![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, bij mijn weten is dat inderaad de vraag: mag Oekraïne het recht hebben om eigenhandig gepolitieke beslissingen te nemen? Ja of neen? En waarom?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar is de gezonde, kritische houding van gunter5148 compleet opgebrand door zijn strijdvaardigheid in de coronatopics. Bij gebrek aan eigen brandstof, heeft hij zijn wagentje nu aan een Russische tank gehangen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik weet niet of deze al voorbij is gekomen, halfweg de pagina staat een filmpje van een winkelcentrum in oekraiene.
https://maajidnawaz.substack.com/p/r...e-eu-and-a?s=w ook geen nazi's https://www.youtube.com/watch?v=v5WrBAWwf_I&t=2s Laatst gewijzigd door Dade : 8 maart 2022 om 02:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gekende desinfo. https://euromaidanpress.com/2019/02/...ainst-ukraine/ En die kinderen zijn anti-Russische Oekraiense nationalisten, geen nazi's. Dat jij dat niet kan of wil begrijpen is jouw probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is geen vraag maar een weet. ELK land heeft het recht om eigen beslissingen te nemen. In eigen land toch. Niet in andermans land.
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat hij kan, want toegelaten door de omgeving. Verhofstadt & Co kunnen een tantrum krijgen, so what? [/End of lesson] Ge moogt betalen met MasterCard of Visa.
![]() |
![]() |
#168 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hetzelfde systeem, dezelfde smeerlappen en dezelfde apologisten die ons 2 jaar gegijzeld hebben omwille van een snotvalling (om nog maar niet te spreken over de miljarden genetisch gemanipuleerde freaks die er nu rondlopen) gijzelen ons nu opnieuw met een irrationeel en totaal hypocriet verhaal rond "de russen zijn daaaaaaarrrrr." doe maar, Jan. Doe gerust. Maar ik speel niet mee. Waar waren Uw tranen en Uw woorden toen de kinderen in Jemen werden vermoord? Libië? Afghanistan? Syrië? Iraq? We vergeten dat maar gemakshalve, nu er nen andere zot "terugschiet?" Compleet hypocriet.
![]() |
![]() |
#169 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ja en ze geven de romeinse groet en niet de hitler groet, omdat zovelen van hen tot de lgtbq gemeenschap behoren en fan zijn van spartacus films. Jij denkt echt dat we allemaal idioten zijn zeker ? Nog even geduld en oekraiene is terug onder russisch gezag en nazi vrij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vertel eens hoe het kan dat ze Nazi zijn en een Joodse President volgen die ondertussen zowat de heldenstatus heeft, ook bij het Azov-bataljon? Ergens moet dat toch een circuit in uw bovenkamer doorbranden die contradictie? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een nuttige idioot is wie zich hersenloos voor de Russische kar laat spannen, terwijl er eigenlijk nooit zo'n moreel duidelijke keuze was, zowat de hele wereld twijfelt niet wie er hier de good guys en wie er de bad guys zijn. Als je dat nu nog niet ziet, dan scheelt er iets serieus. Misschien toch eens een checkup doen, met MRI en alles erop en eraan. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
|
![]() De Oekraïense extreem rechtsen met hun nazi sympathie waren het gemakkelijkste op te hitsen tot geweld. Nuttige instrumenten. Toch maar oppassen, want het blijft spelen met vuur.
Laatst gewijzigd door Bach : 8 maart 2022 om 13:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
|
![]() Citaat:
De good guys zijn wij. De bevolking, van welke stand, leeftijd, ras of afkomst dan ook. De bad guys zijn de 0,001%, en zij die hun dictaten uitvoeren, en goedpraten. Als je dat nu NOG ALTIJD niet ziet, na 2 jaar in een complete leugen te hebben geleefd, dan helpt niets meer. Ook geen MRI.
![]() |
![]() |
#175 | |
|
![]() Citaat:
Just because Ukraine is full of neo-Nazis, and recent members of its government were neo-Nazis, and its military has neo-Nazi units (e.g., the notorious Azov Battalion), and it has a national holiday celebrating a Nazi, and government officials hang his portrait in their offices, and the military and neo-Nazi militias have been terrorizing and murdering ethnic Russians since the USA and the Forces of Goodness supported and stage-managed a “revolution” (i.e., a coup) back in 2014 with the assistance of a lot of neo-Nazis … that doesn’t mean Ukraine has a “Nazi problem.” After all, its current president is Jewish! Ene zot die op het truckersprotest met ne swastika staat te zwaaien, maakt van alle truckers extreem-rechtsen, nee? Hier, wa foto's van extreem-rechtse Oekraïners. Zijn alle Oekraïners nu ook extreem-rechts? Of geldt dat alleen maar als ge niet blindelings "het narratief" napraat? https://twitter.com/consent_factory/...11769495617554
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 8 maart 2022 om 13:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen met twee gram hersens wéét wat Poetin doet in Oekraëne. Dat heeft niets met nazi's in Oekraïne te maken maar wel met de fascistische, nazistische, dictatoriale kenmerken van Poetin. Poetin heeft niks verloren in Oekraëne. Hij heeft met zijn machtsgeile poten van andermans land af te blijven!
![]() |
![]() |
#177 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Precies! In dit geval zijn het hersenloze idioten die zich voor de kar van Poetin laten spannen.
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De NATO is Oekraïne niet binnen gevallen. Poetin wél.
![]() |
#180 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |