![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
waarheid Naar best vermogen. Noemde je zoiets vroeger niet "warme ijskreem", hier met 3 bollen?
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 5 september 2021 om 20:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Minister-President
|
![]()
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Minister-President
|
![]() Wat ik vreemd vindt zijn de vele reaguurders hier die over dit geval op hun achterpoten staan...
Terwijl ze in andere draden streven naar uitsluiting van rechts uit vele beroepen en zelfs uit de maatschappij... Dat vinden ze dan wel weer ok.
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Vind ik wel sterk en - eerlijk gezegd , mss wat overdreven. Als dat waar is, dan gaat 'men' wel heel ver. Luisteren naar 45m30.
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 7 september 2021 om 10:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Europees Commissaris
|
![]() Inderdaad, ik heb hetzelfde gevoel. Hij begint soms over NWO achtige toestanden de praten. Dat raakt kant noch wal, hij zou zich beter op zijn domein focussen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zouden beter onafhankelijk staan. Maar allen zijn gelinkt aan ... een concern of univ. Wiens brood men eet...
Laatst gewijzigd door TV-verslaafde : 7 september 2021 om 10:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Buiten het feit dat hij weet zou hebben van honderden huisartsen die geschorst zouden zijn, spreekt tegen hem dat hij pfizer en moderna 's vaccins eerder als gentherapie beschouwt en dat hij zelf een analyse heeft gemaakt waaruit blijkt dat na 13 december een zeer significante stijging vh aantal mutaties is gebeurd (als resultaat van vaccinanties ).
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 7 september 2021 om 10:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat er hier en daar wat emotie en mss overdrijving insluipt is best te begrijpen. Waar exact helt hij dan over?
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat hij een bepaalde sturing aanklaagt is waar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vanaf 57:30, dat raakt kant noch wal wat hij daar allemaal vertelt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Burger
|
![]() Op zich vind ik dat niet echt speciaal, dat is toch normaal gedrag van een virus als het onze om te muteren om het vaccin te kunnen verslaan? Daar moest SB geen onderzoek voor doen toch?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Europees Commissaris
|
![]() Worden er niet elke dag mensen ontslagen omdat ze een andere mening hebben?
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Gisteren werd aflevering 1 online gezet, met Sam Brokken: https://vimeo.com/598495236 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk ook dat het risico bestaat dat te massieve vaccinatie de evolutie van het virus gaat versnellen en de vaccins sneller nutteloos gaat maken (dat is niet eens gezegd), maar dat speelt maar een rol als het virus "de hete adem" van de immuniteit voelt, ttz, als er bijna groepsimmuniteit ontstaan is. Overal waar op natuurlijke wijze groepsimmuniteit ontstond, en het eerste gebied waar dat zo was (op China na volgens mij) was in Brazilie, zijn er de gekende varianten ontstaan, omdat dat de enige manier is voor het virus om blijven rond te gaan. Maar er is geen grote selectiedruk op het virus als er een kleine fractie van de bevolking gevaccineerd rondloopt. Dat is mijn voornaamste reden om terughoudend te zijn voor een massieve vaccinatie van de bevolking: om het vaccin een langere levensduur te geven voor zij die het het meeste nodig hebben. Als we enkel de 50+ vaccineren, is de druk op het virus heel laag en beschermen we die mensen goed. Er is geen enkele reden om aan te nemen dat de weinige gevaccineerden in december varianten hebben veroorzaakt. Waarschijnlijk begon het virus toen wel overal een beetje tegen natuurlijke groepsimmuniteit aan te botsen. In Belgie was die toen ook bereikt trouwens, voor de uitbraak van oktober. Laatst gewijzigd door patrickve : 7 september 2021 om 12:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Europees Commissaris
|
![]() Uit Alain Grootaers zijn column:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Orde der artsen wil streng optreden tegen artsen die desinformatie verspreiden over coronavaccins Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |