![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn zegen heb je, inclusief mijn beste wensen.
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In China zijn +/- 1.000 vluchten geschrapt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteindelijk is corona zo goed als ononderscheidbaar van gene corona in een bevolking he. Hier en daar ene met koorts in zijn bed, soms heel zelden een longontsteking. Hoe zou je corona zien op een satelliet foto in Belgie ? Denk je dat "1000 IC patienten die geen IC krijgen" zichtbaar is op zo een foto ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door alpina : 28 december 2021 om 20:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En voor het Chinezeke dat meeleest: in de grond hebben jullie gelijk met jullie aanpak. Zeggen dat er gene corona is, is de beste manier om de zottigheden die wij allemaal meemaken, te vermijden. Laatst gewijzigd door patrickve : 28 december 2021 om 20:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook alle dagen een kiekje van iemand met de mouwen opgerold die een spuitje krijgt. En als het een kleine is horen daar uiteraard de nodige pijnlijke grimassen bij ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 29 december 2021 om 04:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Plus extra dank om mijn Heer & Meester uit Beijing niet tegen de haren in te strijken. Kopie van dit schrijven in 8 exemplaren naar: [email protected] bcc: [email protected]
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Politie Hongkong arresteert zes journalisten https://www.hln.be/buitenland/politi...sten~a6d5d4a0/ Laatst gewijzigd door fred vanhove : 29 december 2021 om 04:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lekker polarisererd, Fredje: Zie je wel, we leven hier tijdens echt avontuurlijke tijden.
Da's wat anders dan het gebrek aan leiderschap binnen de saaie westerse democratische cultuur(sectoren) vandaag, niet?
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 29 december 2021 om 05:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze delen alleen mee wat ze kwijt willen. Daarmee bedoel ik niet dat het daar wel degelijk aangenaam kan zijn om te leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De PRC is geen democratie maar zij pretenderen dat ook nergens. Niet vroeger, niet nu. Langs de andere kant ben ik van mening dat het merendeel van de westerse wereld wel pretendeert een democratie te zijn. Twee punten over die laatste zin: 1. nadruk op pretendeert. 2. echte democratie is zwaar overrated omdat ik grote reserves maak bij de intelligentie van betrokken overheden en burgers in het algemeen. En ja, dat is enkel mijn eigen mening. Om te ambiëren wereldverbeteraar te zijn ben ik veel te lui geworden. Noem het een van mijn weinige kwaliteiten, dat lui geworden.
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Overigens is het maar de vraag of het Westers parlementair democratisch systeem niet wat overroepen is. Dikwijls komt het parlement hier meerdere malen per week samen. Kunnen we in alle ernst beweren dat hetgeen daar vanop het spreekgestoelte richting halfrond wordt gespuid telkens van levensbelang is voor de goede functionering van de democratie? Dikwijls is het halfrond voor méér dan voor de helft leeg.
De Chinezen hebben hun systeem en wij hoeven niet per se altijd te propageren dat het onze “superieur” zou zijn.
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.reuters.com/world/china/...er-2021-12-24/
Inderdaad wordt in de Volksrepubliek fors en alomvattend opgetreden tegen iedere uitbraak met inderdaad nog weinig besmettingen en dito doden... De bescheiden nederzetting Xian zit al een tijdje in lockdown ,men heeft de proiblemen getraceerd naar een vliegtuig uit Pakistan.... ![]() Terwijl de Volksrepubliek nog steeds fors en alomvattend optreedt kan de rest van de wereld zich afvragen hoe ze ooit nog uit die verdomde cirkel zullen raken anders dan zich volledig blijven afsluiten van de rest van het menselijk soort. Laatst gewijzigd door kelt : 30 december 2021 om 15:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier mogen we wat roepen naar de overheid en wat gaan betogen op straat maar uiteindelijk doen ze hier toch ook maar hun zin. We hebben misschien maar de illusie van vrijer te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij bent een v.d. weinigen op dit forum die het écht weet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#180 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer zelfs: intelligentie kan zelfs overklast worden door streven naar andere belangen dan die van burgers. En die meerderheden burgers, uiteindelijk beslissen ze voor eigen rekening he. Ze kunnen ook dom zijn, fout zijn, maar dragen zelf gevolg ervan, niet enkel de minderheden burgers. Artillerie die op de eigen troepen schiet, schiet haar eigen beschermers ook weg. Citaat:
Die ambitie is een recipe for disaster.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
||
![]() |
![]() |