![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
Bekijk resultaten enquête: Antivaxers klagen Rousseau aan bij Unia. Gerechtvaardigd? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
32 | 74,42% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
10 | 23,26% |
Het is de schuld van Groen! |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,33% |
Aantal stemmers: 43. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Europees Commissaris
|
![]() Wanneer komt er een Nelson Mandela naar voor?
Ik begin die situatie kotsbeu te worden. In ons gezin is niemand gevaxineerd en er is ook al jaren niemand ziek en toch mogen we nergens binnen. Anderen, die een spuit gehad hebben, geen symptomen hebben maar wel onwetend besmet zijn, mogen overal binnen omdat ze EEN PASJE hebben. Resultaat is dat wij de situatie niet vertrouwen en wegblijven waar we niet persé moeten zijn. Maar we zouden wel graag eens naar de dierentuin gaan. Maar ja, dat pasje hé. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door TREBRON : 2 februari 2022 om 10:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In theorie gaan ongevaccineerden nu zelfs geen café binnen. Ik zeg wel "in theorie". Die negatieve testen die 2 (?) dagen geldig zijn is zever in pakskes. Wat wil hij dan uiteindelijk ? Dat er meer controle wordt uitgevoerd ? Want inderdaad, ik heb het gevoel dat er totaal geen controle is. De reden waarom laat ik buiten beschouwing. In theorie bestaat die straf uiteindelijk al. Laatst gewijzigd door Rudy : 2 februari 2022 om 10:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van De Padt heb ik geen weet. Er zat daar wel nog een ander gezin waarvan de ook aanwezige zoon dit akkefietje heeft verteld.
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En het eten wordt dan zeer snel lekker koud. Vooral als er nogal wat wind is.
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Buiten op't terras mag dan weer wel. Tenzij die regels nu ook al weer veranderd zijn.
![]() |
![]() |
#173 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De dag dat ik - als ongevaxte - terug cafés en restaurants binnen mag, ga ik nog een half jaartje wachten om dat te doen, kwestie om niet besmet te geraken van al die - tegen dan - achtdubbel gevaxten.