![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat weet je niet, dat wordt wel makkelijk gezegd soms maar het is niet uitgesloten dat de -65'ers wel degelijk voor een overrompeling zouden zorgen bij een loutere 'laat maar waaien' waarbij alle hospitalisaties (niet te verwarren met het aantal doden dat we nu zien mét maatregelen en zonder overrompeling) zouden samenkomen. Dat gezegd zijn doelde ik enkel op lichte maatregelen, niet op lockdowns en sluitingen (behalve van plaatsen waar geen lichte maatregelen toepasbaar zijn).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En "niet uitgesloten", dat is een gemakkelijk statement, als er 1 bruinwitte koe zit tussen 999 zwartwitte, ga je voor die ene toch je verkoopsannonske 1000 zwartwitte niet wijzigen? Moesten ze in die hospitalen eens prioriteiten beginnen stellen in de zin van "liever 999 redden en 1 opgeven" ipv "1 redden en 999 opgeven", zou de lat van capaciteit direct al véél hoger worden getild. Zoals in een oorlog, als er 1000 dodelijk gewonden worden binnengevoerd waarvan er 1 waarvan de dood voorkomen evenveel werk vergt als die van de 999 anderen voorkomen samen, dan red je de 999 en laat je voor die ene "maar waaien" he.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 9 mei 2021 om 11:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is wel één aspect aan dat verbod op plexi: in tegenstelling tot binnen in je huis, mag je op dat terras met vier mensen zitten die niet in dezelfde bubbel wonen.
Die vier terraszitters moet je dus inderdaad niet "mond aan mond" tussen de plexi duwen. Er is maar één schande aan het plexi-gate: de federale regering heeft oneindig slecht en laat gecommuniceerd en gereageerd.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Met een bubbel heb je geen probleem, met een blooper wèl.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hetzelfde geldt voor bubbels trouwens. Maar loop maar naar de einder, daar met gestrekte arm zal men het virus verslaan.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 9 mei 2021 om 12:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
die van 't onderwijs moeten tenminste niet werken. Ze "zitten" idd. tot hun pensioen.
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens een zeer zwaar woord. Dat jij zomaar degradeert in deze context. Foei !!
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs een griepepidemie die een beetje erger is dan wat we jaarlijks gewoon zijn, veroorzaakt er al een crisis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hernoem het woordje fascisme anders tot democratie, dan bestaat het misschien ook niet. ![]()
![]() |
![]() |
#175 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Erra555 : 9 mei 2021 om 12:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Europees Commissaris
|
![]() Het kan altijd beter maar onze capaciteit is wel beduidend groter dan in Nederland en sowieso is onze gezondheidszorg een van de meest toegankelijke (en toch kwalitatieve) in de wereld. Wel moeten we uitkijken dat er niet via een parallel circuit klassengeneeskunde kan ontstaan. De staatsmacht, die ik an sich niet los van de context wil verheerlijken, is daarbij wel degelijk cruciaal.
Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 9 mei 2021 om 13:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er zijn er die hun medicatie al niet meer kunnen betalen. Inwijkelingen van over heel de wereld daarentegen, krijgen de beste gezondheidszorgen en nog gratis ook, daar wagen ze zelfs hun leven voor in gammele bootjes. Eigen volk laatst.
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niks nepmaatregelen. Just niks nep.
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar zal ik dan een voorbeeldje geven van vb. een nieuwe heup laten steken en het verschil daaromtrent tussen nu en pakweg 25 jaar geleden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Sinds wanneer is een nieuwe heup levensnoodzakelijk? Luxe gezondheidszorg.
Laatst gewijzigd door Erra555 : 9 mei 2021 om 14:16. |
![]() |
![]() |