Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 augustus 2022, 05:58   #161
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Rik Torfs

??@torfsrik??

Soms gaapt er een kloof tussen wat voor de kranten belangrijk is en wat bij de mensen leeft. Daarover zou ik graag een stuk in de krant lezen.

27/08/2022 19:10
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2022, 06:02   #162
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Karel Mortier

??@karel_mortier??

Het aandeel van Groen en Open VLD in de huidige energiecrisis is verpletterend ????

28/08/2022 13:21
Oud 29 augustus 2022, 06:03   #163
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

ingrid

??@ingridjenniston??

Tine vanderstraeten bij Deborsu: 30 keer herhalen over scheurtjes kerncentrales met een blik van een waanzinnige.

28/08/2022 11:38
Oud 29 augustus 2022, 06:03   #164
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Lucas de Lil

??@lucasdelil??

Dit is Tomas Wyns. De ??@VRT?? nodigt hem uit als “onafhankelijk #klimaat expert”. Tomas is de echtgenoot van (tromgeroffel)…. Minister Tinne Van der Straeten. En als je zijn CV opzoekt blijkt hij helemaal niet zo onafhankelijk te zijn… pic.twitter.com/HSJLnKQckN

28/08/2022 12:29
Oud 29 augustus 2022, 06:04   #165
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

???????????????????????? ???????????????????????? ???? ????????????

??@LuytenCarina??

Na een rustperiode...
Muhammed rijdt in op terrassen in Brussel. Een eindje verder laat hij zijn bestelwagen achter en daar staat een wagen klaar om hem langs kilometerslange files in een mum van tijd naar Antwerpen te brengen. Volgens 'experts' en de media = psychisch gestoord.

28/08/2022 09:48
Oud 30 augustus 2022, 16:55   #166
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Zuhal Demir

??@Zu_Demir??

Voor het eerst ben ik het eens met Erdogan: met extremistische moslimscholen valt niet te lachen. Het zijn instituten van blinde haat. vrt.be/vrtnws/nl/2022…

29/08/2022 21:50
Oud 30 augustus 2022, 16:55   #167
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Asrn Milljørn

??@hamerkeklop??

Uitspraak van het jaar 2022: Tinne Van der Straeten: "Ik ben ook een expert!" ????*?????? #terzake #terzaketv #energiecrisis

29/08/2022 20:18
Oud 30 augustus 2022, 16:56   #168
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Bert Wollants

??@BertWollants??

Conclusie van de zitting: de eigenlijke onderhandelingen over verlengen van de kerncentrales moeten nog starten maar de regering gaf op dat vlak wel al haar troeven uit handen.

Dixit ??@TinneVdS??: 'het is wat het is' ????*??

30/08/2022 16:53
Oud 2 september 2022, 16:59   #169
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Marc Germonpré

??@MarcGermonpre??

Van Cauwelaert sneert ,zoals zovele Vivaldisten, in de afspraak naar Demir omdat ze over het overlegcommite zei wat gaan we daar doen?…en nu kijkt de overheid naar Europa….. Zuhal heeft weeral gelijk….maar ze mag niet te populair worden… Leve Demir????

2/09/2022 12:47
Oud 2 september 2022, 17:18   #170
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Peter Dedecker ????????

??@peterdedecker??

Is dat premierschap echt zoveel waard dat men er onze energie bevoorrading, onze welvaart en de eigen partij voor in de vernieling wil rijden? Om daarna fractieleider te worden in het Europees parlement of wat?

2/09/2022 09:19
Oud 2 september 2022, 17:19   #171
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

bgfdqsdvvqd
Oud 2 september 2022, 17:19   #172
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Unpleasant Truths

??@UnpleasantTrut2??

De prioriteiten v onze groene leiders:
Het volk verzuipt in de moeder der crisissen, & Wouter neemt het vliegtuig naar Congo voor een werkbezoek als essentiële stap in ernstig & respectvol proces van erkenning koloniaal verleden."
Weeral 0,0000000001% vd landgenoten blij gemaakt.

2/09/2022 00:30
Oud 2 september 2022, 17:20   #173
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Peter Dedecker ????????

??@peterdedecker??

Het voordeel van een regering met de Groenen is dat we er daarna voor een tijdje vanaf zijn. Maar de schade die ze intussen aanrichten is immens.

2/09/2022 07:12
Oud 2 september 2022, 17:20   #174
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Erik De Ridder | Tegen de elite! Voor vrijheid!

??@RidderErik??

Dus die 19 ministers hebben drie uur nodig gehad om tot de conclusie te komen dat door monumenten in het donker te zetten mensen terug rond gaan komen?

1/09/2022 20:16
Oud 2 september 2022, 17:21   #175
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Dirk Gerard

??@DirkGerard??

Nog even en we krijgen dit nieuws: “Winter leidt tot opvallende sterftepiek: mensen doodgevroren in hun dankzij ??@groen?? onverwarmbare huizen.”

Bedankt ??@TinneVdS??, slechtste en meest miserabele energie-minister ooit.
#tuig

2/09/2022 07:10
Oud 2 september 2022, 17:24   #176
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Christophe Lambrechts

??@Christo63100802??

Tinne Van der Straeten op energie zetten, is zowat hetzelfde als een pyromaan aan bosbeheer laten doen.
All Vivaldi partijen zijn dan ook collectief verantwoordelijk voor de miserie waar we nu inzitten.

1/09/2022 08:11
Oud 2 september 2022, 17:25   #177
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Dany Van Leeuw

??@danyvanleeuw??

??@Zu_Demir?? werd 2 keer de mond gesnoerd op het overlegcomité, toen ze het langer openhouden v/d kerncentrales op tafel lag en later toen ze de CO2 rechten aankaartte. Tof comité en tirannieke leider, volkomen gedomineerd door de groene demagogen.

1/09/2022 17:21
Oud 13 juni 2023, 18:15   #178
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Ik maak nu een weekje ofzo gebruik van Twitter en ben al verschillende keren door mensen geblokkeerd waarmee ik de discussie aanging (en wenste te blijven aangaan). Ik was niet onbeleefd of cynisch of vals of hard of gelijk wat, geen gedoe over psychoses enzo. Gewoon een puur redelijk argument waar men geen raad mee wist en hop. Hoe kan je in hemelsnaam zelf sterker worden in het discussieren, of iets leren, als je alles en iedereen blokt waarmee je het niet eens bent ? Als je niet direct een tegenargument hebt zwijg dan en 's anderendaags ben je alles al lang weer het vergeten. Allemaal 'linksen' trouwens die me blokkeerden. 'Rechtsen' waarmee ik in de clinch ga over auto's, die blokkeren me niet al durf ik dan harder en geniepiger tekeer gaan. Echt spijtig. 'Linksen' zijn echt niet gewoon tegenspraak te krijgen. Ik doe dat op het werk dan ook niet. Geen zin om mijn job te verliezen. Erg he. Was het niet voor het internet het kon hier evengoed de DDR zijn. Als Twitter niet veel anders is dan in een bubbel van mensen met min of meer gelijke meningen vertoeven dan gaat dat al gauw saai worden.

In de meltingpot gaat alles kapot.

Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen.

Laatst gewijzigd door Vlad : 13 juni 2023 om 18:19.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2023, 22:56   #179
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Ik maak nu een weekje ofzo gebruik van Twitter en ben al verschillende keren door mensen geblokkeerd waarmee ik de discussie aanging (en wenste te blijven aangaan). Ik was niet onbeleefd of cynisch of vals of hard of gelijk wat, geen gedoe over psychoses enzo. Gewoon een puur redelijk argument waar men geen raad mee wist en hop. Hoe kan je in hemelsnaam zelf sterker worden in het discussieren, of iets leren, als je alles en iedereen blokt waarmee je het niet eens bent ? Als je niet direct een tegenargument hebt zwijg dan en 's anderendaags ben je alles al lang weer het vergeten. Allemaal 'linksen' trouwens die me blokkeerden. 'Rechtsen' waarmee ik in de clinch ga over auto's, die blokkeren me niet al durf ik dan harder en geniepiger tekeer gaan. Echt spijtig. 'Linksen' zijn echt niet gewoon tegenspraak te krijgen. Ik doe dat op het werk dan ook niet. Geen zin om mijn job te verliezen. Erg he. Was het niet voor het internet het kon hier evengoed de DDR zijn. Als Twitter niet veel anders is dan in een bubbel van mensen met min of meer gelijke meningen vertoeven dan gaat dat al gauw saai worden.
ge moet dat verstaan, groene sneeuwvlokjes kunnen dat geweld van geen gelijk te krijgen niet meer aan. Ze zijn verwend door de mama en de papa en gewoon van altijd hun zinnetje te krijgen en dan komen ze in de grote boze wereld mensen tegen die nee durven zeggen,

the horror.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2023, 08:29   #180
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
ge moet dat verstaan, groene sneeuwvlokjes kunnen dat geweld van geen gelijk te krijgen niet meer aan. Ze zijn verwend door de mama en de papa en gewoon van altijd hun zinnetje te krijgen en dan komen ze in de grote boze wereld mensen tegen die nee durven zeggen,

the horror.
Mijn interesse ligt eigenlijk meer bij het discussieren met de roden over economie. Groenen zijn sowieso hopeloos.

In de meltingpot gaat alles kapot.

Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be