![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Banneling
|
![]() Moet wel zeggen,
In 391 na christus werden de spelen verboden vanwege het heidense karakter ervan. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tja, ik kijk toch al sowieso liever naar een goeie viswedstrijd.
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() Eenmaal per jaar doe ik een zware wedstrijd waarbij de beste na 8 uur over de eindmeet gaan, cut off time is 16 uren. Ook lichtere races als referentie om te kijken waar ik sta.
2000 deelnemer, 34 landen, leeftijd 18 tot 85, een echte""band of brothers" sfeer. Iedereen is er gelijk en komt er met dezelfde intenties, de strijd met zichzelf proberen te winnen, ander blijven motiveren zodat ze niet opgeven en zo allen de eindmeet halen. Nogmaals een bewijs dat ik geen racist ben ![]() Zo heb ik mijn eigen 5 zuilen waar de moslim en punt kunnen aan zuigen ![]() 1-dagelijks sporten (15-20 uren/week) -het gebed 2-geen teveel rotzooi van voeding en zeker niet de dagen voor wedstrijd, ook niet roken en teveel alcohol consumeren.- vasten 3-1 maal per jaar een mega zware wedstrijd.-bedevaart 4-mensana in corpore sano -geloofsbeleidenis 5-mensen stimuleren/motiveren te sporten en en hierbij helpen-armenbelasting Ook ik ben soms onrein ![]() ![]() Zo zie je nog maar eens hoe rap ge heel dien koran in elkaar kan knutsellen ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Banneling
|
![]() Zoals in de koran was er ook bij mij een verkeerde interpretatie door in een bepaalde zin een woordje teveel gezet te hebben.
![]() ![]() Zin was: Ook ik ben soms onrein ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |