![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het impliceert wel dat iemand met een buitenlandse corona pas NIET is blootgesteld aan die retractie van zijn pas, terwijl een binnenlandse corona pas houder dat wel is. Maw, als ik met mijn Frans pasje in Belgie binnenkom, en zelfs een positieve test zou afleggen, dan blijft mijn Frans pasje ongehinderd geldig ; terwijl een Belg die een Belgisch pasje heeft, zijn pasje geblokkeerd zal zien. Natuurlijk zal ik in overtreding zijn, want het zal voor mij even wettelijk verboden zijn om mijn pasje te gebruiken dan voor die andere Belg. Maar men zal het veel moeilijker kunnen nagaan, en ik kan vrolijk overal binnen waar een groen pasje nodig is. Omdat mijn groen pasje NIET op zo een lijst kan komen - als ik tenminste niet zo idioot ben om mijn pasje te tonen waar mijn positieve test werd afgenomen. Want mocht ik dat wel tonen, dan kan men mijn code ook op de blokkeerlijst zetten natuurlijk. Maar als ik geen pasje toon, dan kennen ze die niet. Want Frankrijk geeft die codes niet vrij (dat is verboden in het huidige akkoord). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet wel dat je dat niet wil geloven ondanks alle wetenschappelijke publicaties die dat ondertussen aangeven en men doet daar officieel hoe langer hoe meer aan New Speak over omdat de leugens van Van Damme ondertussen wetenschappelijk als leugens gebetonneerd zijn. Maar het is zo. Na enkele maanden is de "collectieve" (besmettings) bescherming door vaccinatie zo goed als helemaal foetsie. De bescherming tegen EIGEN zware ziekte duurt langer, is hoger, en neemt ook af maar minder snel. Maar de bescherming tegen "besmetten van anderen" wat het enige "collectieve" is, en waarop gans de reutemeteut is gebaseerd, begint zodanig af te nemen na 4 maanden dat groepsimmuniteit niet meer mogelijk is, en is ongeveer totaal foetsie na 6 maanden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat gaan we doen met landen die eisen dat binnenkomers tot de islam bekeerd zijn ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Men wist van in het begin perfect hoe goed dat vaccin na 6 maanden nog zou beschermen tegen transmissie. 90% - 95% hadden ze ons gezegd he. Een jaar lang. Misschien na 1 jaar een spuitje erbij.
Ondertussen uit Israel: na 6 maanden nog 50% bescherming tegen transmissi wat eigenlijk wil zeggen, noegabolle. De individuele variaties zijn veel groter dan 50%. Na 6 maanden extra spuitje nodig, om oude mensen trachten uit het ziekenhuis te houden. Maar nee hoor, men wist er alles van. Laatst gewijzigd door patrickve : 29 september 2021 om 03:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Kent iemand toevallig een besmette gevaccineerde die we in naam van de wetenschap de grens over kunnen sturen? ![]()
![]() |
![]() |
#168 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Volgens het originele concept van de corona pass zou men die inderdaad niet mogen kunnen intrekken. Enkel de informatie uit de qr code zou gebruikt mogen worden, en die kan niet geüpdatet worden. Maar het feit dat men beweert dat wel te kunnen toont aan dat het systeem niet (meer?) werkt zoals het originele concept. Als uw status aangepast kan worden dat haalt de app informatie ergens anders En dat is dus de grote vraag, waar haalt de app zijn info, welke info is dat? Zijn de databanken internationaal gekoppeld? Wat voor andere zaken zitten er nog verborgen in het systeem die niet in het originele idee zagen, en waarom is daar niet over gecommuniceerd? Wie beheert de databank, wat voor extra voorwaarden kunnen er nog zo allemaal opgelegd worden om uw pas ongeldig te verklaren? Citaat:
In die zin is het dan als een rijbewijs. In het buitenland kunnen ze het afnemen, maar je kan eenmaal terug gewoon verklaren dat je het kwijt bent en een nieuw aanvragen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.brusselstimes.com/belgiu...d-safe-ticket/ Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 29 september 2021 om 09:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu zijn er 2 mogelijkheden: 1) dom 2) oerdom. Dom zou zijn: het Belgische appje gaat geregeld uw nieuwe pas afladen van de nationale database waar je ook voor de eerste keer je corona pas gaat halen, en als die database op de hoogte is van uw positieve test, zet ze gewoon tijdelijk een "verkeerde pas" erop, die dan door uw appje afgeladen wordt. Oerdom zou zijn: het is pas als je ZELF je positieve test aan je appje te kennen geeft dat dat appje beslist van een tijdje niet de juiste pas te tonen. Het oerdomme alternatief lijkt mij het waarschijnlijkste... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als men consequent wil zijn moet men het pasjes-concept omdraaien: iedereen heeft een groene pas tenzij men recent positief getest is. Dat is de enige relevante, correcte manier als men dan toch perse met pasjes wilt afkomen. Laatst gewijzigd door alpina : 29 september 2021 om 11:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Minister-President
|
![]() Dus als je één keer gaat testen, kan je met een kopie van die QR-code blijvend overal binnen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lieutenant Colonel?*Theresa Long, a Brigade Surgeon for the 1st Aviation Brigade Ft. Rucker, explained in an affidavit drafted under the Military Whistleblower Protection Act how perfectly healthy pilots have been suffering a myriad of adverse side effects, including myocarditis. Hou uw piloot in de gaten eh .
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 29 september 2021 om 11:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |