![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Kies maar | |||
VB |
![]() ![]() ![]() |
23 | 34,33% |
N-VA |
![]() ![]() ![]() |
18 | 26,87% |
SP.A |
![]() ![]() ![]() |
4 | 5,97% |
CD&V |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
OVLD |
![]() ![]() ![]() |
2 | 2,99% |
GROEN |
![]() ![]() ![]() |
2 | 2,99% |
PVDA |
![]() ![]() ![]() |
4 | 5,97% |
Andere partij als hier boven |
![]() ![]() ![]() |
5 | 7,46% |
Ongeldig |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,49% |
Ik ga niet (meer) stemmen |
![]() ![]() ![]() |
8 | 11,94% |
Aantal stemmers: 67. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie een derde van alle Vlamingen achter tralies of in een psychiatrische instelling wil doet mij denken aan Hitler en de gaskamers voor Joden.
![]() |
#162 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jullie helden ?
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() !!! Dit bericht bevat een scheldpartij aan het adres van een politicus of politieke groeperingen. !!! Om de vrijheid van mening op dit forum zoveel mogelijk intact te laten, verwijderen we dit bericht niet. We raden de auteur echter aan om dergelijke berichten niet te flooden, en ze in het vervolg argumentatief te onderbouwen, dit in het belang van een volwassen discussieklimaat. Zie ook: https://forum.politics.be/showthread.php?t=255476 De moderatie Existentiële walging t.g.o. extreem rechts, tegen neo-nazi's en tegen racisten.
Laatst gewijzigd door Pontifex : 10 februari 2021 om 22:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik, noch mijn hele familie heeft iets met "jullie helden" te maken gehad. Mijn grootvader riskeerde zijn leven om de geallieerden te helpen.
Jouw helden zijn Leopold II en zijn koninklijke nazaten zeker?
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat valt mee van een fan van de koninklijke volkerenmoordenaar in Congo.
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 40%+ 26% is nog altijd 66%
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idem hier. Alsof iedereen die VB of N-VA stemt enkel en alleen uit het collaboratie-milieu kan komen. Mijn grootva heeft me vroeger trouwens meermaals verteld dat er op het einde van den oorlog, bij hen nog 4 Amerikanen gelogeerd hebben. Feit is wel, dat ik niet iedereen, die wel uit zo'n collaboratie-milieu komt hersenloos en gratuit ga afzeiken, zoals sommigen hier wel doen.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 10 februari 2021 om 22:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Staatssecretaris
|
![]() Tegen het zover is zal er promo gevoerd worden voor ZONNESTEMMERS tegen kemel van Vlaamse regering hun ingesteldheid na arrest HG betreft terugdraaiende teller.
Daar zullen er toch wel zijn die hun voorkeurstemmen figuurlijk op één hand kunnen tellen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
|
![]() Geen idee. De enige twee partijen die ik nog serieus zou overwegen zijn CD&V en Sp.a. Het zal 'n beetje van het beleidsniveau en de kandidaten op de lijsten afhangen welke van de twee het haalt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zit hier een forumlid die hier openlijk zei dat men VB'ers zou moeten vergassen. Laatst gewijzigd door daiwa : 10 februari 2021 om 23:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
|
![]() Citaat:
De anderen zijn congenitale racisten.
![]() |
![]() |
#172 | |
|
![]() Citaat:
Trouwens het is daar zo bloedarmoedig geworden dat alleen nog een grijs muisje als Crevits een beetje goed werk doet. De rest faalt of is onzichtbaar. De SP.A lijkt inderdaad meer en meer een alternatief voor de rechtse modderstroom. Conner Rousseau geeft tot op dit moment de SP.A een klein, beginnend nieuw elan. Als hij en zijn partij uit de huidige schandaalsfeer kan houden, denk ik dat de SP.A een van de winnaars van de volgende verkiezingen kan worden.
![]() |
![]() |
#173 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
|
![]() Citaat:
Of die gefrustreerd zijn durf ik niet zeggen. Jaloers misschien. Bang misschien ook omdat hun levenslange uitkering zal ingepikt worden door iemand met een migratieachtergroen. Meestal doodgewoon dom.
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 11 februari 2021 om 07:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp dat niet. Het spreekt toch vanzelf dat mensen die een andere politieke overtuiging hebben dan jezelf, "voor walging zorgen". Immers, mocht dat zo niet zijn, dan zou het jouw opinie zijn. Er is immers geen *principieel* verschil tussen: A) Op de snelweg moet men: a) links rijden b) rechts rijden en B) negers moeten: a) gerespecteerd worden als medemensen b) als vijanden beschouwd worden en afgemaakt of onderworpen Beide zijn gewoon politieke discussiepunten, waar men de ene of de andere opinie kan over hebben, en uiteraard is de "andere" opinie verwerpelijk. En ja, het kan zijn dat men over sommige punten gewoon GEEN uitgesproken opinie heeft, en dat gewoon als een willekeurige keuze kan opvatten. Dan gaat men geen "walging" hebben natuurlijk. Maar de dingen waarover men WEL een walging heeft, dat wil precies zeggen dat je DAAR een sterke eigen opinie hebt, en de andere dus ook. Laatst gewijzigd door patrickve : 11 februari 2021 om 07:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
|
![]() Citaat:
Wanneer een maatschappij het gelijk behandelen van mensen als een politiek standpunt gaat zien, dan is die maatschappij totaal fout bezig. Stel u voor dat ros-harigen de macht grijpen en zo gaan praten over zwartharigen ? Of erger nog, de blauwogen nemen de macht en gaan discuteren over de niet-blonden onder leiding van een zwart snorretje ?
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt toch door dat DAT precies een politiek standpunt is ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welja, dat zijn toch politieke visies zoals andere ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
|
![]() Citaat:
Daarvoor zijn het de UNIVERSELE rechten van de mens. Als de politiek daar tegenin gaat, ontstaan een totaal foute maatschappij.
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ging over Vlaams-nationalisten, 26 % dus.
|
![]() |
![]() |