![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() het kan het niveau misschien wel verhogen. Toen er in Beveren alleen maar Ivorianen rondliepen ging het er ook beter.
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Tenzij er terug een limiet komt op het aantal buitenlandse spelers zullen we nooit meer meetellen op internationaal niveau.
![]() |
![]() |
#164 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaag herspeelmatch Virton - Beerschot. Benieuwd of Virton komt opdagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge kunt ze hier écht geen ongelijk in geven... In deze corona tijden gaat er na dit seizoen,op voorwaarde dat ze gestart geraken niet al te veel financieel gezonde ploegen meer overblijven... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dé vraag is en blijft,wat met al die dure abonnementen....
Je betaald een pak geld,maar wat ga je ervoor krijgen.... Enfin,het mijne is betaald,maar eigenlijk heb ik mijn geld gewoon weg gegooid... Maar soit ,het is wat het is,en ik ga niet in deze tijden extra risico lopen om in een overvol stadion te zitten... Dus mijn geld voor dat abonnement zullen we maar bekijken als een extra investering zonder rendement .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn motivatie daarvoor is dat die zenders al te veel zeggenschap eisen voor hetgeen ze betalen.... Van mij krijgen die dus gene euro... Ik heb mijn club abonnement betaald ,en dat komt enkel de Club ten goede.... Kan ik dit seizoen niet gaan zien,tja spijtig,maar dat zal mij niet beletten om volgend seizoen een nieuw abonnement aan te schaffen,corona of niet.... Van die paar honderd euro's ga ik écht niet dood,ik beschouw dat als een investering zonder return.... De club heeft dat geld wel nodig ,ik kan dat perfect missen,en de werking blijft grotendeels gewaarborgd... Zelfs zonder toeschouwers halen ze 2/3 van de inkomsten per wedstrijd aan inkomgelden... En ik begrijp wel dat die ploegen die weinig abonnees hebben ,wel serieus in de problemen kunnen komen... Laatst gewijzigd door Svennies : 25 juli 2020 om 23:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zal nochtans de enige mogelijkheid zijn om volgend seizoen Belgisch voetbal te zien. Ik ben benieuwd wat Telenet gaat doen. Als ze het Belgisch voetbal niet uitzenden zouden ze toch best hun prijs van Play Sports verlagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Europees Commissaris
|
![]() Die chaos is toch vooral de schuld van het opportunisme van Club Brugge of zie ik dat verkeerd?
Ze wilden graag 2 vliegen in één klap slaan: de titel voor Brugge veilig stellen en de Play Offs afschaffen. Gelukkig kon Michel Louwagie daar een stokje voor steken. De Play Offs hebben de Belgische coefficient van plaats 14 naar plaats 8 gebracht op de UEFA-ranglijst en daarmee hun doel bewezen. Beter was geweest om de bekerfinale, promotiefinale en speeldag 30 af te werken in de maand mei en dan was al dat gezever overbodig. We zijn 2 weken voor de start van de competitie en weten zelfs niet met hoeveel we starten... |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus het werd 16 met alle ambras vandien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Club Brugge is al jaren tegenstander van de Play Offs en dus zagen ze hun kans door de coronacrisis om dat te realiseren. Onzalig idee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Banneling
|
![]() Nog meer chaos : ploegsport verboden in de prov. A'pen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Miljaar straks gaan die sjotters nog moeten gaan werken. Afgelopen met ganser dagen rond te lopen in korte broek. Gedaan met hun vriendjes te bepotelen en tongen te draaien. Probleem is dat het allemaal dikke luierikken zijn en ze in feite niks kunnen......dus waarschijnlijk allemaal naar het OCMW gezien ze in principe geen recht hebben op dop want ze betalen geen SZ. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 27 juli 2020 om 22:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En lol @ Michel Louwagie, de man van de club met het illegaal gebouwd stadion.
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 28 juli 2020 om 08:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Club was destijds trouwens voor die playoffs, m'n jong.
![]() |
![]() |