Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 januari 2021, 15:22   #161
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Er heeft daar eens iemand een draad gepost op hun politiek subforum. Het ging er over dat in Amerika aan zwarten die konden aantonen dat ze afstamden van slaven een schadevergoeding dient te worden betaald. hij/zij beraamde die vergoeding op zo'n $44000/persoon. In totaal diende er $44 miljard te worden betaald.

Aangezien hij Brit is vroeg ik hem of hij beter niet eerst zou beramen hoeveel schadevergoeding het VK aan Ierland dient te betalen wegens de great famine alvorens hij zich met mijn belastingsgeld gaat bemoeien. Hij zei dat er niet zoiets bestaat als "mijn" belastingsgeld en dat hij ook te vinden was voor herstelbetalingen aan Ierland.
In ons eigen Belgenlandje hebben verschillende politici (bvb Patrick Dewael) de mening geuit dat er schade aan Congo zou moeten betaald worden. Tja.
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be