![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen geneeskunde is niet slecht, zolang dat eerlijk en transparant gebeurt. Meeste gevaccineerden vandaag tegen covid weten niet eens mee te doen aan een experiment op grote schaal. En gij vertelt wel wat te doen nadat ge mij ervan valselijk beschuldigde. Dat de coronafoben thuis blijven he, als ze al bang zijn van zoiets moeten ze hun “rationele” besluiten niet op de rest van de wereld opdwingen.
The narrative changes over time. Laatst gewijzigd door CUFI : 18 maart 2021 om 09:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In tegendeel, weten dat mijn overleden kind daartoe heeft kunnen bijdragen zou mogelijks het leed wat kunnen verzachten. Citaat:
Citaat:
Dat gij dat weer als dictatuur aanneemt is het gewoon omdat gij u graag gedicteerd voelt. Stop met te doen alsof ge tot iets verplicht wordt waar je vrije keuze in hebt.
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 18 maart 2021 om 10:04. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
“Beschuldig de anderen van wat je zelf schuldig bent.” Als de vaccinatie niet verplicht is, dat men dan wel op zijn minst de burger eerlijk informeert en geen klimaat schept dat degene die niet vaccineren anti vax of egoïstisch zijn. Dat deden ze reeds. De vrucht van dit kabinet is giftig en rot. Het was geen suggestie, je zei het op bevelende toon. Als jij niet ziet hoe ons land door dictatoriale tirannie gegijzeld werd met een vaccin als noodoplossing waar men over lijken mag gaan, is dat uw probleem; maar vertaal uw ervaringen (onder een steen?) niet op mij. Waarvoor dank.
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Want echt, ik ben die analyses van de Aldi beu. Als ge schiet, ziet dan dat het doel treft en geen insinuaties zijn van een beperkt eigen wereldbeeld waar ik geen enkele relaties mee deel.
![]() |
#165 |
Banneling
|
![]() Het aluhoedje zit precies weer wat strak vandaag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er zit heden ten dage geen foetaal DNA in vaccins. Ik zou ook liever niet meebetalen voor dat clubje mongolen uit Rome, die in't verleden wel graag eens iemand verbrandde of met pedofielen schuift. Maar hey, you can't have it all, zeker. Citaat:
Ze mogen er ook niks over zeggen om jouw teer zieltje niet te beschadigen. Voor zo tegen de huidige tijd te zijn doe je wel graag mee aan het alomtegenwoordige victimiseren van jezelf, niet? Ik zou daar geen zak om geven van hoe de staat mij probeert te schetsen. Citaat:
![]() ![]() ![]()
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 18 maart 2021 om 10:41. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen mag alles zeggen, maar niet afdwingen en ieder mag van mening verschillen. En dat is wellicht de hele essentie die u ontgaat. Ge wilt gelovigen marginaal klein om zelf vanuit democratische wegen uw wil op te dwingen. “Want het is onderzocht”
The narrative changes over time. Laatst gewijzigd door CUFI : 18 maart 2021 om 10:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Omdat het onderzocht is, en niet omdat het in een oud prutsboek staat.
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aldus u bent dictatoriaal.
The narrative changes over time. Laatst gewijzigd door CUFI : 18 maart 2021 om 10:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben mee ! Veel jonge deernen covid laten opdoen, en dan aan hun tetten zuigen ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 18 maart 2021 om 10:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is later onderbouwd geweest met een link.
Borstvoeding is zelfs superieur en de beste bescherming tegen virussen en andere ziektekiemen. De borstvoeding van de moeder is zelfs uniek samengesteld pp de baby. In een wereld vol vetzakken waar immuniteit steeds belangrijker wordt, is borstvoeding het beste dat je je kind kan meegeven. Spread the word.
![]() |
#174 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En dan?
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 18 maart 2021 om 10:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U beschuldigt dus anderen waarvan je zelf schuldig bent, dat maakt u nog eens hypocriet ook.
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaar dat ik een borstvoedingspas (en misschien ook een foef-geboorte pas) zou willen uitreiken die nodig is voor alle toegang tot cafes en vliegtuigen. Mensen die geen borstvoeding hadden, of niet langs de foef zijn gekomen, mogen er niet in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ieder voor zich zelfvoorziening bereiken en van daaruit interne handel drijven.
![]() |
![]() |
#178 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik begrijp die obsessie niet van gelovive mannen met wat vrouwen wel of niet moeten doen. Ik verzet mij er iig hevig tegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Laat mij eens raden over uw ethiek. Die van de Bijbel moet er al zeker inkomen zeker? Want die is absoluut en komt van God? En als er een andere ethiek in strijd mee is, nemen we voor alle zekerheid die van de Bijbel, want die komt van God? Iets als, iedereen heeft vrije keuze, zolang elke keuze die ik als gelovige wil maken er maar bij is?
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |