![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het kan zelfs zijn dat je naast 3 spuitjes ook nog eens een test zal moeten heb ben om de 24 uur, maar dat is nog niet duidelijk. Laatst gewijzigd door patrickve : 27 december 2021 om 20:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is dat relevant?
![]() |
#164 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
Het is ofwel volledige vaccinatie, ofwel eindeloos blijven testen... Geen combinatie... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk is dat relevant. Men kan toch best gebruik maken van eerdere ervaringen & de 'Best Practices' die buitenlandse overheden al in de praktijk toegepast hebben in hun strijd tegen de Wappies/het virus ?
Laatst gewijzigd door Pandareus : 27 december 2021 om 20:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Je zal nooit volledig gevaccineerd zijn, dat inzicht komt nog wel... hopelijk.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebben ze voor twee weken terug ooit al in Frankrijk een booster gezet, vroeger dan zes maanden na de tweede spuit? Allez, geef eens een link.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wordt een illegaal die zich aanbiedt voor vaccinatie, geweigerd??? Zouden de sociale aksidenten, straathoekwerkers en co die illegalen niet aanmoedigen om zich te laten vaccineren, want "dat kan helpen om papieren te krijgen"?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Minister
|
![]() Het lijkt me nogal dwaas te zijn die andere liflafjes niet te verwachten.
Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 27 december 2021 om 22:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vraag het eens aan uw kopman. Die repatrieert nu toch ook wel zonder problemen legale mensen die geen PCR test kunnen voorleggen bij aankomst in België. Ben ik verkeerd je wat te verdenken van enige wereldvreemdheid ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 27 december 2021 om 23:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Lol, dit gaat nog leuk worden, krijgen we dan amerikaanse toestanden waar ongevaccineerden in groep winkels gaan binnenstormen en zonder betalen meenemen wat ze willen ? Kan me dat in brussel best voorstellen, het is er nu al bijna een jungle.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp niet dat je zo onlogisch kan zijn. Men moest "liflafjes" weglaten om mensen een wortel tot vaccinatie te geven. Eens die wortel niet meer nodig is, want een verplichting, is het toch evident dat men nu veel MEER mogelijkheden tot extra maatregelen zal hebben, want men moet gevaccineerden niet meer paaien met enig rijk der vrijheid he. Dat "rijk der vrijheid" diende enkel als wortel om voldoende mensen tot een eerste vaccinatie aan te zetten, en als dusdanig nadien minder weerstand te bekomen tegen een verplichte vaccinatie. Eens die verplichte vaccinatie er is, zonder veel weerstand, want veel volk liet zich toch al vaccineren voor het rijk der vrijheid, kan dat rijk der vrijheid voorgoed opgeborgen worden. Er moet dan geen wortel meer zijn. Telkens het nu weer wat gaat stijgen in de ziekenhuizen, of telkens een of andere zot GAAT VOORZIEN dat het MISSCHIEN WEL EENS zou kunnen stijgen in de ziekenhuizen, in een gevaccineerde bevolking, is het evident dat er moet gemaatregeld worden, want er zijn dan geen wappies meer die met de vinger gewezen kunnen worden. Het begint dan van voren af aan, he. Waar het weer de schoolkinderen, lockdownfeesters, reizigers, skiegangers en koorknapen zullen zijn die met de vinger gewezen worden. Vanaf nu is de baseline een gevaccineerde, en nu gaan we maatregelen opleggen aan een maatschappij van gevaccineerden, want die gevaccineerden zijn geen "brave burgers" meer die iets moeten krijgen in ruil, maar normale burgers zoals iedereen, die verder zoveel gedwongen kunnen worden als men maar wil he. Dat jij dat niet begrijpt komt waarschijnlijk van de hersenschade die je opliep toen je nog een sos was ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 28 december 2021 om 05:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat zo? Is me niets van bekend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zei dat ze de booster termijn hebben ingekort naar 3-4 maanden na de 2de prik. https://www.hln.be/buitenland/frankr...weer~a7136d47/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel. Men kan niet streng genoeg zijn. Het is alles of niks. Uw vaccinatiestatus kan mij persoonlijk geen barst schelen. Ik wil zwart op wit het bewijs zien dat jij niet bent besmet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
|
![]() Citaat:
Big Pharma verdient veel meer aan de productie van vaccins. De sanitaire situatie als zodanig is van secundair belang.
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 28 december 2021 om 10:42. |
|
![]() |
![]() |