![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Allemaal niks van waar, ik ben gewoon niet iemand zoals u en ik scheer niet elke immigrant over dezelfde kam. Mij achter hun rug uitlachen? Beetje zwakke redenering, want in tegenstelling tot u, zijn zij niet achterbaks en hypocriet. Ik ga elke week gaan xboxen op een islamvriend zijn kot. Het zou dom zijn moest hij mij daarna uitlachen, tenminste als ge een logisch nadenkt. In zoverre u dat lukt. Omdat u is aangevallen wordt door een immigrant is elke immigrant slecht en krapuul. Erg doordachte redenering. Dus stel nu dat ik u sla? Dan is elke vlaming slecht? Want ik ben zelf ook al aangevallen geweest door echte vlamingen, die dat pleiten voor onafhankelijk Vlaanderen. Maar daarom scheer ik niet elke vlaming over dezelfde kam. Probeer eens niet zo kortzichtig te zijn. En trek hier niet zo een stoere bek open over hoe slecht ze wel niet zijn, terwijl ge in het echt zelfs nog niet naar een migrant durft kijken. En ik zeg niet dat elke migrant goed is, hoor je mij nooit zeggen. Maar hoor je mij zeggen dat elke vlaming goed is? En ja, ik val u persoonlijk aan. Maar gij valt wel heel de immigranten-groep tegelijk aan. Is niet zo leuk he....
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Doe vooral zo verder. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
WAt me ook opviel is dat die kerel eerst zij: "Mijn vrouw spreekt geen nederlands" en daarna sprak ze gewoon nederlands.(Of ben ik nu verkeerd? )Slechte script tsstss. De acteurs in die scenes waren ook niet overtuigend vond ik. ![]() Laatst gewijzigd door lustige lezer : 26 december 2004 om 18:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trouwens, is het nu nog niemand opgevallen dat men nu eens eindelijk moet stoppen met het probleem bestempelen als een vreemdelingen probleem of allochtonen probleem! Dat is het helemaal niet, er is een moslim probleem meer niet. Je mag een programma nemen wat je wil, als er over problemen word gesproken gaat het gewoon enkel over moslims. zie je ooit, chinesen, amerikanen, hollanders, duitsers,...
Het zijn ook altijd de moslims die klagen, heb je ooit een chinees of weet ik veel wat horen klagen dat hij geen werk vind of dat hij gediscrimeerd word? Hoeveel keren hoor je dat criminele feiten gepleegd worden door niet moslim allochtonen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hoofdletters en komma's zijn tijdverlies (ohh idd een typfout een t ipv d) zal de tekst van bakkebaard ook maar niet verbeteren zekers dat laat ik aan jullie over 1 feitje ik zelfs ben al minstens 5 maal geconfronteerd met onwil/geweld/vernielingen door moslims van +/- 14 jarigen (een tiental anders durven ze niet) tot een oude met een potske van +/- 70 jaar die (zogezegd) geen nederlands kon (zie geen hoofdletter)
zowel man/vrouw (dat maakt al een een dertigtal nieuwe belgen of illegalen) dan zal ik maar niet vermelden wat kennissen vrienden familie al allemaal hebben meegemaakt met de marokanen!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() vorige week is nog een oud vrouwke overvallen en blind geslagen in mijn buurt door de lieve moslima's
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tja als je een nieuwe belg bent zie je liefst niet wat je soortgenoten allemaal uitspoken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Het oudje was 94 moedig van die moslima s.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tevens waren ze onherkenbaar want ze droegen beiden een hoofddoek
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() In de krant stond toch allochtonen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar met een hoofdoek aan kan mijn dochter ook wel voor moslima doorgaan. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Het zijn de blanken die klagen over de moslims. Ik bedoel: blanken beginnen al te klagen als ze gewoon een hoofddoek dragen. Hoho, en dan wij maar zeggen dat moslims niet verdraagzaam zijn he. Ze moeten dringend stoppen met zagen, die moslims toch. Want ze weten het altijd beter. Ze moeten zo perse hun recht op godsdienstuiting verdedigen. Schandalig is het, want wij willen enkel recht op vrije meningsuiting. Echt laat de moslims stoppen met zagen. Dat ze hun gedragen naar het Westen, want wij zijn het Uberras. Net zoals die vrouw en kerel in dat bedrijf dat bedreigd worden met de dood. Omwille van zo een hoofddoek. Zij zorgt voor dikke problemen. Ze moet helemaal geen hoofddoek dragen. Laat die echte westerse mensen dat daar werken hun haarnetje gewoon dragen. Maar laat de moslims astublieft stoppen met zagen. AH voor wie het niet doorhad, ik was beetje ironisch bezig.
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Bakkebaard als u dit wil.Voor mij geen probleem.Ik heb ze bij ge houden van ongeveer mijn 9jaar.Ik ben er nu 47.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Banneling
|
![]() De moslims hebben het eindelijk zover gekregen met hun mentaliteit, dat de europeaan van hen niets meer moet weten.
Ze hebben ons eindelijk zover gekregen, ze mogen nu nog doen wat ze willen, bij de europeaan hebben ze voorgoed afgedaan. T'gaat hem nie echt om da vodje op hun kop maar om hun tiranie&gedrag. Het resultaat is nu alles wat verwijst naar het moslim zijn(vb. vod op de kop)zullen de mensen beginnen verwerpen. Geloof me in 2005 zullen er nog veel mensen het slachtoffer worden van hun obsesief ziekelijk geloof. Al wie niet volgens hun boekje is moet "eruit". |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat ze toch eens stoppen met zagen. Dat ze zelf hun wetten respecteren en allah laten bepalen wat goed is voor de moslims. Ze denken altijd beter te weten dan een god. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() MVB.Ik weet dat er in 2005 Veel Moslims een stukje lager zullen zinggen in Gentbrugge
|
![]() |
![]() |