Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 december 2022, 16:29   #161
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bach's schermafbeelding

Standaard

Waarom weigert men de stijging van het aantal doden door "Plotseling" te onderzoeken vragen Nederlandse politici aan de minister van Volksgezondheid.

https://t.me/klokkenluiders/52243
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2022, 16:43   #162
Bach

Bach's schermafbeelding

Standaard

Ondertussen dat de minister van Volksgezondheid in Nederland een onderzoek tegen houdt slaan uitvaartondernemers alarm over het de vele doden NU. Er is geen verklaring voor en onderzoeken wil men het precies liever niet.

Zou eigenlijk voorpagina nieuws dienen te zijn. Maar integendeel is het een moeizame bevalling.

Naam: IMG_20221229_163725.jpg
Bekeken: 524
Grootte: 245,1 KB

Laatst gewijzigd door Bach : 29 december 2022 om 16:43.
Oud 29 december 2022, 16:55   #163
Voltian
Minister-President

Voltian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Heb je mee het beleid bepaald of gecollaboreerd door dissidenten te verklikken bij de covid-politie? Kan hé, dat weten wij niet.
Ik heb geholpen met vaccinaties. Uit overtuiging. Een collaborateur dus.
Oud 29 december 2022, 16:56   #164
Bach

Bach's schermafbeelding

Standaard

Ook in Duitsland roept men meer en meer om een onderzoek naar de actuele oversterfte maat dat wordt tot nu toe tegen gehouden.

https://t.me/klokkenluiders/52306

Ay ay. Dit is erger dan ik tot nu toe dacht.

Laatst gewijzigd door Bach : 29 december 2022 om 16:56.
Oud 29 december 2022, 16:58   #165
Bach

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Iedereen kan zich vergissen. Niemand had verwacht dat die vaccins zó schadelijk zouden zijn als ze nu de indruk geven te zijn. Van belang is nu dit uit te spitten. Dit gaat ook om volksgezondheid. Niet om het toedekken van vergissingen of bedrog.

Laatst gewijzigd door Bach : 29 december 2022 om 16:58.
Oud 29 december 2022, 16:58   #166
Voltian
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
@ Voltian; DeSantis’s petition for a grand jury investigation was approved by the Florida Supreme Court on Thursday, clearing the way for what his office described as a probe into “wrongdoing committed against Floridians related to the COVID-19 vaccine.”

Het eerste tribunaal.

Waar is mijn 100eur?

https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=128

Citaat:
Ge zou uw voorspelling een beetje hard moeten maken, verifieerbaar. Anders blijft het vaag speculeren. Er is hier ook ergens zo’n draad over de Euro “the end game”. Na 5j beetje uitgedoofd.

Je geeft al een tijdje aan dat “de afrekening” eraan komt. Als ge daar geen tijdspanne op plakt, dan is dat wat hol. Allez, als ge zegt, 2, 20 of 200j… ik denk dat bij een revolutie binnen 200j de oorzaak niet gezocht moet worden in covid 200j ervoor…
Dus, ik wil wel een weddenschap aangaan, maar dan niet eentje die voor interpretatie vatbaar is. Zeg scherp en duidelijk wat je voorspelt dat zal gebeuren en tegen wanneer.

Bvb.: Fauci of v Ranst zit binnen 5j in de gevangenis. Da's ondubbelzinnig.
Oud 29 december 2022, 17:01   #167
Voltian
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Iedereen kan zich vergissen. Niemand had verwacht dat die vaccins zóschadelijk zouden zijn. Van belang is nu dit uit te spitten. Dit gaat ook om volksgezondheid. Niet om het toedekken van vergissingen of bedrog.
Wel kijk, blijkbaar zegt de wetenschap dat de vaccin niet schadelijk zijn; enfin, dat de baten groter zijn dan de schade (...tenminste als ge ouder dan 40 zijt of zo).

Dus, het was (wetenschappelijk) niet verkeerd. Misschien wel voor een nieuwe fundamentalistisch regime dat actief jacht gaat maken op "collaborateurs". Dus ja, misschien moet ik wat voorzichtig zijn met wat ik zeg...
Oud 29 december 2022, 18:42   #168
gunter5148

gunter5148's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Toch wel straf dat ik moet veroordeeld worden, ja misschien zelfs opgehangen owv een mening. Tot zover de vrije meningsuiting.
Mensen opsluiten "in hun kot" is geen vrije meningsuiting maar totalitaire dwang.

Er moet geen straf zijn voor een mening te hebben over de manier waarop een ziekte moet worden bestreden, er moet een straf zijn voor hen die wetenschappelijk pertinente onzin propageren om hun dwang uit te oefenen, hen die erin bijstaan in het uitoefenen van hun dwang, en hen die de dwang goedpraten.

(Ik zei in 2019 al; de overheid had evengoed kunnen zeggen; beste mensen, er komt een onbekende griep aan, waar we weinig info over hebben, we gaan U tot niets dwingen, we gaan u goed informeren, we gaan u beschermen als u dat wenst, en verzorgen als U ziek bent)

Men koos voor de dwang.

En zij die het hebben moeten ondergaan, zonder te weten wat er aan de hand was, die hebben al genoeg afgezien, die moeten niet gestraft worden.

Het wordt hoge tijd voor het keren van de angst. Neen, de angst IS aan het keren. Totalitarisme is totaal, en dan stop het, want na totaal totalitarisme is er niets meer.
Oud 29 december 2022, 18:50   #169
Voltian
Minister-President

Standaard

Citaat:
Er moet geen straf zijn voor een mening te hebben over de manier waarop een ziekte moet worden bestreden
ok, ik zit dus safe?
Oud 29 december 2022, 18:52   #170
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Toch wel straf dat ik moet veroordeeld worden, ja misschien zelfs opgehangen owv een mening. Tot zover de vrije meningsuiting.
Eh, nee, heb jij ACTIEF MEEGEWERKT ? Nee, dat dacht ik niet ? (nu ja, misschien ben jij wel Vandenbroucke he dan ziet het er minder fraai uit voor U).
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2022, 18:55   #171
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Maar vaccinaties zijn prima. Wat verkeerd was, is om niet-medische kwakzalverij redenen, mensen die weinig of geen baat hadden bij vaccinatie te dwingen. Maar vaccins zetten aan mensen die vaccins willen is prima he.
Oud 29 december 2022, 18:57   #172
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wel kijk, blijkbaar zegt de wetenschap dat de vaccin niet schadelijk zijn; enfin, dat de baten groter zijn dan de schade (...tenminste als ge ouder dan 40 zijt of zo).
Ik ben daar trouwens nog altijd van overtuigd, tenminste als ge al gene corona gehad had, en in 2021 toen delta nog rondging.

Rond de 40 zal men wel al in de grijze zone zitten waar de baten zodanig klein zijn, dat de onbekendheid van de eventuele risico's vergelijkbaar begon te worden.

Maar ik heb het veel en veel meer over alle vrijheidsbeperkende maatregelen, dan over dat gevaccineer. Het gevaccineer was principieel fout omdat men openlijk aan KWAKZALVERIJ deed, door te liegen over waar het vaccin voor diende (om bomma te beschermen). Maar het was niet erg. Wat veel en veel erger was, waren die lockdowns, die gesloten scholen, die zotte maskers op straat, al die belemmeringen, en die corona pasjes.

Laatst gewijzigd door patrickve : 29 december 2022 om 18:59.
Oud 29 december 2022, 19:02   #173
Voltian
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Eh, nee, heb jij ACTIEF MEEGEWERKT ? Nee, dat dacht ik niet ? (nu ja, misschien ben jij wel Vandenbroucke he dan ziet het er minder fraai uit voor U).
Ai, toch niet safe dan.

Wat staat er mij te wachten dan, als "jullie" het overnemen?
Oud 29 december 2022, 19:04   #174
Voltian
Minister-President

Standaard

Citaat:
Maar vaccinaties zijn prima. Wat verkeerd was, is om niet-medische kwakzalverij redenen, mensen die weinig of geen baat hadden bij vaccinatie te dwingen. Maar vaccins zetten aan mensen die vaccins willen is prima he.
ah, toch safe dan.

Maar ik mag toch mijn mening vrij verkondigen dat jullie fundamentalistische zotten zijn dat jullie Marc V Ranst & the lot willen lynchen. Of is dat dan weer niet ok en maakt me dat ook weer schuldig?
Oud 29 december 2022, 19:04   #175
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ai, toch niet safe dan.

Wat staat er mij te wachten dan, als "jullie" het overnemen?
Dwangarbeid. Lantaarnpalen van pianosnaren voorzien langsheen de E40.
Oud 29 december 2022, 19:05   #176
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ah, toch safe dan.

Maar ik mag toch mijn mening vrij verkondigen dat jullie fundamentalistische zotten zijn dat jullie Marc V Ranst & the lot willen lynchen. Of is dat dan weer niet ok en maakt me dat ook weer schuldig?
We zullen uw gebrek aan inzicht met de mantel der liefde toedekken, als ge maar die pianosnaren gaat klaarmaken...

En niemand heeft het over lynchen he. We hebben het over rechtspraak zoals ten tijde van de Terreur, niewaar.

Laatst gewijzigd door patrickve : 29 december 2022 om 19:06.
Oud 29 december 2022, 19:08   #177
Voltian
Minister-President

Standaard

Citaat:
We zullen uw gebrek aan inzicht met de mantel der liefde toedekken, als ge maar die pianosnaren gaat klaarmaken...

En niemand heeft het over lynchen he. We hebben het over rechtspraak zoals ten tijde van de Terreur, niewaar.
Elke keer weer zo moeilijk om te zien wat oprecht is en wat "metafoor" is...
Oud 29 december 2022, 19:10   #178
Bach

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zelfs die 'wetenschap' is import tegenwoordig. De massale winsten gaan tevens naar het buitenland. (Juist nog een foto gezien van Gates op bezoek bij Van Ranst zopas geleden. Daar komt het geld vandaan).

En we zijn geen kolonie, nee? De vraag is eerder op wélk gebied we nog geen kolonie zijn. Het sociaal zekerheidssysteem nog. Maar dat poogt men nu ook te kelderen in heel Europa. Een tragedie is dat.

Deze 'wetenschap' schreeuwt om fact checking. De mix van volksgezondheid en private corporatie vraagt om meer controlemechanismen om misbruiken te voorkomen. We hebben de (VS gecontroleerde natuurlijk weer) corporaties rechter en partij laten spelen met COVID, een soort van systeem dat je best niet importeert. Ons sociaal zekerheidssysteem wordt op die wijze leeg gezogen en onderuit gehaald, in veel grotere mate dan de misbruiken van gebruikers of zelfs migratie. Want die migranten vullen ook de arbeidsmarkt aan.

Citaat:
Dus, het was (wetenschappelijk) niet verkeerd. Misschien wel voor een nieuwe fundamentalistisch regime dat actief jacht gaat maken op "collaborateurs". Dus ja, misschien moet ik wat voorzichtig zijn met wat ik zeg...
Niet zo dramatisch. Het huidig regime, uit op totale controle (straks de digitale munt naast de gezondheidspaspoorten) zit voorlopig stevig in het zadel en staat aan de kant van degene die haar discours overnemen. Zie ik u eigenlijk ooit iets anders doen? Het zijn eerder de dissidenten die meer en meer achtervolgt en gecanceld worden.

Laatst gewijzigd door Bach : 29 december 2022 om 19:13.
Oud 29 december 2022, 19:12   #179
gunter5148

gunter5148's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus, ik wil wel een weddenschap aangaan, maar dan niet eentje die voor interpretatie vatbaar is. Zeg scherp en duidelijk wat je voorspelt dat zal gebeuren en tegen wanneer.

Bvb.: Fauci of v Ranst zit binnen 5j in de gevangenis. Da's ondubbelzinnig.
gij stelt een weddenschap voor;

"Ik wed u 100€ dat er binnen de komende 2j geen tribunaal/revolutie/lynching door corona zal gebeuren. You take that bet?"

Ik zeg dat het eerste tribunaal in Florida intussen juridisch draagvlak heeft.

Gij zegt "ik wil wel een weddenschap aangaan."

Ik zeg; ge hebt er al een aangegaan, en als na het juridisch draagvlak de eerste zittingsdag zover is, dan moogt gij mij 2 gram goud zenden.

Akkoord met de huidige koers van 54eur per gram?

En er niet vantussen proberen te wezelen hé.
Oud 29 december 2022, 19:14   #180
Bach

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
gij stelt een weddenschap voor;

"Ik wed u 100€ dat er binnen de komende 2j geen tribunaal/revolutie/lynching door corona zal gebeuren. You take that bet?"

Ik zeg dat het eerste tribunaal in Florida intussen juridisch draagvlak heeft.

Gij zegt "ik wil wel een weddenschap aangaan."

Ik zeg; ge hebt er al een aangegaan, en als na het juridisch draagvlak de eerste zittingsdag zover is, dan moogt gij mij 2 gram goud zenden.

Akkoord met de huidige koers van 54eur per gram?

En er niet vantussen proberen te wezelen hé.
2

Laatst gewijzigd door Bach : 29 december 2022 om 19:16.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be