![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Proto-type van een franskiljonse pedante adellijke inteelt liberaal.
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Maurice daarentegen...
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() The Dark Lord of the Sith !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dutroux is een geschikte kandidaat om Leopold Lippens op te volgen.
Of moet een pedo altijd opgevolgd worden door een homo in een kast zoals in het koningshuis ?
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. Laatst gewijzigd door Vlad : 19 februari 2021 om 20:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Echt spijtig, iemand die in de meeste gevallen 'haar op zijn tanden had'.
De meningen zullen daar over verschillen. Ik vond dat Lippens het in de meeste gevallen wel bij het rechte eind had. Wat Knokke nu te wachten staat dat zal afwachten worden ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 20 februari 2021 om 10:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En hopelijk krijgen beach bars in Knokke meer ademruimte nu die antieke zeurkous eindelijk het loodje legde.
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Politiekers vertrouw ik niet, adel vertrouw ik niet, rijkeluizen vertrouw ik niet. Ik moet zeker niet vertellen dat ik die Leopold Lippens niet vertrouwde?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hopelijk inderdaad géén toestanden als in Blankenberge daar de mensen die kunnen missen als de pest.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om meer van dat soort van knokpartijen als in Blankenberge in de hand te werken?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus voor een paar gevallen moet alle plezier op de schop?
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat nu ook weer niet maar men moet stoppen met het uitnodigen van dat soort gevallen, dan zal het er terug véél rustiger aan toe gaan en kunnen onze mensen terug plezier maken.
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En waarom worden ze dan niet zo streng behandelt in andere steden?
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De buurvrouw van een paar huizen verder. Ze was wel rond de 80 en al een paar jaar niet in goede gezondheid. Elk zijn beurt....
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de Leopold heeft wel al die gebouwen neergezet dus ... Van wandelende paradoxen gesproken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus aan de ene hand profiteer je van een adellijke uitbuiter en aan de andere kant onderdrukken ze talloze mensen omdat zij tot een welgestelde elite behoren. Dat is een 2 snijdend zwaard hé.
Uiteindelijk klagen de onderdrukten teveel en investeert de krent in technologie. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |