![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
Bekijk resultaten enquête: Welke is van toepassing op U ? | |||
Ik ben geprikt, en zonder dwang zou ik ook geprikt zijn. |
![]() ![]() ![]() |
16 | 41,03% |
Ik ben geprikt, maar zonder dwang zou ik dat niet geweest zijn. |
![]() ![]() ![]() |
7 | 17,95% |
Ik ben niet geprikt, ondanks de dwang. |
![]() ![]() ![]() |
16 | 41,03% |
Ik ben niet geprikt, maar zonder dwang zou ik mij laten vaccineren hebben. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 39. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zouden de mensen die verhaaltjes nog geloven ? Weten we ondertussen beter ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De massa gelooft en slikt alles. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 17 oktober 2022 om 08:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is nooit een prik-”dwang” geweest. Wie dat beweert is hartsgrondig aan het zeveren.
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de twee gevallen zijn er "motiverende maatregelen". In het geval van het weigeren van een prik kwam dat neer op het U emmerderen en uw sociaal leven verbieden. Maar dat is een keuze, geen dwang. In het geval van moord komt dat neer op U emmerderen door U in een klein hokje te behuizen en uw verplaatsingen buiten dat hokje te verbieden. Maar het is een keuze, geen verbod. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien zal in een zekere toekomst een of andere would-be politieker die in geheime chatgroepen zit te praten met wat vrienden over "lockdown" en "CST", als dat door een TV programma zoals Pano publiek gemaakt wordt, door een rechter gedwongen worden om naar het Sint Jans Berg Ziekenhuis, omgevormd tot een herdenkingsmuseum van de horror van de corona dictatuur, een bezinnend bezoek te brengen, waar door gidsen de verschrikking uitgelegd wordt van maskers op school en prikken van minderjarigen en zo. Laatst gewijzigd door patrickve : 17 oktober 2022 om 11:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie een moord pleegt doet dat niet met de bedoeling om in de gevangenis te belanden. Wie zich niet liet vaccineren wist dat hij of zij het café of restaurant niet binnen mocht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie zich niet laat vaccineren hoopt dat er voldoende restaurants en zo zijn waar ze niet meedoen met die dingen. Maar kan evengoed als die moordenaar tegen de lamp lopen. Laatst gewijzigd door patrickve : 17 oktober 2022 om 11:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Blijkbaar is het voor oerdomme proefkonijnen onmogelijk om (prik)dwang te kunnen herkennen, dat is niet zo verwonderlijk aangezien ze zich dan ook vrijwillig aanbieden voor prikschade aan hun eigen gezondheid zoals we nu dagelijks zien door plotse, onverwachte overlijdens van jonge, gezonde prikslachtoffers die geen beroep meer kunnen doen op het europese fonds voor schadeloosstelling van vaccinatieschade door hun covid-vaccins. ![]()
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard is het dwang u te verhinderen deel te nemen aan het openbaar leven.
Wat anders zou opsluiting of leven met electronisch toezicht zijn? Dit is dwang in uiterste vorm. Niks anders.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 18 oktober 2022 om 23:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het probleem was dat er een onderscheid werd gemaakt tussen gevaccineerden en niet gevaccineerden. Dit schaadde het rechtvaardigheidsgevoel.
Meer was het niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij bent wel aan het strooien met red herrings hee...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De politie kon daar geen boete voor uitschrijven als je toch ergens binnen zat te eten, de restaurant eigenaar kon wel een zware boete krijgen als die het toeliet. De naleving van de Corona regels werd dus op de kap van de burgers zelf geschoven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is verwarring omdat de echte corona-wappies van die tijd (ttz, de TV kwakzalvers, de ministers van openbare gezondheid, eerste ministers en zo) ANDEREN die wezen op de waanzin ervan (zoals Willem Engel) uitmaakten voor "wappie". En ook omdat wappies op het vlak van illuminati en zo, soms ook ingingen tegen die corona-wappies. In het brein van de echte wappievolgers, de "brave burgers", is er dus verwarring ontstaan over wie nu wel, en geen wappies waren, en er zijn er nog zoals jij die nog steeds niet ontwaakt zijn uit die verwarring. Die denken nog steeds dat het mensen zijn zoals Engel die "wappies" zijn, terwijl zij gewoon zelf wappie-volgers waren. Dat wil niet zeggen dat Engel geen zever verkocht heeft. Maar *in de grond* had hij gelijk. En dat wil niet zeggen dat de wappies (de eerste ministers en zo) soms ook per toeval geen juiste dingen zegden. Maar *in de grond* waren zij totaal fout. DAAROM zijn zij de echte wappies he. Maar het onderscheid tussen de echte corona-wappies (de TV virologen en zo) en de "geduide wappies" zoals Engel was eenvoudig: het volstond van alle emotionele lulkoek opzij te zetten van "bomma redden" en gewoon puur droog wetenschappelijk te kijken naar wat er gezegd werd door de corona wappies. Daar was zo goed als niks van gefundeerd. Dat werd zo goed als systematisch tegengesproken door alle verleden en hedendaags wetenschappelijk werk, OF dat had in het beste geval enkel een wishful bestaan en werd afgedaan als "wetenschappelijk bewezen". Het begon in 't begin al: denken dat men met een korte lockdown een epidemie kan stoppen is gewoon ridicuul, omdat de theorie die toelaat om U te laten denken dat de besmettingen zullen verminderen bij een lockdown, TEVENS aangeeft dat die nadien weer zullen stijgen NA de lockdown. En nadien is men van onwaarheid in onwaarheid gesukkeld. DAARAAN herkent men wappies he. Laatst gewijzigd door patrickve : 20 oktober 2022 om 08:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De echte wappies zwijgen ondertussen in alle windstreken.
Ik ben eens benieuwd hoe lang het zal duren vooraleer een kritische documentaire zal worden gemaakt. Naar mijn gevoel is het momenteel vooral "vergeten", zowel bij de burger als de overheid en de experten. Alles op z'n tijd. |
![]() |
![]() |