![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een getuigenis van een blind anti-nva-partijsoldaatje met paardenbril op maakt niet veel indruk op mij.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoeveel meer kunt u er mee kopen ?
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen idee.
Maar stijgende prijzen, dat is niet iets waar een overheid zich mee moet bemoeien hé. Dat is vraag/aanbod. Tenzij het gaat om een stijging van de belastingen op producten natuurlijk (btw/accijnzen), dan is het wel de verantwoordelijkheid van de overheid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, ik had toch de volle 38 euro netto meer.
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
|
![]() Citaat:
En als de prijzen stijgen stijgt de BTW ook en andere heffingen en taksen… Bovendien zijn onder de N-VA regering een hoop eigen bijdragen sterk gestegen. Dat meer overhouden was een sterrenmusje. Mocht ik een zaakje hebben om sterremusjes te fotograferen, de zweedse Michelregering zou een gouden periode geweest zijn
![]() |
![]() |
#167 |
|
![]() Kon u daar de Zweeds rechtse BTW verhoging op electriciteit van betalen ?
Broekzak vestzak…geven met rechts en met dezelde rechtse hand het terug afnemen
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 15 oktober 2021 om 12:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel meer zou de b. wanstaat kunnen doen, mocht er niet zoveel jus naar het vullen van de staatsschuld gaan?
Of denk je dat die vanzelf gaat verdwijnen? Voor de rest vind ik 277,84 euro netto per maand verhoging, een grote verhoging. (en dan betaal ik nog altijd iets van 100 euro solidariteitsbijdrage, nondedju)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 15 oktober 2021 om 20:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De 500 miljard komen eraan he.... 499 miljard op dit moment, vet uw billetjes maar in om dat af te betalen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En danst nog maar een rondje op de tonen van Vivaldi....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Troost je:
De liberalen haalden één punt binnen: een lastenverlaging van vier euro per maand. https://doorbraak.be/alexander-de-cr...n-blauwtje-op/
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laten we deze moedige held in 2024 in onze gebeden gedenken ... Laatst gewijzigd door Svennies : 16 oktober 2021 om 20:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() https://www.standaard.be/cnt/dmf20190102_04073788 N-VA zet ‘alles op alles’ voor nieuwe gascentrales |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want ze komen er niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Winston Churchill (bekend Engels politicus) Ook het woord van Lachaert is dus niets waard. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 17 oktober 2021 om 09:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij het begin van de legislatuur werd afgesproken dat Open VLD in de tweede helft van de termijn een portefeuille mocht overnemen van Vooruit. Open VLD-voorzitter Egbert Lachaert wil graag Vlaams Parlementslid Willem-Frederik Schiltz naar voren schuiven en vroeg Bart De Wever om voor het einde van de week zijn handtekening te zetten. Volgens De Wever staat echter de naam van Erica Caluwaerts in de aktes. Hij suggereerde in ‘De zevende dag’ dat zij alle bevoegdheden zou overnemen en een soort superschepen zou worden. “Er zijn aktes en die aktes zijn rechtsgeldig”, zei de burgemeester. “Daar staat een andere naam op, die van Erica Caluwaerts.” “Het is toch glashelder wat er gebeurt”, vervolgde de N-VA’er. “Open VLD wil ruzie stoken in mijn college en ze gebruiken daarvoor de media. Ik heb daarover nooit een verklaring afgelegd.” De Wever is naar eigen zeggen niet onder de indruk van het ultimatum van Lachaert. “Ik heb goed genoteerd dat hij er om middernacht uitstapt als ik niet aan zijn eisen voldoe. Dus ik kan niet wachten tot middernacht. We zullen morgen wel zien.”
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu ja, als we gaan discusieren wie de grootste Sint Niklaas is, dan zal Griekenland wel niet ver af zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |