![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezo , en wat is daar dan het voordeel van ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga als hypochonder wel meer naar daar. Laatst platen van mijn longen, daarvoor mijn klieren laten nazien waarvoor ik een vloeistof moest drinken om op de scan te verschijnen. Kei hard afzien en die vinden nooit iets he. Maar tis dan ook wel vanzelf weggegaan.
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja , soms .... ligt het voor't grijpen
![]() Ik kon me niet meer inhouden , en dus .... ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klaarkomen zonder condoom tijdens de ovulatie, minder testosteron en langer leven.
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ze alles weghalen dan ....
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In mijn klieren aan mijn keel voelde ik altijd iets kribbelen alsof het uitzaaide. Gisteren dacht ik dat ik een hersenbloeding ging krijgen van een steek in mijn hoofd. Mijn bestaan is 1 opsomming van worst case scenarios die me dan uiteindelijk verlammen buiten te komen. Voor mijn deur zijn jaarlijks meerdere accidenten. Soms schiet ik ‘s nachts wakker van wat een geliefde van mij kan overkomen en bid ik onafgebroken voor dagen aan een stuk terwijl ik van aalmoezen eet. Ik voel me al schuldig als ik een emmer water leeg giet omdat het dorstigen kon laven.
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook geen kans op,teelbalkanker meer.
Maar volgens mij kunnen er toch andere complicaties optreden waardoor uw leven verkort. Of moet ge gans uw leven pillekes slikken, dat mag absoluut niet.
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewoon zijn wie ge zijt , uw keuze , en leer ermee leven !!
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet niet of ze geconventioneerd is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ze mag altijd op bijbelstudie komen.
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |