![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mij is elke reden om te feesten goed.
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) Nochtans is het voor onze samenleving (die van u én van mij en van de anderen die erin rondlopen) noodzakelijk een ernstige politieke discussie te kunnen houden over de al dan niet gezonde invloed die religies kunnen & mogen uitoefenen in & op de publieke ruimte, zonder dat de discussie vervuild wordt door beschuldigingen dat men 'racisme' en/of andere primaire driften wenst te verdoezelen. 2) Het is best mogelijk dat mijn angst voor/onbehagen bij (massa-)godsdiensten, ideologieën, religies, utopieën, ... uit het reptielen-gedeelte van m'n hersenen ontsproten is, maar het is wél zo dat m'n neo-cortex ten eerste die angst/dat onbehagen goed begrijpt, en ten tweede het reptiel in mij wenst te helpen. 3) Lopen we dan niet het risico dat de term uiteindelijk zodanig véél gaat betekenen, dat het nog steeds zeer reëel bestaande (en uiterst domme) 'pure racisme' niet meer benoemd geraakt (tenzij er een nieuw woord voor wordt bedacht)? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laten we mezelf als voorbeeld nemen op dit forum. Ik heb mij hier nooit als moslim of een geloof belijdend persoon geprofileerd. Integendeel, hier geboren en getogen vind ik zuipen en varkensvlees eten geen probleem en dat heb ik ook op dit forum geschreven. Toch word ik door de extreme elementen, waarvan we hier een aardig aantal hebben, op dit forum zonder meer geklasseerd als moslim(enkel omdat mijn ouders afkomstig zijn van buiten België) waarbij sommigen er zelfs niet voor terugdeinzen mij te zeggen dat ik het moet afbollen. Voor dit soort volk heeft het nougabollen te maken met islam maar met afkomst en dan zitten we heel dicht bij racisme. 2) Uw neo-cortex doet dat. Uw vermogen tot redeneren is in staat om die primaire driften in toom te houden. Maar vele(teveel) anderen zijn daar niet genoeg ontwikkeld voor. 3) Voor mijn part bedenkt men een nieuw woord. Zolang het fenomeen maar dezelfde afkeuring en behandeling als racisme krijgt want het is een keiharde realiteit.
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als mensen mij verslijten voor racist omdat ik de Islam hier buiten wil, dan klopt het helemaal wat je zegt. Dan wordt er inderdaad enkel gediscussieerd binnen dat lachwekkend narratief. Een narratief waar jij je continu van bedient met betrekking tot het VB
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zien zich misschien wel als de uiteindelijke voortzetting van de VVP en de VNP. DAT is 45 jaar geleden dat die beide zijn opgericht, als afscheuring van de VU. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er al een racistische reflex is, dan is die misschien goed, he. Kortom, iets van racisme taxeren, is niet noodzakelijk een afkeuring ervan. Racisme kan best goed zijn. Het heeft dus geen belang of iets nu als racisme bestempeld wordt of niet, maar het zou wel goed zijn om woorden een duidelijke betekenis te geven. We moeten van de islamieten af. Dat is wat ik het makakkenprobleem noem. HOE we dat moeten doen, daar kunnen we over praten. Als men voorstellen om van islamieten af te geraken, "racisme" noemt, dan is racisme dus iets om na te streven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zijn gewoonlijk de beste feesten.
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maw, of men nu PRINCIPIEEL verkeerd is, om "zuiver huidskleur racist" te zijn (zuiver huidskleur racisme heeft geen principiele theoretische zinvolle basis), als dat IN DE PRAKTIJK het gros van de moslims viseert, is dat toch een goeie pragmatische aanpak van de zaak, nee ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij stelt voor om chemokuren op te starten waarbij ook gezonde cellen aangevallen worden. Ik stel een gezonde levensstijl voor om tumoren te vermijden.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 20 oktober 2022 om 10:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou je dan niet beter de voorzitter, of zelfs het volledige partijbestuur van VB inlichten van dat belangrijke feit ? Dat ze ook volgend jaar, en het jaar daarna nog eens opnieuw hun 45 jaar moeten vieren ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat gezegd, je WEET niet wat ze herdenken. Misschien is het het oprichten van de VNP en de VVP he. Het verlaten van de Volksunie. DAT klopt immers, in oktober resp. november 1977. Wie zal het zeggen ? Het heeft inderdaad wel iets grappigs om iets te herdenken dat niet vernoemd is, maar ma foi, dat maakt misschien deel uit van het feest ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 20 oktober 2022 om 10:57. |
|
![]() |
![]() |