![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
Bekijk resultaten enquête: Wie gaat aanstaande zondag gaan betogen in Brussel? | |||
Ik |
![]() ![]() ![]() |
4 | 36,36% |
Ik niet |
![]() ![]() ![]() |
7 | 63,64% |
Aantal stemmers: 11. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet altijd, maar vrij dikwijls vinden we zulke mensen in rechtse- tot zeer rechtse conservatieve milieus. (Het zou kunnen dat deze mensen ook vaak angstige mensen zijn. Bang voor het onbekende.) Laatst gewijzigd door Het Oosten : 23 november 2021 om 07:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kortom, het allergrootste deel van de mensen die een etiket "antivaxer" krijgen, zijn dat helemaal niet. Ik ken trouwens bijzonder weinig "zulke mensen in rechtse tot zeer rechtse milieus". Wel ken ik ze in behoudend reformatorische kringen. Daarbuiten zo goed als afwezig. Om u iets bij te brengen: de meeste principiële tegenstanders van vaccinatie heb ik in kringen van de antroposofie gevonden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 23 november 2021 om 08:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat is het sanitair nut van maximale vaccinatie met een vaccin dat besmetting niet stopt bij een ziekte die slechts een deel van de bevolking zwaar treft? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Polio is ook verplicht maar na weigering geen of zeer milde boete. En anders moet je wettelijke zelfverdediging toepassen. Dit vaccin is de build up naar het teken van het beest. ALle signalen zijn daar.
![]() |
![]() |
#168 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Hoe haal je het in je hoofd dat iemand die tegen deze prik-orgie is persé uit een rechts-conservatief milieu komt?! Op de betoging zondag liepen mensen mee van ALLE lagen van de bevolking. En ik kan u verzekeren dat maar een kleine minderheid zich identificeerde als rechts of extreem-rechts (what's in a name btw...). En angstige mensen??!! Die +70000 mensen die ik daar gezien heb zijn allesbehalve angstige mensen hoor. Integendeel. Die die het hardst lopen te kweiken op sociale media ergo dit forum incluis, daar zitten héél veel bange mensen tussen. Der wordt hier nogal wat afgelogen zenne ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of iemand die tegen dwingelanden-zonder-enig-goed-argument is. Is een islamofoob ook iemand die tegen gedwongen bekering is ? Laatst gewijzigd door patrickve : 23 november 2021 om 10:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://businessam.be/het-zit-er-bov...elopen-zondag/ Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat een toeval toch allemaal. ![]() ![]() ![]() ![]() https://www.hetobservatorium.be/2021...hild-vrienden/ Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 23 november 2021 om 18:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 23 november 2021 om 18:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat straatgeweld is een smet op hun propere hemdjes, die ze vooral proper willen houden. Bruine hemden natuurlijk, maar ze moeten wel proper blijven. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 23 november 2021 om 18:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het deel "anti-verplichting" lijken inderdaad meer zogenaamde liberalen. Aangevuld met opportuniteits-protesteerders (zoals ik er een ken van Voorpost, maar ik vermoed dat hij toch gevaccineerd is)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu zit hij ook op dit vlak met de gebakken peren.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waren die dan echt zo dom ? Dachten zij echt wat zij toen stelden ? Echtentechtig ? Zo ongelofelijk idioot kan men toch niet zijn in zijn vak als universiteitsprofessor ? Toch ?
|
![]() |
![]() |