![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu weet men beter en is het Frans passé. Engels is nu de wereldtaal. Een gegeven dat me veel plezier geeft.
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
We hebben allemaal de beelden gezien van het Catalaans referendum en de blinde woede van de Spaanse politie Vrouwen werden in buik gestampt en bij het haar van trappen gesleurd En Catalaanse verkozenen opgesloten Catalonië moest zich onderwerpen aan het Spaans gezag Stel u voor dat Gilbert op de nationale feestdag op de Catalaanse vlag zou staan met een Spaanse trui Hoe zou dit aankomen in Catalonië? En mochten wij in Spanje wonen. Ik zou het verwerpelijk vinden. En u Henri? Toejuichen? Maar de situatie is hier anders Vlaanderen heeft artikel 35
Belgie is een Matrix programma die u doet inslapen. Geloof deze droom niet meer. Laat uw droombeeld België los. Neem de rode pil. Wat de Matrix u ook toeroept......... Laatst gewijzigd door MORPHEUS : 29 juli 2023 om 20:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik mis Slovakije in uw lijst
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs al was ik nooit geboren, Frans is passé.
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Minister-President
|
![]() U bedoeld Frans is voor passé generatie ?
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de kleinere hotels die mijn voorkeur hebben nada. Dat gezever over Engels is kul heb het ook nog vroeger dit jaar in Guangzhou in China meegemaakt. Ik moest absoluut remnimbi's hebben en aan tientallen en tientallen mensen gevraagd waar ik een geldautomaat kon vinden, in het Engels en niemand verstond Engels. Ja in de Vlaanderen spreken ze Hollywood Engels met veel fuck en shit maar een normale converstie voeren of gewoon een Engelse krant lezen dat is wat te hoog gegrepen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben niet zeker of dat ik alle aspecten van uw vraag ten volle begrijp.
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat noem ik nu eens een diplomatische formulering.
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och ja, ik zou beter op die zever die hier al een paar decennia geserveerd wordt opnieuw en opnieuw van mensen die een midderwaardigheidscomplex hebben tegenover het frans. Ik zou hen beter in hun wereld laten. Ze zouden hun broek zelfs laten zakken voor de Hollanders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
van Damocles boven de hoofden van de Belgicisten. De glorieperiode van het Frans in Vlaanderen is dan immers voorgoed voorbij Zij voelen dat ook aan en worden een beetje nijdig omdat ze er niets tegen kunnen doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat het ons simpel houden dit was mijn allerlaatste tussekomst in jullie debiele franshatende parodie. Ik ben daar tamelijk konsekwent in, als ik stel dat ik met iemand geen discussie meer aanga dan is dat ook definitief. Zover zit ik met u nog niet maar aangezien ge beperkt zijt tot één onderwerp is de kans groot. Laatst gewijzigd door Gipsy : 30 juli 2023 om 12:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat het ons simpel houden dit was mijn allerlaatste tussekomst in jullie debiele franshatende parodie. Ik ben daar tamelijk konsekwent in, als ik stel dat ik met iemand geen discussie meer aanga dan is dat ook definitief. Zover zit ik met u nog niet maar aangezien ge beperkt zijt tot én onderwerp is de kans groot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo hoor je het ook eens van een ander.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij mij is dat o.a. argumenten aanbrengen voor de Vlaamse onafhankelijkheid. Nog veel succes in Uw verder leven en hopelijk zien we elkaar op de grote viering van de Vlaamse Onafhankelijkheid. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |