![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#161 |
|
Banneling
|
Een media die denkt van zichzelf dat ze mag optreden als aanklager en rechter is voor mij extreem rechts...
En dan heeft u gelijk dat dat extreem rechts, dat van zichzelf zegt dat het links is tot op het bot wordt uitgekleed... Maar ik geloof niet dat u het daarover had... |
|
|
|
|
|
#162 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Als je een kritisch standpunt zou willen innemen, zou je dan niet moeten vertrekken vanuit het standpunt dat je geen van beide gelooft?
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 10 november 2020 om 13:24. |
|
|
|
|
|
|
#163 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#164 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Aan onze linkiewinkies om de beschuldigingen tegen extreem rechts op het voorplan te houden want dat is de beste manier om hun eigen meer dan falend systeem voor de burgers onder de mat verborgen te houden... |
|
|
|
|
|
|
#165 | |
|
Banneling
|
Citaat:
??? Wil je nu zeggen dat alternatieve media te lezen al volstaat om in het extreem rechtse hoekje gedrukt te worden??? |
|
|
|
|
|
|
#166 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hier focussen we op een rechtse fascistische betoger. |
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#168 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#170 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#171 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#172 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#173 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Maar moest ik enkel apache en mo magzine lezen en citeren, en al de rest als riooljournalistiek afdoen, zou jij dan stellen dat ik naar objectieve antwoorden op zoek ben, of echo-kamers ga opzoeken?
|
|
|
|
#174 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar als die aanwijzingen er niet zijn, of zoals schijnbaar in dit geval de wet niet gevolgd wordt dan gaat het om pesterijen en intimidatie door de politie. Maar geen van ons heeft voldoende informatie om daar over te oordelen, al doen de meeste het toch. Vanuit hun eigen ideologisch standpunt natuurlijk. |
|
|
|
|
|
|
#175 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#176 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waarom moet de berichtgeving anders zijn over allochtonen dan over autochtonen? Laatst gewijzigd door daiwa : 10 november 2020 om 14:33. |
|
|
|
|
|
|
#177 | |
|
|
Citaat:
Ik merk daar niets van. Ik ben dan ook niet met een extreem rechts verwrongen blik op zoek naar dingen om toch maar in mijn kraam te doen passen. MAAR : Ging het hier niet over een neo-nazi verdachte waar in het kader van een onderzoek naar racisme, wapens en bedreigingen een inval door de politie is gedaan ? De rechtse baggermedia maakten van dat neo-nazistisch Vlaams Legioen een doodgewone Vlaamsgezindheid. En zijn dan nog verbouwereerd dat de politie haar werk doet. De rest is puur OFF TOPIC. |
|
|
|
|
|
|
#178 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Aanbevelingen voor de berichtgeving over buitenlandse personen of personen met een migratieachtergrond. https://www.unia.be/nl/publicaties-s...tieachtergrond https://journalist.be/publicaties/ee...ng-allochtonen |
|
|
|
|
|
|
#179 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#180 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20201106_94279304 Wie doet er dan hysterisch over? Had er over gezwegen dan was het gewoon een bericht over een huiszoeking dat iedereen allang vergeten was. Nu lijkt het er op dat het een anti-politie klaagdraad is.
|
|