![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als ze niets willen leren gewoon het OV of de fiets nemen. ![]() Laatst gewijzigd door Micele : 14 november 2021 om 20:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Beetje beperkt houden zonder massa's onleesbare rommel.
![]() |
![]() |
#163 |
|
![]() Je weet dus helemaal niks van de echte wereld af hé Michel?
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of kun je niet ggln? Of ggl je enkel naar rommel zoals chris? Draad EV concurrentie vanaf #post 3951 Laatst gewijzigd door Micele : 14 november 2021 om 20:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
|
![]() In een normale discussie verdedig je zelf je standpunt. Dit doe je, om het voor iedereen leesbaar en begrijpelijk te houden zo beknopt mogelijk.
In de zijlijn geef je de bronnen aan waarmee jij je standpunt verdedigd. Als je zonder enig standpunt verwijst naar bronnen lijkt het alsof je van die info zelf niet veel begrijpt.
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 14 november 2021 om 20:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 14 november 2021 om 20:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
|
![]() Citaat:
Iedereen die niet voldoende verdient naar het openbaar vervoer of de fiets jagen. Uw soort vraagt ook van de kleinste lonen de grootste flexibiliteit. Liefs enkele jobs - van zodra ze binnen een straal van 60 km liggen - verplicht te aanvaarden en dat allemaal met de fiets of het openbaar vervoer.
![]() |
![]() |
#168 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand houdt iemand tegen: https://www.autoscout24.be/nl/lst/?s...e=C&fc=1&qry=& Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 14 november 2021 om 21:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
|
![]() Volgens mij zijn er best veel EV-promotoren die best eerst een handboek aanschaffen.
Discussiëren kan je leren. ISBN 978-94-6118-148-0 Ik vrees dat de huidige pogingen om het EV verhaal te verkopen aan het grote massa het omgekeerd effect heeft.
![]() |
#170 | |
|
![]() Naar een zo groen mogelijk maar betaalbare wereld voor alle jonge mensen die hun kansen ten volle kunnen aangrijpen om van het leven wat te maken.
Citaat:
Niet moeilijk hoor: Dit wil ik zeggen (uw standpunt ) en ik baseer me op ... deze info en dan de link. Zo lijkt alsof je weinig snapt van wat men in de link meegeeft. Ik neem ook nota dat je de bedoeling achter het hele EV verhaal niet ontkent. De lagere lonen het recht op een eigen wagen weerhouden.
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 14 november 2021 om 21:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dan leer je mss wat bij. Maar dat wil ik nu ook weer niet. Het omgekeerd effect heb ik echt niet nodig, de staatskas moet immerd gevuld blijven met brandstoftaksen, want anders halen ze het nog bij Jan met de pet. Laatst gewijzigd door Micele : 14 november 2021 om 21:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
|
![]() Het omgekeerd effect niet nodig ... betekent hetzelfde als ... het effect nodig.
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() klopt. (dus omgekeerd weglaten)
Laatst gewijzigd door Micele : 14 november 2021 om 21:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik rij zodanig dat ik enkel thuis moet bijladen, dus nooit tijdverlies behalve de 20 seconden om de laadkabel te nemen en in de wagen te steken. Aan 7,3 kW of 11 kW is dat geen probleem. Diegene die werken kunnen ook nog de mogelijkheid hebben dat af en toe bij hun werkgever te doen, tijdens de werkuren. Wat begrijp je daar niet aan? Of heb je de post van @Fox nog altijd niet begrepen? nog eens opfrissen: Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 14 november 2021 om 22:00. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
|
![]() Post van Fox heeft geen enkele informatiewaarde.
Welke EV? Aantal verreden dagelijkse kilometer? Vermogen laadpunt ... Toch merkwaardig dat dit een steeds terugkerend fenomeen bij de EV promotoren blijkt te zijn. Veel vertellen maar eigenlijk niks zeggen. Ik heb hier nog op geen enkele van mijn heel concrete vaststellingen een reactie kunnen lezen.
![]() |
#177 |
|
![]() Welke EV heb je uiteindelijk aangeschaft?
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
@Fox kan bij zijn werkgever nog niet laden, maar volgend jaar wel. Citaat:
Nederland heeft ook zo een jaarlijks laadonderzoek waar de meeste vooral thuis laden. Citaat:
Geef eens een voorbeeld van een EV die thuis kan laden aan 7,3 kW, een rijbereik heeft van 350 km (gemengde wegen 50/70/90/120), en pakweg 18 kWh/100 km verbruikt. Wat is de gemiddelde woon-werk afstand met de auto eigenlijk in België? Neem daarvan nog het dubbele, en dan nog maal 2 heen en terug. Gewoon hoofdrekenen. Laatst gewijzigd door Micele : 14 november 2021 om 23:49. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
|
![]() "Welke EV? Aantal verreden dagelijkse kilometer? Vermogen laadpunt ...
Toch merkwaardig dat dit een steeds terugkerend fenomeen bij de EV promotoren blijkt te zijn. Veel vertellen maar eigenlijk niks zeggen. " Een prachtiger bewijs van wat ik nu net wil aantonen bestaat er niet - waarvoor dank. ![]()
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 15 november 2021 om 00:21. |
![]() |
![]() |