![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik beelden heb van ineengeslagen kopvodden, of van negers die gekruisbrand worden, en ik kick daarop, waarom zou dat enige "misdaad" zijn ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://reactnieuws.net/2013/07/25/p...at-beweringen/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vertel eens.
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb een koppel gekend waar het verschil in leeftijd zomaar eventjes 19 jaar was. De man was wel de oudste. Het omgekeerde komt minder voor, alhoewel ik een neef heb die twee jaar jonger is dan zijn vrouw. Maar het is wel een duurzame en liefdevolle relatie.
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die maffe priester was pater Versteylen. Een nogal vrijgevochten priester met erg “progressieve” ideeën voor die tijd. Vooral op het vlak van seksualiteit.
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al moet ik zeggen dat ik en een paar vrienden (m/v) daar ook van verdacht werden alleen was de setting anders en speelden we alleen maar jeux de boulle. maar dat was al voldoende he, met de ballen spelen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die was ook erg creatief in het verzinnen van kleutertaal om seksuele handelingen te benoemen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#169 |
Minister
|
![]() Alé.. ze dachten Pichal met een enkelband naar huis te kunnen sturen tot een andere gedetineerde hem herkende en de media tipte.. Hij had dus gehoopt het te kunnen stilhouden en gewoon verder te leven, mits het dragen van die enkelband. Da's wel pech hebben nu.. lol.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is destijds in de media geweest. Die man is veroordeeld.
https://www.gva.be/cnt/dmf20210922_97453568
![]() |
#171 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De man had zichzelf overtuigd over hoe goed hij bezig was. Plus dat het in die dagen nog standaard gedrag was in de kerk.
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bizar, is dat geen voorwaarde om in het rood bastion van de VRT binnen te raken?
![]() |
#174 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() (NOG) Niet in de gesubsidieerde "kwaliteitskranten"....
Citaat:
Dit is em... https://youtu.be/rzhWyBXqz7M?t=10 Citaat:
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die jonge vriendinnen worden natuurlijk omzeggens maar allemaal (verliefd) op een oude vent met een goed gespijsde bankrekening ![]() Die worden zelden of nooit verliefd op een 30 jaar oudere arme drommel ![]() Maar bon volwassen mensen onder elkaar doen maar wat ze zelf willen. Ik vel daar geen oordeel over. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 31 augustus 2023 om 11:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De kinderen kregen levenslang! Een leven lang van bang zijn, van niemand meer durven vertrouwen, van nachtmerries, van therapie..... BLIJF GDV MET UW POTEN VAN KINDEREN AF! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Oh en het is dan legaal want er is een minuscuul stukje textiel op... Het is zelfs zo dat als je getekende manga hebt dat je al veroordeeld kan worden voor kindermishandeling. Als dat gebeurt moet je in de rechtbank bank vragen of ze de slachtoffers kunnen aanwijzen.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar Sven was al een wrak na 6 dagen, hij heeft nog minstens 14 dagen te gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Sterker nog, doordat men zich focust op "gebruikers", ontspringen de "makers" altijd hun straf. Pichal opsluiten is even effectief als gratis Dafalgan geven aan kinderen die mishandeld worden.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |