![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer de politie de eigenaar van een nummerplaat wil kennen moet daar ook een gegronde reden voor zijn. Ook politiemensen mogen niet meer zomaar eens navragen op wiens naam een auto is ingeschreven.
Vroeger was dat schering en inslag.....net als het nationaal register dat door iedere gemeenteambtenaar grondig werd uitgeplozen wie waar woonde of wie met wie samenwoonde. Tijden zijn erg veranderd op dat vlak....Nu zoveel lol is er ook niet meer aan want vele auto's zijn nu lease wagens. Destijds was Eddy Merckx naar het schijnt de naam die meest werd bevraagd in de bevolkingsregisters. |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wel.
Als ik lig te schuddebollen van het lachen, dan kan ik niet slapen. Straks open ik mogelijks nog een draadje over een domme vld-politicus. Deze keer een burgemeester.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Europees Commissaris
|
![]() Allez, als morgen minister X of BV Y bij ons in de kliniek ligt, is het niet erg dat ik die zijn dossier op internet zwier omdat die toch met zijn wezen op tv komt of in de boekskes staat.
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Herinner je je nog dat geval in Antwerpen, waar een paar feestvarkens zich poogden te verstoppen onder een dekbed? In mijn dromen zie ik zo die flik al vragen "en wie reed er met die auto?" Iedereen verstijft van angst, de volksvertegenwoordigster zit in de kleerkast boven. Gelukkig redde haar schoonzoon haar. Ik zeg niet dat het zo gebeurd is, maar ik vind het idee wel lollig.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De identiteit van verdachten rondbazuinen hoort daar niet bij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mij is het wel duidelijk:
als er een flik laten lekken heeft, aan wie dan ook - pers of buren -, dan begaat hij een misdrijf. Evenzeer is het duidelijk: zo lang niet bewezen is dat La Liekens aanwezig was, was ze niet aanwezig en beging ze geen enkel misdrijf. Maar politiek is het wel zeer genant.
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Zoals eerder hier gezegd: het kan evengoed iemand uit de geburen geweest zijn. ls die schoonzoon daar al eerder op bezoek geweest was met haar auto, dan kan het al veel eerder geweten zijn, dat het haar auto was. Maar toen was er geen bezwaar, nu is dit verraden werk, omdat dergelijk feestje niet mocht. Die flikken zijn daar ook niet toevallig gepasseerd hé. Denk toch eens twee keer na. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als gezworen politica heeft zij een voorbeeldfunctie die verder rijkt dan die van een burger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
K&K. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En zo zal het gebeuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zal in de toekomst wel geen millimeter van de lijn moeten lopen, want imo zit ze nu wel in "de pocket" van elke flik in Vlaanderen.