![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat zijn vragen die ik me stel.
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die spelen gewoon baas en om één of andere vreemde reden zijn wij allemaal ja-knikkers geworden. Ik steek de schuld voor het grootste deel op de media maar ook op de scholen. In de scholen moet alles politiek-correct zijn of er komt zever van. Dus als bijvoorbeeld de ouders hun kinderen bezig horen over roetpiet durven ze niet meer te vertellen dat het eigenlijk traditioneel een zwarte piet is. Anders kunnen de kinderen terechtgewezen worden in de school en dat wil iedere ouder vermijden.
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Walter Van Beirendonk beschuldigt Louis Vuitton-hoofdontwerper Virgil Abloh van plagiaat maar krijgt de beschuldiging als een boemerang in het gezicht onder het mom van culturele toe-eigening. Bron De Standaard.
Als we alles weglaten wat Afrikanen van het westen hebben overgenomen blijft er niet veel over denk ik. Culturele toe-eigening mijn gat.
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen voortaan naakt !!
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200831_93557752 ![]()
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die horen levenslang thuis in een zwaar bewaakte psychiatrische instelling !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Banneling
|
![]() Duidelijk cultural appropriation. Die Ollanders toch!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() Flagrant geval van cultural appropriation. Een jasje met epauletten gemodeleerd naar 19e eeuwse Europese militaire uniformen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Banneling
|
![]() Ook schuldig aan cultural appropriation De American Dream zomaar schaamteloos plaatsen in een prehistorische context. Hetgeen de illusie schept dat dit ideaalbeeld van alle tijden is geweest.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Banneling
|
![]() Dit beeld spreekt voor zichzelf. Met als bijkomende twist dat dit niet enkel cultural appropriation is maar als je geen zwrate kerstman hebt je eigenlijk aan discriminatie doet. Dat gaat dus nog een stapje verder. Vergelijkbaar met dat als men gaat eisen dat Bob Marley wordt afgebeeld als blanke want anders is men rasiesties.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Banneling
|
![]() Hier is witte Bob trouwens. Geen zicht dus. Net zoals zwarte kerstman.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#175 |
Banneling
|
![]() Vanilla Ice. Altijd een idioot ventje gevonden. Wat doe jij als blanke in al die rap-rommel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je in de geesteswetenschappen nog terecht wil kan je bijna niet anders meer dan je als gekleurd voordoen. De feministische studies zitten overvol. En de echte geesteswetenschappen krijgen geen middelen meer.
![]() |
![]() |
#177 |
Banneling
|
![]() Nog meer gevallen van cultural appropriation.
Blanke rasta, blijf bij je leest! ![]() Hard Rock band uit China. De nieuwe woke winden gaan dit soort beelden voorgoed naar het verleden bombarderen en een nieuw tijdperk van segregatie inluiden. Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 4 september 2020 om 17:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met twijfel kan je geen beleid voeren.
In die zin kan ik ook heel mijn identiteit laten desintegreren. Wat heb je eraan? Complete fragmentatie. Met eenheid bereik je meer natuurlijk, logisch. Zwarten kloppen elkaar kapot voor 2 cent.... Ze gaan elkaar altijd vermoorden.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dezelfden die willen opleggen dat gender geen fysieke eigenschap is, maar iets dat ieder voor zichzelf kiest.
Verbieden blanken om dreadlocks te dragen.
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die zijn opgegroeid zonder afbakening zeker? Privé bezit ook maar gelijk afschaffen zeker. Wat willekeurige mensen ineenslaan, GTA stijl en dan dat geld afpakken. Er zijn geen grenzen....in Fantasialand.
|
![]() |
![]() |