![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie die idioten ook zijn, wat geloof ze ook aanhangen,
er is maar een oplossing. 2 kasseistenen, tik tegen elkaar met de tiekeneikes er tussen en het probleem is opgelost. |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Europees Commissaris
|
![]() Zo simpel is dat. Met zo'n straf zullen de meesten het uit hun hoofd zetten om nog vrouwen te verkrachten. Succes verzekerd. Beter een klootzak met geplette ballen dan een onschuldige vrouw die haar leven kwijt is.
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om electorale munt te slaan uit de tragische dood van dat meisje. Walgelijke politieke recuperatie.
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moest het mijn dochter geweest zijn, Decroo had een saflet op zijn bakkes gekregen. Wat een eikel moet je eigenlijk zijn om zo te teren op het onmenselijke verdriet van die ouders. Bah
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is niet het eerste meisje meer he. Die beleidmakers zijn expert haatzaaiers, dat ze zich dan niet als de barmhartige komen profileren.
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah ja, jij gaat nu gaan beweren dat hij uit medeleven komt. Neen jong, hij maakt er een mediaspektakel van. Een dikke eikel is het en moest het mijn dochter zijn dan kreeg hij echt een mot op zijn bakkes. En ik heb letterlijk nog nooit iemand een mep verkocht in mijn leven. Maar zoiets laags doen, neen, dat zou er bij mij echt niet in gaan op zo een moment
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.gva.be/cnt/dmf20140719_01185158 ![]()
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#170 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een politieker en medeleven dat niets op brengt zijn niet te combineren. Eikels zijn diegenen die vet betaald worden om samenleven op een ordelijke manier te doen plaatsvinden maar falen uit eigenbelang. Je mag er voor mij diegenen die daar op stemmen ook bij nemen.
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen. Laatst gewijzigd door lamenielachen : 3 juni 2021 om 18:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De liberalen lieten toen weer hun ware aard zien. Alle geoorloofde en ongeoorloofde middelen inzetten om de oppositie uit te schakelen. Nu zijn ze weer bezig met hun beperking van vrije meningsuiting. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is echt opletten met het posten van foto's van de daders volgens wat ik volgde in een nieuwsuitzending.
Ook één van de moeders van één van de verdachten schreeuwt het uit. Moeder van verdachte in zaak van groepsverkrachting dient klacht in na doodsbedreigingen. In extremis zou je de vraag aan die moeder kunnen stellen: wat als er met uw zoontje zowiets zou gebeuren? Op huidig ogenblik doet men er alles aan om de 'schuld' in het verkrachtte meisje haar schoenen te schuiven. Bij een TV uitzending zag ik Vermassen daar zijn tekst en uitleg over geven en het eerste wat ik dacht was: stuur die vent maar op pensioen. ![]() Misschien heeft dat te maken met dat ik persoonlijk enorm fan was van de spijtig genoeg al overleden zijnde Piet Van Eeckhaut <<--RIP & Respect!! p.s. Nu merk ik dat pas dat dit draadje al snel verplaatst is geweest. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 3 juni 2021 om 19:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe laag kan je vallen?
Think I forgot how to be happy. Something I'm not but something I can be. Something I wait for. Something I'm made for. Laatst gewijzigd door dalibor : 3 juni 2021 om 19:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
p.s. Premier De Croo aanwezig op stille wake voor meisje dat uit het leven stapte na verkrachting: “Geweld tegen vrouwen is ook een pandemie”
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Misschien heb ik het niet goed gezien of gelezen want ik was de tafel aan het zetten ![]() Ik hoop dat Vermassen de ouders kan helpen naast het leed dat deze mensen al moeten verwerken en dat de daders zeer zware straffen krijgen. (chemische castratie en levenslang working on a chain de ultieme optie?????) p.s. Gaat men dat goedpraten wat die bende gedaan heeft dan is er echt wel iets serieus mis. Familie wil doodsprentje slachtoffer groepsverkrachting van Facebook: ‘Voyeurisme in hoogste graad’ ‘Als dader beelden deelt, is dat de ultieme vernedering’
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | ||
|
![]() Citaat:
Je kan ze niet harder raken, dan op die manier.
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() https://www.hln.be/gent/ook-ex-van-s...omen~ab72f29f/
Zelfrecht, dat is waar we heen gaan als het gerecht blijft weigeren recht te spreken dat ons verder helpt voor een leefbare samenleving. Moesten mijn kinderen zo iets uithalen zou ik sowieso niet meer durven buiten komen, ook niet zonder die bedreigingen.