![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() U beseft het misschien niet maar u bent zelf zwaar aan het trollen. De eerste keer dat u in deze draad aan mij vragen stelde heb ik verwezen naar eerdere berichten van mijzelf en anderen waar die antwoorden in terug te vinden zijn. Welk nut heeft het om exact dezelfde antwoorden 27 keer opnieuw te moeten schrijven. En welk nut heeft het om het per se uit mijn 'mond' te moeten 'horen'? Het feit dat ik verwijs naar antwoorden van anderen toont aan dat ik akkoord ben met hun analyse. Al uw communicatie aan mij dat na mijn eerste antwoord aan u in deze draad volgde, is puur getrol van u.
![]() |
#163 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Uw persoonlijke oordeel over de Canadese beslissing en de beschikbare algemene informatie zal mij worst wezen. Het is hooguit een leuk weetje om te weten hoe uw klokje tikt. En nogmaals, ook op de 'suggestieve' vragen die u nu weer stelt, kan u eventuele antwoorden daarop in eerdere berichten terug vinden.
![]() |
![]() |
#165 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |