![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Staatssecretaris
|
![]() Dat is zo ja. Ze zijn zo verblind door haat dat ze niet eens inzien dat ze elkaars partner kunnen zijn in hun gelijke strijd tegen holebi's, vrouwenrechten, en allerhande vrijheden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() Het journaal.
Let ook op het vraagteken. De man is gewoon gelokt voor een date via een homo dating app. ttz volgens het journaal toch. Laatst gewijzigd door stuyckp : 9 maart 2021 om 10:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Europees Commissaris
|
![]() Toen ik de initialen zag, dacht ik hetzelfde. Drie jongeren, en geen enkele voornaam die met M. begint, dan vermoed ik dat het geen Noord-Afrikanen zijn. Oostblokkers of autochtoon tuig, dat kan wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er kunnen hier inderdaad een groot aantal VBers zitten. Er kunnen bij het VB best wel wat homo haters zitten. Maar daarom is niet elke VB er een homohater he. Bovendien gaat niet elke homohater tot de actie over om er eentje in elkaar te slaan of te vermoorden. Dus zie ik niet in waarom u hen van hypocrisie moet beschuldigen. Ik denk dat men zelfs bij het VB al zover is dat ze daar weten dat homo zijn geen ziekte is die te genezen valt. Uw opmerking is van dien aard dat u nogal wat tegenstand gaat uitlokken die nergens voor nodig is in deze discussie. En dan achteraf janken dat u een ban oploopt en dan is het waarschijnlijk weer pontifex zijn schuld zeker ? Laatst gewijzigd door stuyckp : 9 maart 2021 om 10:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dokter Goebbels leeft.
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben je het misschien eens met hem ? Mag er over het Blok niets meer gezegd worden ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt: altijd maar lgbt en woke bashen, maar als de daders allochtone jongeren zouden zijn, dan zijn ze plots mensenrechtenactivist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mensen zoals u zoeken geen discussie op maar conflicten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zouden er geen VB-ers zijn die VOOR holebi- en vrouwenrechten zijn?
![]() |
#173 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iets waar je zelf tegen bent. Over hypocrisie gesproken. Maar als je het VB erbij sleurt dan mag het. Laatst gewijzigd door stuyckp : 9 maart 2021 om 10:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van mij mag alles gezegd worden, en Styuck mag daar dan ook op reageren.
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In tegenstelling tot de mensen die nogal fulmineren op whataboutisms en tegelijk tegen censuur zijn. Dus de volgende keer als er nog eens een whataboutism over de islam wordt gepost, en panda reageert daarop. Dan kan ik lekker hypocriet zijn en reageren wat nu mag er plots niets meer over de islam gezegd worden soms ? Laatst gewijzigd door stuyckp : 9 maart 2021 om 10:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Banneling
|
![]() Mijn opmerking was bonzai, daarom de gepikeerde reacties.
De grote held van jullie, DVL, zette zijn facebook groepen vol met sexistische en anti-homo propaganda. Maar nu jank jank arme holebis, smerige moslims doen, is zo hypocriet van jullie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar ik u waarschuw dat je net nog meer gepikeerde reacties gaat uitlokken. Dus mijn reactie was verre van gepikeerd. Ik ben trouwens ook niet extreem rechts, wat eigenlijk niet ter zake doet. In tegenstelling tot wat er in het parlement gebeurt vind ik in dialoog gaan met extreem rechts of extreem links niet iets dat uitgesloten moet worden. Een bonzai is niks mis mee trouwens. Ik vind die kleine boompjes wel mooi. Laatst gewijzigd door stuyckp : 9 maart 2021 om 10:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tegen wie ben je bezig?
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Banneling
|
![]() Ik denk tegen panda. Die zijn reactie was vrij gepikeerd.
![]() Laatst gewijzigd door stuyckp : 9 maart 2021 om 10:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer duistere knapen zoals een Dries Van Langenhove aan de macht zouden komen (hetgeen gelukkig uitgesloten is) dan wordt de jacht op homo's officiële politiek, en mogen (moeten) de homo's weer roze driehoekjes op hun jas gaan dragen. Zoveel is zeker. |
|
![]() |
![]() |