Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 juli 2021, 07:07   #161
Knuts
Gouverneur

Knuts's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ik had het feminisme nooit als een tak van de hydrodynamica gezien
Wat dacht je, zelfs hydrodynamica ontsnapt niet aan intersectionaliteit.
Knuts is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2021, 11:39   #162
Koenaard Depuydt
Staatssecretaris

Koenaard Depuydt's schermafbeelding

Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Is het ook niet zeer onbeleefd om het vrouwelijk geslacht als zwak, dom, lui, dik en minder ontwikkeld te bestempelen?
Nee, IJsboertje

De waarheid dient gezegd te worden. Ook indien de waarheid kwetst. Het overdreven gevlei van enkele "mannelijke" leden jegens het andere geslacht is echt tenenkrommend...schadelijk zelfs.

Het is wel zeer onbeleefd om openlijk een gevangenisstraf te eisen voor mensen die geen inspuiting wensen.
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen.
Koenaard Depuydt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2021, 16:17   #163
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenaard Depuydt Bekijk bericht
De waarheid dient gezegd te worden. Ook indien de waarheid kwetst. Het overdreven gevlei van enkele "mannelijke" leden jegens het andere geslacht is echt tenenkrommend...schadelijk zelfs.
Ik heb de indruk dat de gespierde goed geschapen KDP een klein beetje jaloers is, waarbij ik mij afvraag waarom de gespierde goedgeschapen gezonde vlaming KDP zich de lange tenen krult en zorgen maakt over gevlei tegenover vrouwen.
Het klinkt nogal tegenstrijdig.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2021, 20:50   #164
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Meneer het Koekjesgedrocht

Zou u ook zo vriendelijk willen zijn om de Nederlandse taal te eerbiedigen?

Bij voorbaat dank
Waar dat jij toch over begint te melken !!

Dus ik herhaal:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
Koenaard Depuydt en ook andere ,
een beetje meer respect voor de vrouwen , aub !!
Einde citaat !!

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2021, 21:57   #165
Koenaard Depuydt
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Waar dat jij toch over begint te melken !!

U wordt dringend verzocht om toch de Nederlandstalige taal te eerbiedigen. Dit is honderdduizendmaal belangrijker dan al die storende wijven te samen. Zij - eigenlijk hun vetbulten - krijgen hier trouwens veel te veel aandacht die zij uiteraard niet waard zijn. De wereld is alleszins niet geholpen met zwakke mannen zoals u die wijven vleiend achterna lopen. U en uw vriendjes mogen alle wijvelijke aandacht hebben. Er is geen afgunst, integendeel! Op deze wijze is de heer Koenaard Depuydt ook hier van hun storende wederwoorden verlost.

Citaat:
Dus ik herhaal:
U hoeft ons echt niet nogmaals met zo'n uitspraak te vervelen.
U hebt ook omwille van uw koekjes vretende eigenschap het recht niet om een bevel naar de heer Koenaard Depuydt te richten. Deze heer dient ten alle tijden met u aangesproken te worden.
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen.
Oud 21 juli 2021, 22:08   #166
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Beste KDP.
Ik zou je willen vragen om respectvolle forumleden ook respectvol aan te spreken.
Met doordeweekse groeten
R.
Oud 21 juli 2021, 22:14   #167
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit is honderdduizendmaal belangrijker dan al die storende wijven te samen. Zij - eigenlijk hun vetbulten - krijgen hier trouwens veel te veel aandacht die zij uiteraard niet waard zijn. De wereld is alleszins niet geholpen met zwakke mannen zoals u die wijven vleiend achterna lopen. U en uw vriendjes mogen alle wijvelijke aandacht hebben. Er is geen afgunst, integendeel! Op deze wijze is de heer Koenaard Depuydt ook hier van hun storende wederwoorden verlost.
Beste KDP. Nogmaals.
Het volstaat om mensen die graag vrouwen zien, met of zonder vetbulten van welke omvang ook, te negeren.
Daar bestaat een technisch toemaatje voor: de negeerlijst.
Zou het mogelijk zijn te stoppen met dat anti vrouwelijk geleuter ?
Met vrouwvriendelijke groeten.
Rudy.
Oud 21 juli 2021, 22:15   #168
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Kan je roomijs draaien van die melk?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2021, 22:23   #169
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Probeer het eens. Je hebt wel serieus wat melk en haar geduld nodig.
Oud 21 juli 2021, 22:35   #170
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
https://www.oudersvannu.nl/nieuws/bi...sje-moedermelk
https://www.nu.nl/opmerkelijk/245526...oedermelk.html

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2021, 10:31   #171
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

NieuwNoors's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

U wordt dringend verzocht om toch de Nederlandstalige taal te eerbiedigen. Dit is honderdduizendmaal belangrijker dan al die storende wijven te samen. Zij - eigenlijk hun vetbulten - krijgen hier trouwens veel te veel aandacht die zij uiteraard niet waard zijn. De wereld is alleszins niet geholpen met zwakke mannen zoals u die wijven vleiend achterna lopen. U en uw vriendjes mogen alle wijvelijke aandacht hebben. Er is geen afgunst, integendeel! Op deze wijze is de heer Koenaard Depuydt ook hier van hun storende wederwoorden verlost.

U hoeft ons echt niet nogmaals met zo'n uitspraak te vervelen.
U hebt ook omwille van uw koekjes vretende eigenschap het recht niet om een bevel naar de heer Koenaard Depuydt te richten. Deze heer dient ten alle tijden
met u aangesproken te worden.
Geachte mevrouw de kikker,

Ten eerste vind ik het van geen enkel fatsoen getuigen hoe je hier een medeforummer aanspreekt. Vanaf nu zal ik je dan ook steeds als mevrouw de kikker aanspreken.

Ten tweede; jij hoeft hier niemand te beoordelen/ veroordelen op basis van de nicknaam.

Ten derde; denk je nu echt dat je een "heer" bent? Aan uw onterende uitspraken te zien zeker niet!

Ten vierde mevrouw de kikker, nooit meer zal ik je als "u" aanspreken.
Doorluchtig of niet...
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2021, 10:32   #172
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Ik heb de indruk dat de gespierde goed geschapen KDP een klein beetje jaloers is, waarbij ik mij afvraag waarom de gespierde goedgeschapen gezonde vlaming KDP zich de lange tenen krult en zorgen maakt over gevlei tegenover vrouwen.
Het klinkt nogal tegenstrijdig.
Oud 22 juli 2021, 10:34   #173
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Probeer het eens. Je hebt wel serieus wat melk en haar geduld nodig.
https://www.youtube.com/watch?v=vLlORq3tQP0

Smaakt arig naar't schijnt. Scherpe nasmaak. Dit is ongepasteuriseerd, echter. Dat kan een verschil maken of niet? Geen idee.

De (Amerikaanse) pannenkoeken waren wel goed.

Laatst gewijzigd door Weyland : 22 juli 2021 om 10:37.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2021, 11:48   #174
Koenaard Depuydt
Staatssecretaris

Standaard

Geachte heren

Het woord "monster" is van vreemde oorsprong (vgl. Lat. monstrum). Daarom verkiest de heer Koenaard Depuydt voor het rein Nederlandstalige nevenwoord "gedrocht". Dit heeft niets met een gebrek aan eerbied jegens medeleden te maken. het betreffend Nederlandstalig lid eerbiedigt bovendien zichzelf niet door een vreemdtalige naam te dragen.

Belangrijk:

Het blijft zeer onbeleefd als getrouwd wijf om met andere mannen, afgezien van haar mannelijke bloedverwanten, te berichten of (aan) te spreken. Dergelijke houding betuigt van geen eerbied jegens haar echtgenoot.

Rokertjes hebben omwille van hun achterlijke, vervuilende verslaving het recht volledig verloren om een "weerwoord" tegen een niet-roker te richten.
Rokertjes betreffen het grootste uitschot in elk maatschappelijk wezen. Ze dienen berecht te worden voor moedwillig gepleegde vervuiling en beschadiging van andermans gezondheid.

Met rookvrije groeten
Oud 22 juli 2021, 12:07   #175
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Geachte heren

Het woord "monster" is van vreemde oorsprong (vgl. Lat. monstrum). Daarom verkiest de heer Koenaard Depuydt voor het rein Nederlandstalige nevenwoord "gedrocht". Dit heeft niets met een gebrek aan eerbied jegens medeleden te maken. het betreffend Nederlandstalig lid eerbiedigt bovendien zichzelf niet door een vreemdtalige naam te dragen.

Belangrijk:

Het blijft zeer onbeleefd als getrouwd wijf om met andere mannen, afgezien van haar mannelijke bloedverwanten, te berichten of (aan) te spreken. Dergelijke houding betuigt van geen eerbied jegens haar echtgenoot.

Rokertjes hebben omwille van hun achterlijke, vervuilende verslaving het recht volledig verloren om een "weerwoord" tegen een niet-roker te richten.
Rokertjes betreffen het grootste uitschot in elk maatschappelijk wezen. Ze dienen berecht te worden voor moedwillig gepleegde vervuiling en beschadiging van andermans gezondheid.

Met rookvrije groeten
Mevrouw de kikker; hoe durf je hier te verkondigen dat betreffende medeforummer zichzelf niet respecteert?
Voor zover ik weet is deze forummer altijd zeer respectvol naar iedereen hier op dit forum, wat niet van jou kan gezegd worden! Schaam je!
Oud 22 juli 2021, 12:21   #176
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Geachte heren

Belangrijk:

Met rookvrije groeten
Mevrouw, de kikker;
Of het je nu aanstaat of niet; ik spreek regelmatig met de linkerbuurman. Ja, ook wanneer ik alleen thuis ben.
Ik spreek ook met de schuin-tegenover-buurman.
Ook gebeurt het wel eens dat één van mijn vele schoonbroers hier binnenvallen terwijl Albeir weg is.
Wat is het probleem volgens jou?

Ik spreek met wie ik wil en daar heeft zich niemand mee te bemoeien mevrouw de kikker.
Oud 22 juli 2021, 12:28   #177
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Geachte heren

Belangrijk:

Met rookvrije groeten
Nederlands is een levende taal, wat wil zeggen dat die leenwoorden gebruikt.
Trouwen monster en gedrocht hebben twee verschillende betekenissen.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2021, 12:32   #178
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Mevrouw, de kikker;
Of het je nu aanstaat of niet; ik spreek regelmatig met de linkerbuurman. Ja, ook wanneer ik alleen thuis ben.
Ik spreek ook met de schuin-tegenover-buurman.
Ook gebeurt het wel eens dat één van mijn vele schoonbroers hier binnenvallen terwijl Albeir weg is.
Wat is het probleem volgens jou?

Ik spreek met wie ik wil en daar heeft zich niemand mee te bemoeien mevrouw de kikker.
Mevrouw de kikker denkt dat we ergens in een streng moslimland leven.
Mevrouw de kikker weet nog niet dat vrouwen hier evenwaardig zijn en dezelfde rechten hebben als mannen.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2021, 12:42   #179
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Wat mij zo vanop de zijlijn opvalt is, dat het heel makkelijk is om bepaalde mensen uit hun sloef te doen schieten en dat er bepaalde mensen zijn die heel graag mensen uit hun sloef laten schieten, ...

Daarom , draag klompen of schoenen met nestels.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2021, 13:08   #180
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Wat mij zo vanop de zijlijn opvalt is, dat het heel makkelijk is om bepaalde mensen uit hun sloef te doen schieten en dat er bepaalde mensen zijn die heel graag mensen uit hun sloef laten schieten, ...

Daarom , draag klompen of schoenen met nestels.
Je bedoelt veters?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be