![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zijn ze in Duitsland en Oostenrijk aan het plannen en andere landen volgen. Het is dat of weer zware lockdowns en dan is het geld op om om de economie verder te steunen. De grote anti-vaxx muilen kunnen dan hun huisje en tuintje verkopen en hun bedrijfs autootje inleveren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee, ik pleit tot het isoleren van gepensioneerden, zodat die solidair zijn met de rest van de samenleving. En uit respect voor de jeugd. Laatst gewijzigd door patrickve : 4 december 2021 om 20:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een onzin! Je voert een medische handeling uit omwille van medische redenen. Niet uit "solidariteit", niet "uit respect", niet "om een snoepje te krijgen", niet om "naar een festival te mogen gaan", niet om "pinten op café te kunnen drinken"...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is dat EN weer zware lockdowns.
Want het ene gaat met het andere. Als men iedereen op waanzinnige wijze inent (wat sanitair geen zin heeft), dan gaat men uiteraard ook weer gaan lockdownen, want gezien de totalitaire macht om spuitjes te zetten voor het HOGERE DOEL, zal men ook weer al de rest VOOR HET HOGERE DOEL doen he. Als iedereen gevaccineerd is, gaat dat hetzelfde geven als nu hoor. Maar we hebben dan weer een tandje totalitair denken bijgestoken. Dus gaat men natuurlijk GEMAKKELIJKER ook weer lockdownen. Kijk, Oostenrijk heeft 4 daagskes "niet-gevaccineerden" gelockdowned. En beseft dat de epidemie bij de gevaccineerden zat, en dan alles gelockdowned. En dat gaat zo iedere keer zijn. Vooral gezien de vaccins minder en minder goed zullen werken in de toekomst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er was alleen een klein beetje tamelijk véél emotionele chantage vanwege de familie. Ik besef nu méér dan ooit tevoren dat ik te braaf ben. Spijtig genoeg ben ik zo geboren. Maar ik heb nog wat tijd om daaraan te werken ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand mag of kan u verbieden om als proefkonijn door het leven te gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Loop jij ook met een helm op straat ? Nee ? Dan ben jij een ongelofelijke domoor, want wist je dat je kans om te sterven aan een vallende dakpan door 50 gedeeld wordt als je een helm draagt ? Dat is veel beter dan het vaccin he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat is iets anders dan te verkondigen, door brandluchtje en vonranzig, dat ze een pleister hebben die zelfs verplicht “zal” worden omdat ‘em zo goed werkt. Wat dus niet is. De natuur “is.”
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() /
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 4 december 2021 om 20:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een goede vriend wees mij er vroeger reeds op: hoedt u voor mensen die met woorden als 'respect' en 'solidariteit' komen roeptoeteren. Zij wachten gewoon op het geschikte moment om u een mes in de rug te planten.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Of u dat FEIT leuk vindt of niet, is irrelevant.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 4 december 2021 om 21:01. |
|
![]() |
![]() |