![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja dat klopt. Maar wat veranderd dat dan ? Mag je al een pint gaan drinken aan de toog ? Mag je al ergens binnen gaan zonder mondmasker ? Mag je je oma al geen bezoeken wanneer je wil in het tehuis ? Mogen de kinderen normaal naar school ? Mag je al naar het voetbal gaan kijken ? Mag je al gaan dansen ? Mag je al naar een concert gaan ? Mag je al een trouwfeest organiseren en een danspasje plaatsen met uw buurvrouw ? Wat is het verschil met een Lockdown ? Eigenlijk merk ik nog steeds weinig verschil met paar maanden geleden. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 24 augustus 2020 om 21:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of ben jij van mening dat alles is als 7 maanden geleden ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is er "gesloten" (lock) ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel landen blijven gesloten voor ons en het merendeel van de landen buiten Europa. U mag helemaal niet gaan en staan waar U wil. Voor mij is dat meer dan een lockdown voor anderen misschien pure vrijheid. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 24 augustus 2020 om 21:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is een constante lockdown. U mag zelfs nog niet gaan zitten waar u wil aan zee. U mag zelfs niet naast mij komen zitten mocht U dat al willen ? Dus ja wat is er dan zo veranderd tegenover paar maanden geleden ?
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 24 augustus 2020 om 21:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Citaat:
Er was zelfs meer vrijheid in het begin van de afgrendeltoestand. Nu wordt iedereen verplicht om zichzelf te versmachten. Wanneer zal de bevolking in opstand komen tegen die volstrekte onzin? Vlamingen zijn een stelletje broekschijters.
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() https://m.gva.be/cnt/dmf20200824_963...klemmend-leven ![]() Zie ze daar zitten ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zijn nog niet vrij, maar men mag toch al veel meer dan 5 maanden geleden. Maar ja, in Europa zijn we al meer dan 200 jaar niet meer vrij. Als je echt vrij wil zijn, moet je Europa verlaten en naar het Afrikaanse of Amerikaanse continent trekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die dienst, en heel wat andere dingen van jouw opsomming zijn helemaal niet (volledig) gesloten. Kijk, het zijn vervelende tijden. Om twee redenen. Om reden van de voorzichtigheidsmaatregelen, maar ook om reden van gezaag van sommigen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 25 augustus 2020 om 07:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Frustratie hangt daar in de lucht bij jullie op dit ogenblik ofwa? Bijwerkingen van CV-19 of gewoonweg obsessievelijk getriggerde expressie van volledige leegheid ![]()
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het gezaag gaat over de idiotie van de voorzichtigheidsmaatregelen, die maken dat het vervelende tijden zijn, zonder dat daar enige reden toe is. Dat werkt danig op de zenuwen van intelligente mensen, en die beginnen dan te zagen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De rest daar kom ik zelden, in voetbalstadia zelfs NOOIT. Fitnessen, nu daarvoor ga ik niet naar een fitnesscentra. Ga wel wat wandelen, joggen, fietsen langst de wegen, velden en bossen. lenigheidsbeweging en krachtoefeningen daarvoor bestaan er fitometers. Moet dus geen fitnesscentrum hebben om fit te blijven. Geld uitgeven om ergens op een loopband of hometrainer kilometers te maken, goei zot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gemeentehuis problemen.....mijn buurman wou verleden week een internationaal rijbewijs halen. Bleek de druk machine al hele tijd niet te werken. Wegens corona wou de firma die niet komen herstellen. Beroepshalve heeft hij dat rijbewijs nodig .....Zal wel allemaal normaal zijn zeker ? Pensioendienst werkt niet normaal. Een vriend van me wacht al 3 maanden op zijn pensioen. Ze hebben vertraging wegens corona en zouden nog moeten wachten op een document van een andere instelling .....Denkt U nog terecht te kunnen aan een loket in de Zuidertoren ? Dus zo normaal is dat allemaal niet. Maar goed fitnessen is geen noodzaak....beter wat bomen gaan hakken...dat deed Rocky Marciano ook om zich voor te bereiden op een kamp. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 25 augustus 2020 om 13:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pfffffffffff ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 25 augustus 2020 om 13:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar ganser dagen op zagen is blijkbaar minder lastig. Als mensen beginnen zagen is er dikwijls een grondige reden toe....Om redenen dat er veel volk rondloopt dat zijn werk niet meer doet zoals het hoort.Als mensen telkenmale voor voldongen feiten staan en met een kluit in het rietje worden gestuurd hebben ze reden tot zagen. Ik heb in mijn leven weinig last gehad van zagen. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 25 augustus 2020 om 13:11. |
|
![]() |
![]() |