Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 januari 2022, 08:14   #161
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dat is niet echt wat men een "bestuur" noemt. De dag dat je niet meer begeesterd bent door die "leider" doe je je goesting he. Dat is zelfs op elk moment het geval: je neemt over wat je een goed idee vindt, en je laat die gast stikken wanneer je niet akkoord bent he.

Ik heb dat ook gekend, er was in mijn vriendenkring altijd een "organisator". Wel, de keren dat die dingen organiseerde dat ik leuk vond, deed ik mee, de keren dat ik het niet plezant vond kon hij den boom in he. Het is praktisch om zo een mensen bij de hand te hebben, en inderdaad, je moet opletten dat je je niet laat overdonderen, maar als je die goed gebruikt dan kan je daarbij winnen.
Een leider of een bestuur, het komt op hetzelfde neer..
Eens er een leider is, wordt die gevolgd.
De leider zal nadien wel zorgen dat ie voldoende macht heeft zodat er niemand afvalt.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2022, 10:42   #162
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Een leider of een bestuur, het komt op hetzelfde neer..
Eens er een leider is, wordt die gevolgd.
De leider zal nadien wel zorgen dat ie voldoende macht heeft zodat er niemand afvalt.
Kijk, het verschil is het volgende: in een vriendenkring is er altijd wel ene die "de initiatieven" neemt, en beslist waar we gaan feesten, de reisjes organiseert en dergelijke meer. Het is PRAKTISCH om zo een kwiebus als vriend te hebben, die doet dingen zodat JIJ je hoofd niet moet breken, en wat hij voorstelt vind je meestal plezant. Je aanvaardt die dus als "leider" van de groep, gewoon omdat je er voordeel aan hebt dat die de lastige dingen in uw plaats doet, en wat hij voorstelt, toch ook plezant lijkt.

De dag dat die gast iets voorstelt dat U niet aanstaat, doet ge niet mee he. Natuurlijk zijn er zwakzinnigen die dan toch meedoen, en hoe langer hoe minder hun goesting doen, maar het is niet voor niks dat dat zwakzinnigen zijn. Een normale mens profiteert van zo een haantje de voorste zolang hij daar voordelen bij heeft, en laat die vallen van zodra het onaangenaam wordt.

Zo een "leider" wordt "een bestuur" als hij U een pak slaag bezorgt de dag dat ge beslist van hem te laten vallen he. Dat is dus NIET hetzelfde, en van zodra die leider een bestuur wordt, is dat nefast.

Laatst gewijzigd door patrickve : 2 januari 2022 om 10:43.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be