maar een hamsteraar die geweld gebruikt zouden ze zijn bankkaarten in tweeën moeten knippen en zijn contant geld aan flarden gescheurd. Vlak voor zijn ogen terwijl een menigte hem dwingt toe te kijken. En hem dan zeggen dat hij het wel overleeft met water. Een mens kan weken zonder eten. En dan met een goeie stamp onder zijn kont naar buiten jorissen.
Dat zou natuurlijk een tikje te ver gaan. Persoonlijk vind ik het eigenlijk belachelijk gedrag. Gelukkig heb ik in mijn dorp geluk dat broodautomaten, bakker, fruitwinkels en slagers genoeg hebben. De supermarkten zijn slechts half leeggeroofd, dus hamsteraars zijn er wel, maar in mate. Laatst gewijzigd door Weyland : 20 maart 2020 om 10:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hun eten koud laten worden mag niet van ma!
![]() |
![]() |
#164 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() https://www.youtube.com/watch?v=V6iihL4EsKo
Gewoonlijk vind ik De Ideale Wereld flauwe humor, maar dit is wel lachen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Europees Commissaris
|
![]() In Denemarken hebben ze de oplossing gevonden: handgel kost daar 5 euro voor één flesje, 135 voor twee...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het probleem is dat enkel wc papier cellulose is en oplost in water. Al het andere zal snel alle leidingen doen verstoppen. Idem met natte doekjes. Die lossen ook niet op. En dan heb je ontstoppingsdienst nodig. Duur!
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Papier is een oud gebruik, doorspoelen relatief nieuw. Droncke Dirck lagh in 't spoor in sijn eigen vuijl, Op, op, riep hem Spronssen, jou schendigen uijl, Of men salje strack op die Papier-molen halen En met d'andere vodden laten vermalen. Op, op, droncken varcken, en packje van hier, Of merghen voor noen benj' al graeuw Papier, En komt het mij 's anderdaeghs eens gelegen, 'S anderdaegs sal ick mijn gat an je veghen. Constantijn Huygens. Laatst gewijzigd door Weyland : 20 maart 2020 om 11:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Gouverneur
|
![]() Kuddegedrag. Self-fulfilling prophecy.
Het verhaal begon in America en Australië dacht ik — daar was een "run" op wc papier en wapens (daar is het normaal, het gebeurt bij elke mini crisis — om de vijf jaar — vanwege de bunkermentaliteit van met name bewoners van dunbevolkte uitgestrekte "remote" gebieden. Maar dit keer werd de Amerikaanse routinegedrag plots breed uitgemeten in Europa (want VTM en consorten zijn altijd op zoek naar sensatie over corona). |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#171 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bah, Europeanen die Amerikanen nabootsen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Dafalgan-hamsteraars kennen nu het karma-effect.
Met iboprufen die nu plots toch niet zo gevaarlijk zou zijn.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Please. Gewoon water, zeep... een handdoekje om droog te deppen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() A propos, supermarkten gaan promo's op acties v bvb. '2 + 1 gratis'... stoppen.
Om het hamsteren tegen te gaan ![]() Laatst gewijzigd door bembem : 20 maart 2020 om 13:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
u had geen ongelijk ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
't Zijn revolutionaire tijden, hé. We krijgen 'change', en allicht véél méér dan we ooit hebben durven vragen. Karma is a bitch.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Massa-psychologie, kuddegedrag ... dingen die op sommige momenten veel dwingender inwerken op de psyché dan IQ ..
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen in de hotels & restaurants kan je normaal betalen met €'s. (Dit is niet negatief bedoeld !). Laatst gewijzigd door Boduo : 20 maart 2020 om 17:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weekend: traditiegetrouw met m'n Heksie Perfeksie naar de hypermarkt.
Bijna géén volk ! 1 kassa open; niet moeten wachten! Nog nooit meegemaakt! Bij het terugkeren langs de Colruyt voorbij gekomen: een ellenlange rij aan de ingang. Ons vriezertje zit nu vol. Een gezond weekend ! |
![]() |
![]() |