![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En nogmaals, bij de mensen, waar ik mee omga, gaan ze samenwonen of trouwen omdat ze elkaar graag zien.Wij zullen wel niet in dezelfde middens verkeren,en naar wat ik er hier van lees, feliciteer ik mij daarvoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En wie verdedig ik? De moslims in het algemeen? Of de Islam? Dan moet je enkele van mijn posts een beetje beter gaan lezen. Ik ben gewoon van het principe dat je niet moet oordelen over iemand die je niet kent, je kent alle moslims niet dus give them a break. Vit op terroristen, relschoppers, schorem en ik zal lustig met je meedoen maar veralgemeen niet, er zijn moslims die gewoon zijn zoals jij en ik en echt hun best doen om te integreren en geen vlieg kwaad doen, die mensen verdedig ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laya het ging hier over het in deze contreien standaard cultureel verschijnsel dat mensen hier huwen uit wederzijdse liefde en niet omwille van gearrangeerde familiale toestanden.
Dat jij daar schijnhuwelijken gaat bij betrekken om sommige moslims te verdedigen lijkt me een beetje ridicuul. Bovendien: WIE zijn nu net degenen die vragende (boterbriefjes)partij zijn bij schijnhuwelijken? Ik heb nog nooit twee vlamingen een schijnhuwelijk weten aan te gaan tegen een vooraf bepaalde prijs. Jij wel? |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Jonge koppels die voor de eerste keer trouwen doen dat meestal uit liefde, daar heb je gelijk in, 2de huwelijken zijn veelal met andere motieven (veelal zeg ik he, niet meestal of altijd) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Minister
|
![]() Is dat dan geen "racisme"?
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was er geen vraag dan was er ook geen aanbod zult ge bedoelen ?
Laatst gewijzigd door Bobke : 10 december 2006 om 12:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Loverboys in Nederland:
Loverboys zijn nagenoeg altijd Marokkaanse of Turkse mannen die het hebben voorzien op kwetsbare minderjarige blanke Nederlandse meisjes. http://nl.wikipedia.org/wiki/Loverboy Op de vlucht voor verkrachtersbende Een voortdurende hel, zo omschrijft de familie L. uit Assen haar leven in het afgelopen jaar. Hun dochtertje Miranda (13) blijkt gedurende zestien maanden maar liefst 20 keer te zijn ontvoerd door een groep jonge Marokkanen en als seksslavin te zijn aangeboden aan volwassenen op een geheim adres, ergens in Assen. http://krant.telegraaf.nl/krant/vandaag/teksten/bin.miranda.politie.daders.html Zeer zware straffen voor racistische verkrachters De slachtoffers waren jonge meisjes, sommigen nog maar 14 of 16 jaar oud, de daders waren moslims van Libanese afkomst. Twee bendeleden, die tot 18 en 23 jaar zijn veroordeeld, hebben verklaard trots te zijn op hun geloof en met opzet blanke meisjes te hebben uitgekozen als slachtoffer. http://frontpage.fok.nl/nieuws/21476
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 Laatst gewijzigd door Morghodius : 10 december 2006 om 22:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Minister
|
![]() (Ik gebruik jouw quote om mijn punt te maken hier
![]() Europa is een vrije maatschappij... Ook vrijheid van godsdienst. Er hoeft niemand beschermd te worden tegen andere godsdiensten, tenzij je een exremist bent, die denkt dat alleen je eigen godsdienst een echte godsdienst is. In dat geval maak je jezelf volledig onaanpasbaar in de maatschappij die je gekozen hebt. Hier in Alberta durven (en mogen) ze zeggen: "Als het je hier niet aanstaat, ga dan terug van waar je kwam."
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier krijgt een zatte pipo die staat te zeveren aan het frietkot en tegen een andere klant net hetzelfde zegt, 2.500 euro boete (netto verdiend 100.000 vroegere frankskes). Degene aan wie hij het zei was zelfs geen "vreemdeling", het was de uitbater van het frietkot die de klacht indiende! Spijtig dat ik niet weet wie die uitbater was, ik had dolgraag eens gaan kijken naar zijn frietkot (als het nog bestaat natuurlijk). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Minister
|
![]() En als men de regeltjes van de "islam" volgt, dan mag men wel racistisch zijn?
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het wordt dus ook hoog tijd dat we onze meisjes weerbaar maken tegen de gevaren van de islam. We moeten ze hiertegen wapenen en ook onze vaders en broers zouden eens franker mogen worden. Mogen we de moslimmannen er eens op attent maken dat: - a) geen seks voor het huwelijk volgens de koran voor zowel de man als de vrouw geldt. - b) als de eer van een Westers meisje gewroken moet worden, het de verkrachter is die moet bloeden. Dat soort moslims zijn in mijn ogen onrein in alle culturen. Meer woorden maak ik aan zulke wezens niet vuil. Laatst gewijzigd door Boadicea : 13 december 2006 om 21:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Boadicea: in plaats van de culturele vermenging te promoten bij onze kinderen, "kijk kijk, ik ben geen racist, ik heb een marokkaanse vriend", zouden we beter onze dochters (ook op scholen) duidelijk maken dat islam het verbiedt aan moslima's om met een kaffer te huwen!
We zouden ze moeten zeggen dat het grootste deel van onze multicul broerkes in feite liever een maagdelijke marokkaanse huwen en onze dochters enkel als oefenmatras gebruiken! Maar... dan zijn WIJ de racisten natuurlijk! Ik heb echter de indruk dat "onze meisjes" ondertussen ook wel de klepel hebben gevonden. Mijn eigen dochters (die ik dus o zo vrij multicul heb opgevoed) zijn in elk geval al véél strikter en voorzichtiger dan hun o zo vrije multicul mama ooit is geweest. Misschien begint het toch te dagen in het Oosten? |
![]() |
![]() |