Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 17 juni 2005, 13:40   #161
Slasty
Burgemeester

Slasty's schermafbeelding

Standaard

[quote=Vlaanderen Boven]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Slasty

Jaja, vraag maar rond, fascistischer dan mij komen ze niet.

De vergrijzing is een probleem maar zo spectaculair is het nu ook weer niet.

Zolang de 'blanke bevolking' met meer dan een paar duizend is kan er geen probleem zijn. Ze kunnen altijd opgaan in andere bevolkingsgroepen, maar da's een andere zaak dan wat jij zegt natuurlijk.

Dit gaat in tegen alle wetten van de genetica. Hoe kun je nu van je ouders een nadeel erven dat zij tijdens hun leven hebben opgedaan? Weer klinkklare onzin dus

Voor de volledigheid wil ik wel eens weten wat er precies in die uitgave staat dan.

Hebben ze dat dan niet? Ik weet het niet. Ik hou me niet zo bezig met rassenleer. Misschien heb jij wel een bron.

Tendentieus geklets, gefilterd uit science-fiction. Weer een mooi staaltje van veralgemening trouwens, misschien doet U niks, ik namelijk wel hoor.

Dit is grappig. JIJ bent het juist die allerlei doembeelden schetst. Hell, kijk gewoon maar naar je vorige quote over de ondergang van onze maatschappij.

Man, hoe hypocriet kan je worden?

Wat heeft dit er mee te maken? Ik weet wel hoe gelukkig ik ben om hier geboren te zijn, daarom heb ik ook vertrouwen in de maatschappij die me al deze kansen heeft gegeven, in tegenstelling tot jij.

Wederom, JIJ bent het met je eeuwig gekanker over het uitsterven van blanken en wat weet ik nog allemaal, waarom toch die raciale obsessie? Wat maakt het uit?

Trouwens wel hilarisch dat je me als ultra rechts bestempelt, toont mooi aan wat voor een verwrongen wereldbeeld jij hebt, gewoon omdat ik je halve leugens, overdreven statistieken en willekeurige voorspellingen aanval.

Kom toch eens uit je zwart-wit en blank-zwart wereld, we zijn allemaal mensen.
Grappig dat je't zegt. Nooit gehoord van erfelijke aandoeningen zeker? Dat de astma-patiënten op 20 jaar tijd met 150% gestegen zijn is een 'fait divers' zeker.
Desmond Morris als Sci-Fi bestempelen getuigt van véél kennis in de biologie-sector De derde wereld kent amper 20 jaar industriële vervuiling en dus manifesteren de problemen i.v.m. milieuverontreiniging zich daar nog niet zo hevig als hier; maar het begint ook daar. In China bvb waar alle remmen los zijn sinds de versoepeling zijn in bepaalde gebieden de CARA-patiënten spectaculair gestegen.
En mijn denken is niet doemdenken, mij kan het niet schelen dat de rassen vermengd worden, maar velen hier blijkbaar wel, zoals je zelf zegt, we zijn allemaal mensen, wat maakt het dan uit of je achter achter achter achterkleinkinderen zwart zijn?
Oud 12 februari 2006, 02:29   #162
Cynicus
Banneling

Cynicus's schermafbeelding

Standaard

Naar aanleiding van die histerische, irrationele reacties van die islamieten op een aantal spotprenten, wou ik graag nogmaals waarschuwen voor het feit dat de toenemende islamisering van Europa er zou kunnen toe leiden dat de blanken in Europa wel eens de meest verdrukte bevolkingsgroep van de 21-ste eeuw zouden kunnnen worden.
Cynicus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2006, 19:59   #163
phoebe
Parlementsvoorzitter

phoebe's schermafbeelding

Standaard

Niet zouden maar bijna zijn.
phoebe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be