![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je mij niet gelooft, spoel eens een jaar terug, en denk aan het concept van "corona pas om ergens mogen gaan te eten". Toen had je waarschijnlijk zelfs niet kunnen bedenken dat men ooit zou bepalen wie bij U op de wc pot mag, he. Laatst gewijzigd door patrickve : 10 september 2021 om 13:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#164 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hier vind je het fragment van Van Den Bossche, wetenschappelijk uitgelegd en daarna in gewone mensentaal uitgelegd door de presentator. https://rumble.com/vlvhy5-best-expla...ler-shots.html Ik heb medelijden met gevaccineerden die zich lieten misleiden door de media. Maar ik geen compassie met het deel daarvan dat geen respect heeft voor de keuze van de niet gevaccineerden. Die hen zelfs asociaal durven noemen. Ik hoop dat jij de gevolgen van je vaccinatie zwaar zal bekopen met een ernstige ziekte. En ik hoop dat je op je sterfbed nog eerlijk genoeg zal zijn om toe te geven dat de niet gevaccineerden gelijk hadden.
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 10 september 2021 om 16:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil ook halal/koosjer/christelijke/ethische vaccins.
The narrative changes over time. Laatst gewijzigd door CUFI : 10 september 2021 om 17:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Indien je grote getallenreeksen heb kan je ze op verschillende manieren ordenen om te krijgen wat je graag hebt. Toch lijkt het mij opportunistisch en zelfs oneerlijk om op die manier iemands intenties te veronderstellen.
Zolang de Vlaamse Eerste minister meent recht te hebben op een jaarsalaris van 254 000 euro, terwijl de Nederlandse Eerste minister met 170 910 (incl. vakantiegeld en eindejaarspremie) genoegen neemt, ben ik van overtuiging dat de splitsingen in gewesten en gemeenschappen meer met zelfverrijking te maken hebben dan met het welzijn van de bevolking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als ik géén boodschap heb aan QR-codes of ik géén toestel in bezit heb waar die QR-dingen op kunnen verschijnen of ik ze kan op laten raadplegen? Naar alle waarschijnlijkheid zal men mij dan weer vragen: "Op Mars gezeten de laatste 30 jaar????"
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 10 september 2021 om 18:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Minister
|
![]() Uitprinten, beste kerel. Men heeft zelfs pro-actief vouwinstructies voorzien en de helft omgekeerd gedrukt, zodat je certificaat een net A5-boekje wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 10 september 2021 om 19:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat mensen nog steeds niet lijken te beseffen is dat het systeem, en dus het grote probleem niet zit in het tonen van uw certificaat. Het zit hem in het feit dat een ander die moet scannen, en dus registreren waar u bent geweest. U moet de jodenster niet alleen bijhebben, u moet ook telkens registreren in een database wanneer u ze ergens hebt moeten tonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebt gij die de ganse tijd aan staan misschien ? Neemt gij uw ingeschakelde gsm mee als ge naar restaurant gaat of zo ? Als ge in uw auto zit ? Bij mij staat die meestal af als ik niet moet telefoneren of zo. Wie mij moet hebben, stuurt mij een sms, en ik zal die wel zien als ik naar mijn gsm kijk. Laatst gewijzigd door patrickve : 10 september 2021 om 19:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En men kan dat helemaal niet. Ja, men kan zien met welke mast u in verbinding hebt gestaan, maar dat is ook maar op enkele kilometers na nauwkeurig. Men kan u inderdaad redelijk nauwkeurig traceren zolang u aanwezig bent en er een onderzoeksrechter aangesteld is, maar daarvoor zijn al uitzonderlijke middelen nodig. Waar u vandaag voorstander van bent is gewoon elke dag een lijstje aan de overheid bezorgen met daarop waar en wanneer u vandaag overal geweest bent. Daar komt het op neer, maar als je het zo stelt dan komt daar natuurlijk veel protest tegen. Dus verstopt men het via een qr code. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat natuurlijk niet zo fijn is, is dat men nu je gezin binnendringt. Kinderen vanaf 12 jaar hebben een eigen code, terwijl 1 persoon voordien meestal voor het hele gezin betaalde. Men heeft nu dus vooral meer zicht op waar 12-18 jarigen zich bevinden, samen met wie ze zich verplaatsen, wie hun vrienden zijn, naschoolse activiteiten. Tja, als de staat meer weet over de jeugd dan de ouders, dan zie ik die staat nog een wekelijks rapportje produceren met de gedragspunten die voor verbetering vatbaar zijn, of die u een administratieve boete opleveren. Let op, heel wat autoritaire mensen zouden dit wellicht de ultieme natte droom vinden. Maar is het vooruitgang? Is het efficiënt genoeg? Kan je dan niet beter vanaf de geboorte ieders persoonlijkheid chirurgisch verwijderen of met regelmatige medicatie biochemisch onderdrukken? Waarom geen onderklasse gekloonde slaven produceren? Want dat is het soort toekomsten waar je dan makkelijk op kan uitkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat is natuurlijk ook de bedoeling. Als je voorstelt als de trackingtool die het is dan zijn er plots al veel minder voorstanders. Dus doet men veel moeite om dat zoveel mogelijk aan het zicht te onttrekken. |
|
![]() |
![]() |