Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 februari 2021, 19:51   #161
vanderzapig
Europees Commissaris

vanderzapig's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Nietes.
Citaat:
Gelukkig beslist gij het vetgedrukte niet.
Dit is voor jou een troldraad dus.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2021, 20:27   #162
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Dit is voor jou een troldraad dus.
U beseft het misschien niet maar u bent zelf zwaar aan het trollen. De eerste keer dat u in deze draad aan mij vragen stelde heb ik verwezen naar eerdere berichten van mijzelf en anderen waar die antwoorden in terug te vinden zijn. Welk nut heeft het om exact dezelfde antwoorden 27 keer opnieuw te moeten schrijven. En welk nut heeft het om het per se uit mijn 'mond' te moeten 'horen'? Het feit dat ik verwijs naar antwoorden van anderen toont aan dat ik akkoord ben met hun analyse. Al uw communicatie aan mij dat na mijn eerste antwoord aan u in deze draad volgde, is puur getrol van u.
Oud 8 februari 2021, 20:45   #163
vanderzapig
Europees Commissaris

vanderzapig's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U beseft het misschien niet maar u bent zelf zwaar aan het trollen. De eerste keer dat u in deze draad aan mij vragen stelde heb ik verwezen naar eerdere berichten van mijzelf en anderen waar die antwoorden in terug te vinden zijn.
Nee er is geen enkel afdoend antwoord op mijn vraag gekomen. Het "ergste" wat jij kon vinden was een slogan op een T-shirt maar dat is geen geweld. Laat staan terreur.

Citaat:
Welk nut heeft het om exact dezelfde antwoorden 27 keer opnieuw te moeten schrijven.
Dat heeft inderdaad geen nut. Eén keer volstaat. En daar wacht ik nog steeds op. Heb je al een voorbeeld van een Proud Boys terreurdaad gevonden of ben je het met mij eens dat die actie van Canada een kwakkel van formaat is?

Citaat:
En welk nut heeft het om het per se uit mijn 'mond' te moeten 'horen'? Het feit dat ik verwijs naar antwoorden van anderen toont aan dat ik akkoord ben met hun analyse. Al uw communicatie aan mij dat na mijn eerste antwoord aan u in deze draad volgde, is puur getrol van u.
Tja, wanneer je hier zit te beweren dat een slogan op een T-shirt al gelijk staat met terreur dan moet je niet verwonderd zijn dat je tegenwind krijgt, hee.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2021, 11:56   #164
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Nee er is geen enkel afdoend antwoord op mijn vraag gekomen. Het "ergste" wat jij kon vinden was een slogan op een T-shirt maar dat is geen geweld. Laat staan terreur.

Dat heeft inderdaad geen nut. Eén keer volstaat. En daar wacht ik nog steeds op. Heb je al een voorbeeld van een Proud Boys terreurdaad gevonden of ben je het met mij eens dat die actie van Canada een kwakkel van formaat is?

Tja, wanneer je hier zit te beweren dat een slogan op een T-shirt al gelijk staat met terreur dan moet je niet verwonderd zijn dat je tegenwind krijgt, hee.
Wederom, dat is niet mijn argument. Wikipedia is vaak een samenvatting en tot op zekere hoogte betrouwbaar. Het t-shirt met een slogan die aanzet tot moord was blijkbaar belangrijk genoeg om er vermeld te worden als onderdeel in de bestorming van het Capitool. Ik ga echt niet het hele internet afschuimen om meer te vinden.

Uw persoonlijke oordeel over de Canadese beslissing en de beschikbare algemene informatie zal mij worst wezen. Het is hooguit een leuk weetje om te weten hoe uw klokje tikt.

En nogmaals, ook op de 'suggestieve' vragen die u nu weer stelt, kan u eventuele antwoorden daarop in eerdere berichten terug vinden.
Oud 9 februari 2021, 14:26   #165
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het t-shirt met een slogan die aanzet tot moord was blijkbaar belangrijk genoeg om er vermeld te worden als onderdeel in de bestorming van het Capitool.
Ojee, dan zal dit blijkbaar niét belangrijk genoeg geweest zijn om te vermelden...:

Naam: white1.jpg
Bekeken: 107
Grootte: 42,9 KB

Naam: white2.jpg
Bekeken: 104
Grootte: 21,7 KB

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be