![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wat is volgens u uw leefkwaliteit als burger van België? | |||
Zeer goed |
![]() ![]() ![]() |
9 | 21,43% |
Goed |
![]() ![]() ![]() |
5 | 11,90% |
Matig |
![]() ![]() ![]() |
14 | 33,33% |
Slecht |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,38% |
Zeer slecht |
![]() ![]() ![]() |
13 | 30,95% |
Aantal stemmers: 42. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Eigenlijk zegt u dat vaccinatie totaal geen zin heeft, u kunt bij mijn rekenkunde wat bedenkingen hebben, waardoor de verhouding iets minder positief zal zijn voor de gevaccineerden, maar zeggen dat ze totaal geen steek houdt, is ook nonsens. Ik vertrouw op experts, en niet alleen op die van hier. Ik heb die analyse van Duitse experts gehoord, ongeveer 1 week voordat ik ze hier hoorde.
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus bezie je zijn posts bests in dat licht. Dat JVDB dezelfde filosofie aanhangt verbaasde mij ook een beetje. Maar zo zie je maar.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 21 november 2021 om 18:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan hoor ik graag waar patrickve volgens u onjuiste dingen zegt in dit debat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://wnl.tv/2021/10/29/volledig-g...evaccineerden/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://wnl.tv/2021/10/29/volledig-g...evaccineerden/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
|
![]() Citaat:
Hetzelfde artikel zegt ook dat wie gevaccineerd is beduidend minder ziek wordt. Dat stukje had je niet gezien, zeker?
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 21 november 2021 om 18:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Minister-President
|
![]() En dus minder snel gehospitaliseerd wordt. Het bewijs is dus geleverd door Jan. Een vaccinatie bewijst wel degelijk zijn nut.
Laatst gewijzigd door Jakko : 21 november 2021 om 19:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zou ik dat stukje niet gezien hebben? Of probeert u de aandacht af te leiden van uw kwakkel als zou een gevaccineerde het coronavirus niet meer kan krijgen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
|
![]() Citaat:
En ander nieuws : zware schade door crapuul dat meeliep met de betogers in Brussel. Ik zag velen zonder mondmasker, dus jawel, antivaxxers nemen vaker risico's.
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In het VTM-nieuws maakte de reporter een heel duidelijk onderscheid tussen de betogers en de relnichten. Hij gaf ook aan dat de rellen begonnen, op een andere plaats dan het parcours die de betoging volgde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
|
![]() Citaat:
Er staat "liep mee tussen de betogers". Je wilt precies altijd "corrigeren" wat al correct is.
![]() |
![]() |
#175 |
|
![]() Waar staan die cijfers van Sciensano van gevaccineerden tov. niet gevaccineerden in ICU's en in ziekenhuizen?
![]() |
#176 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nieuwe cijfers tonen aan hoe vaccin beschermt tegen besmetting en ziekenhuisopname in ons land. Citaat:
Laatst gewijzigd door Jakko : 21 november 2021 om 20:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
PatrickV. Niemand heeft hier trouwens beweerd dat door een algemene vaccinatie niemand meer besmet kan geraken maar het is alvast een stevige stap in de goede richting zoals blijkt uit mijn link. De anti-vaxxers hebben geen poot om op te staan. |
|
![]() |
![]() |