![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat gezegd, ik wens enkel maar veel doden, maar ik wil geen lijden veroorzaken. Ik ben een barmhartige mens. Het is juist omdat ik een minimum aan lijden wil, dat ik voorstander van grote genocides ben. Citaat:
Citaat:
Ondertussen zal de lust bij Vladimir om meer te willen dan Oekraine waarschijnlijk geluwd zijn, en dat was de bedoeling he. Maar nu we gezien hebben dat die kwiebus hongerig kan worden, en meer dan gewoon zijn speeltjes zou kunnen begeren, moet hij uitgerookt worden en terug naar een ontwikkelingsland gebracht he. Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat de Russische staat een pure maffia bende is, is waar. Echter, dat is voor mij gewoon de ideale staatsvorm. Ik kan het concept "staat" niet anders begrijpen dan in die context. Laatst gewijzigd door patrickve : 29 mei 2022 om 11:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is toch het hele idee achter de invasie, niet? ![]() Zou zo'n invasie dan niet veel vlotter moeten gaan? En trouwens: tijdens de Irak oorlog hadden de VS na 1 maand alle grote steden in handen. Op een maand tijd was de militaire verovering compleet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De meeste Orcs drinken vodka en geloven niet in Allah, dat is het zowat. Voor de rest : same thing, maar met bontmutsen in de winter ipv. Djellabahs. Laatst gewijzigd door parcifal : 30 mei 2022 om 10:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar dat onderscheid is essentieel. Wij kunnen ons perfect identificeren met een zuipende niet-in-Allah-gelovende Ork. Daarentegen, een geen-alcohol-drinkende in Allah-gelovende IS zot, dat is een affront voor onze beschaving.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 31 mei 2022 om 09:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denazificatie.
Woord van het jaar.
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na de overgave hebben de resterende soldaten zich omgevormd tot ISIS en mocht de VS echt slag leveren in de steden met telkens vele duizenden burgerdoden. Het totale aantal slachtoffers wordt nu berekend op 1,2 miljoen, ze hebben ISIS gevormd, armoede was nog nooit zo hoog, de dictatuur is erger dan onder Saddam en ze proberen nu al jaren het land te verlaten wegens onhoudbaar. De VS heeft die oorlog niet gewonnen en neemt ook geen verantwoordelijkheid voor de massamoord. Hun doel is echter wel bereikt in Irak, zoveel mogelijk landen naar het stenen tijdperk bombarderen. |
|
![]() |
![]() |