Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 september 2020, 14:49   #161
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Waarom zouden ze dat open doen?
Er staat toch een code bij?

En waarom zouden ze getest hebben?
Het bestond niet.
Omdat er vanalles kan verzondern worden onder die code.
Ook drugs.

Als ze niet gebruikt worden waarom aankopen?
Een medical testkit heeft slechts een zeer beperkte houdbaarheidsdatum.

Men ontwikkeld, produceerd, verkoopt en koop dus iets dat niet bestaat?
Spijtig dat men bedovergrootouders niet zo slim waren.
Hadden ze benzine kunnen produceren tegen dat er auto's kwamen.
Mijn overgrootouders al even dom, ze hadden schatrijk kunnen worden als ze in 1910 een vaccin of test voor de Spaanse griep hadden ontwikkeld.

En laat ons nu gerust, want we moeten dringen beginnen aan de ontwikkeling van een test en vaccin voor het Sars-Cov-3 virus, die de ziekte Covid-35 gaat veroorzaken.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2020, 15:04   #162
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Jaja.

Nog voor de pandemie.

Gepubliceerd: 03-03-20 17:40
Laatste update: 03-03-20 18:02

Een deels Nederlands bedrijf dat onder meer testkits maakt die gebruikt worden om op het coronavirus te testen, is verkocht voor 10,4 miljard euro. Dinsdag maakte het Amerikaanse Thermo Fisher Scientific bekend dat het Qiagen, een concern met activiteiten in Duitsland en het hoofdkantoor in Nederland, gaat overnemen.

Er was al veel verkoop nodig om zulke bedragen te kunnen krijgen he?
En veel vooruitzichten.

Laatst gewijzigd door Mambo : 10 september 2020 om 15:05.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2020, 15:18   #163
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jaja.

Nog voor de pandemie.

Een deels Nederlands bedrijf dat onder meer testkits maakt die gebruikt worden om op het coronavirus te testen, is verkocht voor 10,4 miljard euro. Dinsdag maakte het Amerikaanse Thermo Fisher Scientific bekend dat het Qiagen, een concern met activiteiten in Duitsland en het hoofdkantoor in Nederland, gaat overnemen.

En veel vooruitzichten.
En wat heeft dat te maken met Covid-19?

De MOAR Medical testkits bestaan al van voor 2017 en werden gebruikt om alle CORONA virusfamilies op te sporen.
En de pandemie brak reeds uit in januari.
Oud 10 september 2020, 15:26   #164
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jaja.

Nog voor de pandemie.

En veel vooruitzichten.
Ondermeer.

Laatst gewijzigd door patrickve : 10 september 2020 om 15:26.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2020, 16:28   #165
De Prof
Minister-President

De Prof's schermafbeelding

Standaard

Corona is ondergeschikt aan de regeringsvorming.

Daar gaan we weer.. Marc Van Ranst denkt niet aan een nieuwe veiligheidsraad.
Nu is het nog niet nodig...en de politiek heeft nu andere katten te geselen.

Volgens Van Ranst speelt ook de lopende regeringsvorming een rol bij het inplannen van de Veiligheidsraad. “Er wordt gewerkt aan een regering en ik denk dat iedereen daar nu ook naar zit te kijken”, klinkt het. “Men zal de timing daarop afstemmen.”

HLN

Laatst gewijzigd door De Prof : 10 september 2020 om 16:28.
De Prof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2020, 16:31   #166
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Prof Bekijk bericht

Volgens Van Ranst speelt ook de lopende regeringsvorming een rol bij het inplannen van de Veiligheidsraad. “Er wordt gewerkt aan een regering en ik denk dat iedereen daar nu ook naar zit te kijken”, klinkt het. “Men zal de timing daarop afstemmen.”

HLN
Oud 10 september 2020, 16:41   #167
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Prof Bekijk bericht

HLN

Ik heb het al dikwijls gezegd en ik zal het blijven zeggen: in de rattennest die Belgique vandaag is voelt Van Ranst zich als een vis in het water.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2020, 16:43   #168
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Ik heb het al dikwijls gezegd en ik zal het blijven zeggen: in de rattennest die Belgique vandaag is voelt Van Ranst zich als een vis in het water.
Inderdaad !
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2020, 17:36   #169
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
En wat heeft dat te maken met Covid-19?

De MOAR Medical testkits bestaan al van voor 2017 en werden gebruikt om alle CORONA virusfamilies op te sporen.
En de pandemie brak reeds uit in januari.
Schrijft dan MOAR op uw verzending.
Oud 10 september 2020, 19:13   #170
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het punt is dat op die lijst niet staat wat er op de verzending stond, maar welke de tekst is die men aan die code heeft gegeven. Dus iedereen met die code dezelfde test.

Nog eens: toon mij eens "zwangerschapstesten" in 2017. Of heeft niemand er toen besteld ?
Oud 10 september 2020, 19:48   #171
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Het punt is dat op die lijst niet staat wat er op de verzending stond, maar welke de tekst is die men aan die code heeft gegeven. Dus iedereen met die code dezelfde test.

Nog eens: toon mij eens "zwangerschapstesten" in 2017. Of heeft niemand er toen besteld ?
Ik ga me nu niet bezighouden met dit gedoe van u.

Maar ik ga u wel inmiddels zeggen dat de gebruikte testkits europese goedkeuringslabels moeten bevatten.
En kan u al verklappen dat er zeker in 2018 een ce label is goedgekeurd terzake.

Laatst gewijzigd door Mambo : 10 september 2020 om 19:50.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2020, 21:16   #172
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Volgens Van Ranst is de oorzaak dat er omzeggens niemand meer dient te worden opgeomen in het ziekenhuis door het feit dat nu alle besmetten jonge mensen zijn ??

Ik begrijp dat niet goed ? Dus nu leven oude en jonge mensen volledig gescheiden ? Ik zie oudere mensen nochtans ook nog op de bus zitten of op een terras of in de warenhuizen rondlopen net als er 4 maanden geleden daar ook jongere mensen rondliepen ?
En die twintigers gaan nu totaal niet meer binnen bij hun ouders ? Of ook niet meer bij een oudere neef of nicht ? Mij vrienden hebben kinderen van 30/35 jaar maar zijn zelf toch allemaal 60+ ....Ik heb geen weet dat die hun zonen en dochters daar niet meer binnen mogen ??

Is dat dan in alle landen zo dat alleen nog jongere worden besmet ? Want ook daar zie je hetzelfde fenomeen ?

Ik begin ernstig te twijfelen aan die man

https://www.hln.be/nieuws/vtm-nieuws...golf~aaabc2e8/
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2020, 04:34   #173
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik ga me nu niet bezighouden met dit gedoe van u.

Maar ik ga u wel inmiddels zeggen dat de gebruikte testkits europese goedkeuringslabels moeten bevatten.
En kan u al verklappen dat er zeker in 2018 een ce label is goedgekeurd terzake.
Ha, dat moet dan gemakkelijk aan te geven zijn, die norm van 2018 voor covid-19 testkits
Oud 11 september 2020, 04:49   #174
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Volgens Van Ranst is de oorzaak dat er omzeggens niemand meer dient te worden opgeomen in het ziekenhuis door het feit dat nu alle besmetten jonge mensen zijn ??

Ik begrijp dat niet goed ? Dus nu leven oude en jonge mensen volledig gescheiden ?
Ja, grotendeels. Jongeren leven zelfs grotendeels gescheiden van hun ouders. Ga je in je 18 - 35 vaak bij je ouders of ben je vaker bij leeftijdsgenoten ? Er zijn wel contacten, maar die zijn gewoon veel zeldzamer, en nu let men waarschijnlijk wel een beetje op.

Citaat:
Ik zie oudere mensen nochtans ook nog op de bus zitten of op een terras of in de warenhuizen rondlopen net als er 4 maanden geleden daar ook jongere mensen rondliepen ?
Kijk, besmettingen gebeuren voornamelijk in familiale kring, in vriendenkring, en op het werk. Maw, daar waar je uiteindelijk normaal contact hebt. Op de bus zal er tegenwoordig maar weinig overdracht zijn, vooral met die maskers. Op straat helemaal niet. In winkels nu men maskers draagt ook zo goed als niet.

Waarschijnlijk is de grootste bron "samen eten".

Citaat:
En die twintigers gaan nu totaal niet meer binnen bij hun ouders ? Of ook niet meer bij een oudere neef of nicht ?
Zelden he. Ik zeg niet dat die daar niet bij gaan, maar wat, misschien 1 keer om de 14 dagen of zo ? De echte besmettelijkheidsperiode is iets van een 10tal dagen als je symptomen hebt: 2 dagen ervoor, en 8 dagen erna. En misschien zelfs minder. Maar als je symptomen hebt, ga je toch geen oudere mensen opzoeken he.

Ik zie mijn oudste zoon zo een keer om de maand of zo, meestal als ik eens iets moet knutselen voor hem, of als hij iets administratief moet doen. Die zou 3 keer ziek kunnen geweest zijn ondertussen.

Citaat:
Mij vrienden hebben kinderen van 30/35 jaar maar zijn zelf toch allemaal 60+ ....Ik heb geen weet dat die hun zonen en dochters daar niet meer binnen mogen ??
't is niet dat die daar niet binnen mogen he. Dat zou het geval zijn door zotte regelneven. Maar kijk, die zijn ook niet gek: als die ziek zouden zijn, dan gaan die toch zelf niet naar hun ouders gaan he. Het enige risico dat er dus is, is dat die in dat kleine pre-symptomatische venster vallen, toevallig als ze hun ouders eens bezoeken. Dat zal wel voorvallen, maar niet zo vaak. Vandaar dat er geen massa's ouderen besmet zullen worden.

In feite is dat het ideale schema, dat men met alle mogelijke middelen heeft willen tegenhouden en nog altijd wil tegenhouden: dat de jongeren elkaar besmetten, en dat er een kleine lek is naar ouderen toe. Hoe harder jongeren elkaar besmetten, hoe rapper dat voorbij is, en hoe minder er door die kleine lek ouderen hebben besmet.

OVERAL ter wereld waar veel slachtoffers zijn gevallen, waren het in gegroepeerde ouderentehuizen en dergelijke. Eens het daar binnen zit, valt er niet veel meer aan te doen, natuurlijk. Maar de individuele oudere die een beetje oplet, met jongeren die ook een beetje opletten ten aanzien van die ouderen, die zal in principe "zonder kleerscheuren erdoor geraken", TENMINSTE ALS MEN HET LAAT WOEKEREN zodat het niet te lang duurt.

Als je namelijk dat risico gedurende een jaar moet pakken dat een jongere U kan besmetten, dan zal het vroeg of laat wel prijs zijn he. Als dat 2 maanden duurt, dan kan je erdoor geraken zonder kleerscheuren.

Het is dat laatste dat men met alle mogelijke middelen tegenhoudt.

Citaat:
Is dat dan in alle landen zo dat alleen nog jongere worden besmet ? Want ook daar zie je hetzelfde fenomeen ?
Men heeft overal maatregelen genomen om jongeren op te sparen, en niet ziek laten te worden, maar zoals we weten is dat altijd maar tijdelijk, en slechts uitstel. Wat we nu krijgen is de inhaalbeweging daarop. Door de scholen te sluiten zijn die jongeren zo goed als niet blootgesteld, en heeft men het essentieel onder ouderen laten propageren. Nu komt dus de inhaalbeweging.

Alles wat je NU ziet, is wat men met heel veel kost "vermeden had" de laatste keer. Dat, en eventueel verlies van immuniteit, maar ik denk dat we nu grotendeels het non-event meemaken waar wij onze maatschappij voor naar de kloten geholpen hebben om uit te stellen.

Laatst gewijzigd door patrickve : 11 september 2020 om 04:50.
Oud 11 september 2020, 10:10   #175
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Op de verzending hangt een packingslist met de inhoud.
En daarnaast staat daar ook op onder welke HS code de landing valt.
De HS code is een internationale douane code, heeft niets te maken met het CE-label.
Een product bestemd voor buiten de EU, heeft zelfs geen CE-label nodig.
Oud 11 september 2020, 10:47   #176
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht

Citaat:

Ik begrijp dat niet goed ? Dus nu leven oude en jonge mensen volledig gescheiden ? Ik zie oudere mensen nochtans ook nog op de bus zitten of op een terras of in de warenhuizen rondlopen net als er 4 maanden geleden daar ook jongere mensen rondliepen ?
En die twintigers gaan nu totaal niet meer binnen bij hun ouders ? Of ook niet meer bij een oudere neef of nicht ? Mij vrienden hebben kinderen van 30/35 jaar maar zijn zelf toch allemaal 60+ ....Ik heb geen weet dat die hun zonen en dochters daar niet meer binnen mogen ??

Ja, grotendeels. Jongeren leven zelfs grotendeels gescheiden van hun ouders. Ga je in je 18 - 35 vaak bij je ouders of ben je vaker bij leeftijdsgenoten ? Er zijn wel contacten, maar die zijn gewoon veel zeldzamer, en nu let men waarschijnlijk wel een beetje op.

Kijk, besmettingen gebeuren voornamelijk in familiale kring, in vriendenkring, en op het werk. Maw, daar waar je uiteindelijk normaal contact hebt. Op de bus zal er tegenwoordig maar weinig overdracht zijn, vooral met die maskers. Op straat helemaal niet. In winkels nu men maskers draagt ook zo goed als niet.

Waarschijnlijk is de grootste bron "samen eten".

Zelden he. Ik zeg niet dat die daar niet bij gaan, maar wat, misschien 1 keer om de 14 dagen of zo ? De echte besmettelijkheidsperiode is iets van een 10tal dagen als je symptomen hebt: 2 dagen ervoor, en 8 dagen erna. En misschien zelfs minder. Maar als je symptomen hebt, ga je toch geen oudere mensen opzoeken he.

Ik zie mijn oudste zoon zo een keer om de maand of zo, meestal als ik eens iets moet knutselen voor hem, of als hij iets administratief moet doen. Die zou 3 keer ziek kunnen geweest zijn ondertussen.

't is niet dat die daar niet binnen mogen he. Dat zou het geval zijn door zotte regelneven. Maar kijk, die zijn ook niet gek: als die ziek zouden zijn, dan gaan die toch zelf niet naar hun ouders gaan he. Het enige risico dat er dus is, is dat die in dat kleine pre-symptomatische venster vallen, toevallig als ze hun ouders eens bezoeken. Dat zal wel voorvallen, maar niet zo vaak. Vandaar dat er geen massa's ouderen besmet zullen worden.

In feite is dat het ideale schema, dat men met alle mogelijke middelen heeft willen tegenhouden en nog altijd wil tegenhouden: dat de jongeren elkaar besmetten, en dat er een kleine lek is naar ouderen toe. Hoe harder jongeren elkaar besmetten, hoe rapper dat voorbij is, en hoe minder er door die kleine lek ouderen hebben besmet.

OVERAL ter wereld waar veel slachtoffers zijn gevallen, waren het in gegroepeerde ouderentehuizen en dergelijke. Eens het daar binnen zit, valt er niet veel meer aan te doen, natuurlijk. Maar de individuele oudere die een beetje oplet, met jongeren die ook een beetje opletten ten aanzien van die ouderen, die zal in principe "zonder kleerscheuren erdoor geraken", TENMINSTE ALS MEN HET LAAT WOEKEREN zodat het niet te lang duurt.

Als je namelijk dat risico gedurende een jaar moet pakken dat een jongere U kan besmetten, dan zal het vroeg of laat wel prijs zijn he. Als dat 2 maanden duurt, dan kan je erdoor geraken zonder kleerscheuren.

Het is dat laatste dat men met alle mogelijke middelen tegenhoudt.

Men heeft overal maatregelen genomen om jongeren op te sparen, en niet ziek laten te worden, maar zoals we weten is dat altijd maar tijdelijk, en slechts uitstel. Wat we nu krijgen is de inhaalbeweging daarop. Door de scholen te sluiten zijn die jongeren zo goed als niet blootgesteld, en heeft men het essentieel onder ouderen laten propageren. Nu komt dus de inhaalbeweging.

Alles wat je NU ziet, is wat men met heel veel kost "vermeden had" de laatste keer. Dat, en eventueel verlies van immuniteit, maar ik denk dat we nu grotendeels het non-event meemaken waar wij onze maatschappij voor naar de kloten geholpen hebben om uit te stellen.
Het is nog eenvoudiger.

Om te beginnen waren de ernstige zieken en doden vooral bejaarde zieken, die waren samengepakt in concentratiekampen.

Wat er nu gebeurd is eigenlijk niets anders dan wat er in februari 2020 is gebeurd.
Mensen zijn op reis geweest in binnen en buitenland. Sommige in zwaar besmette zones, andere in licht besmette zones.
Maar wat ze allemaal gemeen hebben, is dat ze in besloten ruimtes eten en drinken. Nog iets dat ze gemeen hebben, is dat ze tijdens die vakanties inspanningen leveren die ze normaal niet leveren.
Hierdoor verlagen ze tijdelijk hun persoonlijke weerstand.
Ze veroorzaken een situatie waarin ze tijdelijke ontvankelijk zijn voor reproductie van het virus.

En het zijn vooral jongere mensen die in de zomerperiodes reizen, de ouderen blijven door de weersomstandigheden en de massa hysterie in hun vertrouwde omgeving.

Daarnaast is het gewoon een feit, dat ouderen en jongeren vooral samen naast elkaar leven, niet met elkaar.
En ja, nu de scholen terug open zijn, zijn er veel grotouders die hun kleinkinderen opvangen en naar school brengen en afhalen.
Maar het gaat dan om gezonde grootouders, vaak niet eens boven de 65 jaar, niet om de zwakke hulpbehoevende ziekelijke bejaarden.
En die - 65 jarige grootouders worden binnen het coronagebeuren als jongeren bestempeld
Je kan dus stellen dat heel het coronagebeuren vanaf het begin een overroepen iets is.

Er zijn niet meer en andere doden gevallen dan bij een zware influenza-pandemie.
Er zijn niet meer zieken en ziekehuisopnames dan bij een normale influenza-pandemie.
Er zijn niet meer passieve besmettingen dan bij een zwakke influenza-pandemie.

Het enige waarom het draait is geld, geld dat de medische onderzoekswereld wil en enkel kan bekomen als ze alles blijven opkloppen en overroepen, geld dat ze enkel bekomen als ze de massa hysterie kunnen blijven voeden en aanhouden.

Als de media morgen stopt met alle corona-onzin, dan is alles binnen enkele dagen terug zoals het in september 2019 was.
Oud 11 september 2020, 10:50   #177
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het is nog eenvoudiger.

Om te beginnen waren de ernstige zieken en doden vooral bejaarde zieken, die waren samengepakt in concentratiekampen.

Wat er nu gebeurd is eigenlijk niets anders dan wat er in februari 2020 is gebeurd.
Mensen zijn op reis geweest in binnen en buitenland. Sommige in zwaar besmette zones, andere in licht besmette zones.
Maar wat ze allemaal gemeen hebben, is dat ze in besloten ruimtes eten en drinken. Nog iets dat ze gemeen hebben, is dat ze tijdens die vakanties inspanningen leveren die ze normaal niet leveren.
Hierdoor verlagen ze tijdelijk hun persoonlijke weerstand.
Ze veroorzaken een situatie waarin ze tijdelijke ontvankelijk zijn voor reproductie van het virus.

En het zijn vooral jongere mensen die in de zomerperiodes reizen, de ouderen blijven door de weersomstandigheden en de massa hysterie in hun vertrouwde omgeving.

Daarnaast is het gewoon een feit, dat ouderen en jongeren vooral samen naast elkaar leven, niet met elkaar.
En ja, nu de scholen terug open zijn, zijn er veel grotouders die hun kleinkinderen opvangen en naar school brengen en afhalen.
Maar het gaat dan om gezonde grootouders, vaak niet eens boven de 65 jaar, niet om de zwakke hulpbehoevende ziekelijke bejaarden.
En die - 65 jarige grootouders worden binnen het coronagebeuren als jongeren bestempeld
Je kan dus stellen dat heel het coronagebeuren vanaf het begin een overroepen iets is.

Er zijn niet meer en andere doden gevallen dan bij een zware influenza-pandemie.
Er zijn niet meer zieken en ziekehuisopnames dan bij een normale influenza-pandemie.
Er zijn niet meer passieve besmettingen dan bij een zwakke influenza-pandemie.

Het enige waarom het draait is geld, geld dat de medische onderzoekswereld wil en enkel kan bekomen als ze alles blijven opkloppen en overroepen, geld dat ze enkel bekomen als ze de massa hysterie kunnen blijven voeden en aanhouden.

Als de media morgen stopt met alle corona-onzin, dan is alles binnen enkele dagen terug zoals het in september 2019 was.
Alles is maar zo belangrijk dan de aandacht die de media er aan besteed.

Zo hoorde ik onlangs in een uitzending een jongere zeggen dat hij bij seks nu banger was om besmet te worden met corona dan met HIV....zo zie je maar
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2020, 10:51   #178
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Op de verzending hangt een packingslist met de inhoud.
En daarnaast staat daar ook op onder welke HS code de landing valt.
De HS code is een internationale douane code, heeft niets te maken met het CE-label.
Een product bestemd voor buiten de EU, heeft zelfs geen CE-label nodig.
Je bent specialist in verdraaingen van zaken.

Die kitjes worden hier niet gemaakt en zijn import.
Om te mogen importeren moet je een ce goedkeuring hebben.

Versta je het een beetje of ga je er nog een draai aan geven?
Oud 11 september 2020, 15:56   #179
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Binnenkort: naaktfoto's van Van Ranst publiek. Groter moet de ramp niet meer worden.
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2020, 16:24   #180
Walvader
Parlementslid

Standaard

Citaat:

Van Ranst geeft overal een draai aan. Een virus hou je niet tegen. Dat virus ging ook in maart/april al rond onder de bevolking.
Echter nu zouden ze iedereen testen om toch maar via hun pcr-testenzwendel aan "besmettingen" te komen.
Walvader is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be