![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Europees Commissaris
|
![]() Gelukkig was hij gelovig.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
|
![]() Beirten Bibber met de sidderende vingerkes? Amai, het resultaat zal ernaar zijn…
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De politievakbond staat aan de klaagmuur. Nu nog wachten of Vincent Q zal komen klagen dat de vakbonden hem onheus bejegenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een groep asielzoekers is komen klagen dat ze met dit barre weer in tentjes moeten slapen. De meeste waren jonge mannen met baarden. Enkele hadden zelfs een waterpijp bij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de azielige zoekers zich daar al niet meer kunnen/willen aan verwarmen zijn ze nog verder van huis.
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo snel mogelijk buitenzetten die zagers of wij gaan zelf in de problemen komen. Misschien bouw ik eerstdaags ook een klaagmuur en ga daar op gezette tijden ,tot groot jolijt van de buren, wat aan staan jammerklachten. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
|
![]() Den Conner klaagt dat kinderen niet verplicht met 3 jaar op school worden gestuurd. De groentjes klagen dat er zoveel repressie is op school.
![]() ![]() ![]() ![]() 't Leven is schoon!
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De muur staat voor iedereen open, klachten deponeer ze.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wie heeft vannacht een granaat aan de muur ter ontploffing gebracht?
Een hele hoop flessen naar de vaantjes. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
|
![]() Mogen privé problemen hier ook worden aangekaart?
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geloof het of niet, maar door omstandigheden is mijn oog op "Blind Getrouwd Australia" gevallen. Normaal volg ik zulke zever niet op en hou ik me anders bezig, maar ik ben die mensen als subjecten beginnen gebruiken die ik dan aan het einde van het seizoen diagnosticeer.
Wat mij opvalt? Ze matchen echt soms bewust drama aan elkaar. Avoidants with attachments, empathen met narcisten,.. En uiteindelijk is mijn geklaag over human nature alleen maar erger geworden en ben ik tot de vaststelling gekomen dat vrouwen compleet krankjorum zijn in deze tijd. Niet dat ik sane ben, maar de manipulatieve aard van een vrouw is het observeren meer dan absorberen waard. Benoem dit echter nooit eerlijk tegen hen of ge zit een maand zonder hanky panky.