![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk niet dat antifa en BLM'ers Trump stemmen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ze staan er op dit moment 'maar' 140.000 voor bedoel je (terwijl het iets langzamer stijgt dan deze ochtend) ? Het spel is er al gespeeld. Het verschil van de Latino-gemeenschap in Miami-Dade gaat de doorslag geven: die hebben het niet voor de semi-communistische grapjes van Biden en Harris. De democraten moeten nu al hopen dat de non party affiliated voters nu al substantieel naar Biden neigen... en dat zie ik ook niet gebeuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu staat de teller op R+1.5 en de groei van R votes vertraagt. Rond 5-6h komen meestal ook nog eens de DEM's stemmen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Banneling
|
![]() Indien Florida valt, is het een korte nacht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Kijk het is héél erg simpel: Vorig jaar de dag voor election day begon, lag Trump +-250.000 stemmen achter op Hillary Clinton. Deze election day lag hij amper 110.000 stemmen achter op Joe Biden (de grote hoop mail ballots and early voting inbegrepen). Het duurde vorig jaar tot ongeveer 15-16 u in de namiddag vooraleer hij gelijk kwam. Sinds 9u deze ochtend leidt hij al en de opkomst is hoger dan vorige verkiezing en er wordt harder Republikeins gestemd. Dit zijn de meetbare feiten, waar we zeker van zijn. Er zijn geen enkele gegevens (naar mijn weten) die accuraat kunnen voorspellen voor wie de NPA-voters gaan stemmen. Het is eerder een last resort om de objectieve feiten trachten te verdraaien in een bepaalde zienswijze, waar men dichter tegen aanleunt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zullen zien morgen. Persoonlijk heb ik naargelang het verloop een zekere degout en saturatie gekregen wat de Amerikaanse verkiezingen betreft. We zijn al gewoon sinds de jaren 60 dat de Europeanen ejaculaties krijgen van Democraten en misprijzen voor de Republikeinen maar de haatboodschappen vanuit de media voor deze verkiezing zijn ongezien.
Voor mijn part mogen jullie de seniele Biden hebben, ik maak me alleen maar zorgen welke belangengroepen de touwtjes gaan trekken van die Biden polichinelle. Laatst gewijzigd door Gipsy : 3 november 2020 om 21:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() De opkomst in de Beto counties is door het dak in Texas.
https://twitter.com/SawyerHackett/st...23562532904964 Als Beto het lukt, maak van die man secretary of state ofzo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 3 november 2020 om 22:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Minister
|
![]() Het zijn geen pro Biden stemmers. Het zijn Trump haters.
Elke Black Lives Matter stemmer is een Trump hater. Elke feministe is een Trump hater. Bijna elk lid van de mainstream media is een Trump hater
![]() |
#172 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Over het algemeen zat hij er naast in de belangrijke staten die Donald Trump in 2016 de eindoverwinning bezorgden(Michigan, Pennsylvania, Wisconsin,...) Laat dit even bezinken... Laatst gewijzigd door R. Kipling : 3 november 2020 om 22:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En de claim die ik maak is op real life data van Florida...geen polls. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Gouverneur
|
![]() Real life data geven aan dat op dit moment de Democraten reeds 165.000 stemmen achter liggen, en dat is niet aan het verminderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Banneling
|
![]() Nachtmerrie? Ik denk dat je natte dromen hebt. Wat mij mss het meest angst inboezemt met haar dat ze een luisterend oor heeft voor figuren zoals The Squad. Met haar kunnen de Dems idd een echte boselfjes partij worden. En boselfjes zien er wel lieflijk uit maar staan ook stevig met hun voeten in de lucht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Eigenlijk is dit gewoon een simpele data-analyse. Ik begrijp niet waarom je dit zomaar naast je neer kan leggen. De enige troef waar de democraten op kunnen hopen is dat de NPA-voters massaal voor Biden stemmen, maar daar is dus geen enkele reden voor, noch zijn daar betrouwbare gegevens over te vinden. |
|
![]() |
![]() |