![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Burgemeester
|
![]() [quote=Vlaanderen Boven]
Citaat:
Desmond Morris als Sci-Fi bestempelen getuigt van véél kennis in de biologie-sector ![]() En mijn denken is niet doemdenken, mij kan het niet schelen dat de rassen vermengd worden, maar velen hier blijkbaar wel, zoals je zelf zegt, we zijn allemaal mensen, wat maakt het dan uit of je achter achter achter achterkleinkinderen zwart zijn?
![]() |
![]() |
#162 |
Banneling
|
![]() Naar aanleiding van die histerische, irrationele reacties van die islamieten op een aantal spotprenten, wou ik graag nogmaals waarschuwen voor het feit dat de toenemende islamisering van Europa er zou kunnen toe leiden dat de blanken in Europa wel eens de meest verdrukte bevolkingsgroep van de 21-ste eeuw zouden kunnnen worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Niet zouden maar bijna zijn.
|
![]() |
![]() |