Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 10 december 2006, 00:28   #161
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
moslim hier, moslim daar, moslim ginder, moslim overal. Misschien zijn we het gewoon beu dat er 1 religie is die altijd en overal altijd alle aandacht naar zich toe wil trekken, alle respect opeist en er zelden of nooit iets voor terug doet. Misschien is dat wel het probleem met de islam in onze gebieden.
dat is nu helemaal wat ik voel.Nagel op de kop.Een overdosis islam, dat heb ik gekregen.Ik kon al geen pilaarbijters uitstaan toen ik jong was, en nu dit weer!Teveel is te veel, dat ze opdonderen met hun bijgeloof...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2006, 00:34   #162
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Nee circe, helemaal niet, ik heb het over belgische vrouwen die trouwen met illegalen, zij voor het geld (meestal 10.000eur) hij voor zijn papieren. Hoe nader de datum komt, hoe meer geld ze vraagt, niet zelden komt het zo tot een bedrag van 20 of 25.000 eur, die man gaat dan lenen bij vrienden en betaald nog jaren af...
Volgens carlgustaaf trouwen ze hier uit liefde.... ik heb door de jaren heen veel gevallen gezien waar een oudere man zich zot laat maken door een veel jongere vrouw die enkel op zijn geld uit is... ik keur dat niet goed, ik zou het niet kunnen maar het gebeurt veel.
sorry dat ik die vrouwen voor hoeren uitschold zonet, ik had de situatie niet goed begrepen precies.Al mijn verontschuldigingen aan de hoeren.Want dit is natuurlijk veel erger, met illegalen trouwen om hen toe te staan zich hiet te vestigen, Belg te worden...Die vrouwen begaan daarmee een misdaad, dewelke streng zou moeten gestraft worden.
En nogmaals, bij de mensen, waar ik mee omga, gaan ze samenwonen of trouwen omdat ze elkaar graag zien.Wij zullen wel niet in dezelfde middens verkeren,en naar wat ik er hier van lees, feliciteer ik mij daarvoor.
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2006, 09:25   #163
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
niet pro-islam? Je zit ze gans de tijd te verdedigen...en die vrouwen waar je over bezig bent: ik had het over gewone vrouwen, niet over hoeren...
omdat ik niet kan verdragen dat sommige mensen het 'een pot nat vinden' maar ik ben niet pro-islam, anders liep ik zelf al met een sjaaltje rond, niet?
En wie verdedig ik? De moslims in het algemeen? Of de Islam? Dan moet je enkele van mijn posts een beetje beter gaan lezen.
Ik ben gewoon van het principe dat je niet moet oordelen over iemand die je niet kent, je kent alle moslims niet dus give them a break. Vit op terroristen, relschoppers, schorem en ik zal lustig met je meedoen maar veralgemeen niet, er zijn moslims die gewoon zijn zoals jij en ik en echt hun best doen om te integreren en geen vlieg kwaad doen, die mensen verdedig ik.
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2006, 09:31   #164
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Laya het ging hier over het in deze contreien standaard cultureel verschijnsel dat mensen hier huwen uit wederzijdse liefde en niet omwille van gearrangeerde familiale toestanden.

Dat jij daar schijnhuwelijken gaat bij betrekken om sommige moslims te verdedigen lijkt me een beetje ridicuul.
Bovendien: WIE zijn nu net degenen die vragende (boterbriefjes)partij zijn bij schijnhuwelijken?

Ik heb nog nooit twee vlamingen een schijnhuwelijk weten aan te gaan tegen een vooraf bepaalde prijs. Jij wel?
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2006, 09:34   #165
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
sorry dat ik die vrouwen voor hoeren uitschold zonet, ik had de situatie niet goed begrepen precies.Al mijn verontschuldigingen aan de hoeren.Want dit is natuurlijk veel erger, met illegalen trouwen om hen toe te staan zich hiet te vestigen, Belg te worden...Die vrouwen begaan daarmee een misdaad, dewelke streng zou moeten gestraft worden.
En nogmaals, bij de mensen, waar ik mee omga, gaan ze samenwonen of trouwen omdat ze elkaar graag zien.Wij zullen wel niet in dezelfde middens verkeren,en naar wat ik er hier van lees, feliciteer ik mij daarvoor.
Dan zijn uw middens gewoon niet zo uitgebreid als de mijne, ik ken wegens omstandigheden enorm veel mensen, meestal 'goed boerende' zelfstandigen die zich na een scheiding of nog erger, tijdens hun huwelijk, laten strikken door een jong blaadje. Daar zouden ze strenge straffen moeten op zetten, rijke mannen die hun wat ouder wordende vrouwen ruilen voor een jonger exemplaar. Moet erg zijn voor de dame in kwestie maar nu ga ik volledig off topic.
Jonge koppels die voor de eerste keer trouwen doen dat meestal uit liefde, daar heb je gelijk in, 2de huwelijken zijn veelal met andere motieven (veelal zeg ik he, niet meestal of altijd)
Oud 10 december 2006, 09:38   #166
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Laya het ging hier over het in deze contreien standaard cultureel verschijnsel dat mensen hier huwen uit wederzijdse liefde en niet omwille van gearrangeerde familiale toestanden.

Dat jij daar schijnhuwelijken gaat bij betrekken om sommige moslims te verdedigen lijkt me een beetje ridicuul.
Bovendien: WIE zijn nu net degenen die vragende (boterbriefjes)partij zijn bij schijnhuwelijken?

Ik heb nog nooit twee vlamingen een schijnhuwelijk weten aan te gaan tegen een vooraf bepaalde prijs. Jij wel?
De immigrant is vragende partij, geen twijfel aan, maar was er geen aanbod dan was er ook geen vraag, niet? Ik vededig geen van beide.
Oud 10 december 2006, 12:06   #167
Basy Lys
Minister

Basy Lys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat zeg ik zelf? Dat een niet-moslim per definitie geen ongelovige is dat zeg ik. Was ik atheïste of Boeddhiste of weet ik veel wat dan kon ik niet met een moslim trouwen, ...
Is dat dan geen "racisme"?
Oud 10 december 2006, 12:57   #168
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De immigrant is vragende partij, geen twijfel aan, maar was er geen aanbod dan was er ook geen vraag, niet? Ik vededig geen van beide.
Was er geen vraag dan was er ook geen aanbod zult ge bedoelen ?

Laatst gewijzigd door Bobke : 10 december 2006 om 12:59.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2006, 22:33   #169
Morghodius
Provinciaal Gedeputeerde

Morghodius's schermafbeelding

Standaard

Loverboys in Nederland:
Loverboys zijn nagenoeg altijd Marokkaanse of Turkse mannen die het hebben voorzien op kwetsbare minderjarige blanke Nederlandse meisjes.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Loverboy

Op de vlucht voor verkrachtersbende
Een voortdurende hel, zo omschrijft de familie L. uit Assen haar leven in het afgelopen jaar. Hun dochtertje Miranda (13) blijkt gedurende zestien maanden maar liefst 20 keer te zijn ontvoerd door een groep jonge Marokkanen en als seksslavin te zijn aangeboden aan volwassenen op een geheim adres, ergens in Assen.
http://krant.telegraaf.nl/krant/vandaag/teksten/bin.miranda.politie.daders.html

Zeer zware straffen voor racistische verkrachters
De slachtoffers waren jonge meisjes, sommigen nog maar 14 of 16 jaar oud, de daders waren moslims van Libanese afkomst. Twee bendeleden, die tot 18 en 23 jaar zijn veroordeeld, hebben verklaard trots te zijn op hun geloof en met opzet blanke meisjes te hebben uitgekozen als slachtoffer.
http://frontpage.fok.nl/nieuws/21476

En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee!
http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720

Laatst gewijzigd door Morghodius : 10 december 2006 om 22:43.
Morghodius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2006, 14:01   #170
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basy Lys Bekijk bericht
Is dat dan geen "racisme"?
Mss wel... maar zoals ik al zei, dat zijn niet mijn regeltjes maar die van de islam, het is zo al erg genoeg dat ze niet moeten gaan zeggen dat ALLE niet-moslims ongelovigen zijn.
Oud 11 december 2006, 14:03   #171
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Was er geen vraag dan was er ook geen aanbod zult ge bedoelen ?
nee toch niet, de mannen vragen, de vrouwen bieden aan maar ik weet zeker dat je begreep wat ik wou zeggen bobke
Oud 11 december 2006, 20:36   #172
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
nee toch niet, de mannen vragen, de vrouwen bieden aan maar ik weet zeker dat je begreep wat ik wou zeggen bobke
Natuurlijk, anders had ik u niet verbetert.
Oud 11 december 2006, 21:14   #173
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Natuurlijk, anders had ik u niet verbetert.
Moet het niet zijn verbeterd?
Oud 11 december 2006, 21:25   #174
hermanvk
Minister

hermanvk's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar hermanvk
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
"gevaren van de ongelovige maatschappij"..?
(Ik gebruik jouw quote om mijn punt te maken hier

Europa is een vrije maatschappij... Ook vrijheid van godsdienst.
Er hoeft niemand beschermd te worden tegen andere godsdiensten, tenzij je een exremist bent, die denkt dat alleen je eigen godsdienst een echte godsdienst is. In dat geval maak je jezelf volledig onaanpasbaar in de maatschappij die je gekozen hebt.

Hier in Alberta durven (en mogen) ze zeggen:
"Als het je hier niet aanstaat, ga dan terug van waar je kwam."
(*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel
hermanvk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2006, 21:33   #175
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hier in Alberta durven (en mogen) ze zeggen:
"Als het je hier niet aanstaat, ga dan terug van waar je kwam."
ginder wel ja.

Hier krijgt een zatte pipo die staat te zeveren aan het frietkot en tegen een andere klant net hetzelfde zegt, 2.500 euro boete (netto verdiend 100.000 vroegere frankskes).
Degene aan wie hij het zei was zelfs geen "vreemdeling", het was de uitbater van het frietkot die de klacht indiende!
Spijtig dat ik niet weet wie die uitbater was, ik had dolgraag eens gaan kijken naar zijn frietkot (als het nog bestaat natuurlijk).
Oud 11 december 2006, 22:39   #176
Basy Lys
Minister

Basy Lys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mss wel... maar zoals ik al zei, dat zijn niet mijn regeltjes maar die van de islam, het is zo al erg genoeg dat ze niet moeten gaan zeggen dat ALLE niet-moslims ongelovigen zijn.
En als men de regeltjes van de "islam" volgt, dan mag men wel racistisch zijn?
Oud 11 december 2006, 23:15   #177
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Moet het niet zijn verbeterd?
Ziet ge wel dat ge het snapt.
Oud 13 december 2006, 21:07   #178
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
voor zover ik weet zitten er hier op deze draad geen moslims die de aandacht opeisen, wel mensen die uit hun nek lullen en denken dat ze veel weten over hoe het gaat bij moslims, die denken dat het allemaal terroristen en fundamentalisten zijn zoals ze op tv zien
Tja, op TV maken ze geen goede indruk. In het echt ook niet, vrees ik. Slechts enkele uitzonderingen zie ik de regel bevestigen.
Oud 13 december 2006, 21:14   #179
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morghodius Bekijk bericht
Loverboys in Nederland:
Loverboys zijn nagenoeg altijd Marokkaanse of Turkse mannen die het hebben voorzien op kwetsbare minderjarige blanke Nederlandse meisjes.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Loverboy

Op de vlucht voor verkrachtersbende
Een voortdurende hel, zo omschrijft de familie L. uit Assen haar leven in het afgelopen jaar. Hun dochtertje Miranda (13) blijkt gedurende zestien maanden maar liefst 20 keer te zijn ontvoerd door een groep jonge Marokkanen en als seksslavin te zijn aangeboden aan volwassenen op een geheim adres, ergens in Assen.
http://krant.telegraaf.nl/krant/vandaag/teksten/bin.miranda.politie.daders.html

Zeer zware straffen voor racistische verkrachters
De slachtoffers waren jonge meisjes, sommigen nog maar 14 of 16 jaar oud, de daders waren moslims van Libanese afkomst. Twee bendeleden, die tot 18 en 23 jaar zijn veroordeeld, hebben verklaard trots te zijn op hun geloof en met opzet blanke meisjes te hebben uitgekozen als slachtoffer.
http://frontpage.fok.nl/nieuws/21476
Een moslima (Samrah) verklaarde hier op dit forum dat haar vader en broers haar beschermden tegen de gevaren van ongelovigen.

Het wordt dus ook hoog tijd dat we onze meisjes weerbaar maken tegen de gevaren van de islam. We moeten ze hiertegen wapenen en ook onze vaders en broers zouden eens franker mogen worden. Mogen we de moslimmannen er eens op attent maken dat:

- a) geen seks voor het huwelijk volgens de koran voor zowel de man als de vrouw geldt.

- b) als de eer van een Westers meisje gewroken moet worden, het de verkrachter is die moet bloeden.

Dat soort moslims zijn in mijn ogen onrein in alle culturen. Meer woorden maak ik aan zulke wezens niet vuil.

Laatst gewijzigd door Boadicea : 13 december 2006 om 21:15.
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2006, 21:22   #180
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Boadicea: in plaats van de culturele vermenging te promoten bij onze kinderen, "kijk kijk, ik ben geen racist, ik heb een marokkaanse vriend", zouden we beter onze dochters (ook op scholen) duidelijk maken dat islam het verbiedt aan moslima's om met een kaffer te huwen!
We zouden ze moeten zeggen dat het grootste deel van onze multicul broerkes in feite liever een maagdelijke marokkaanse huwen en onze dochters enkel als oefenmatras gebruiken!

Maar... dan zijn WIJ de racisten natuurlijk!

Ik heb echter de indruk dat "onze meisjes" ondertussen ook wel de klepel hebben gevonden.

Mijn eigen dochters (die ik dus o zo vrij multicul heb opgevoed) zijn in elk geval al véél strikter en voorzichtiger dan hun o zo vrije multicul mama ooit is geweest.

Misschien begint het toch te dagen in het Oosten?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be