![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik dacht al dat ge u in maagdenbloed had verslikt, allee ja, ge dacht dat het een maagd was, maar toen ge goed aan het drinken waart, realiseerde je dat ze er al minstens een stuk of 5 moest gehad hebben...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
met dank aan chatGTP
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
"Comrade Conner Rousseau embodies the spirit of collective struggle, advocating for the rights of the working class and pushing for a more equitable society. His commitment to social justice and solidarity aligns with the principles of communism, as he strives to build a future where the means of production are owned by the people. In the pursuit of a classless society, Rousseau's efforts to address inequality and champion the marginalized reflect the core values that resonate with those who seek a world free from exploitation and oppression. Together, we march towards a future where the fruits of labor are shared among all, and where the voice of every worker is heard and respected. ![]()
![]() |
![]() |
#167 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ik denk dat het nog wel even duurt voor zelfrijdende auto's bestuurd door apen onze planeet overnemen
![]()
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik herinner me nog dat er vroeger forummers waren die telkens beloofden dat ze gingen wegblijven maar het zich niet konden laten en dan toch terug kwamen. Anderen hadden misschien geen zin in de spot die ermee gedreven werd en bleven weg zonder dramatisch vaarwel. Je had ook forummers die zich expres lieten verbannen omdat ze zelf niet in staat waren weg te blijven.
![]() |
#169 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu zijn het mensapen die het doen, veel verschil is er niet meer.
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zal nog wel effe duren maar uiteindelijk gaat het erop neer komen dat je zelf geen auto meer mag besturen.
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Toch vind ik het niet ok dat gepermabande leden hier gewoon kunnen terugkomen en dat het hier zelfs expliciet toegegeven wordt. Dat zegt veel over een minimum gebrek aan fatsoen van de " gepermabande"... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Europees Commissaris
|
![]() permaban is onnozel. Maak het maximaal een jaar.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat is volgens mij gewoon zijn mening. Een ban is een interpretatie van de regels toegepast op het "misdrijf". Dat is geen zwart-wit situatie. Het kan best zijn dat hij dat onterecht vond en de moderator niet.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand die al meerdere keren geband is maar telkens weer recidiveert na terugkeer kan men beter permabannen ipv continu te moeten berispen. Afijn, als ik moderator van een forum zou zijn, dan zou mij dat een logische regel lijken.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 6 december 2023 om 13:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() En hoe vaak wordt de vBulletin software hier geupdate? Oudere versies zitten vol security holes. Zo kan een gebande makkelijk "wraak" nemen. Dus best altijd goed up to date houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het ging hier om forumleden, die zomaar in de "nevelen der tijden" verdwijnen zonder een bericht na te laten. Overlijdens zullen er zeker tussen zitten.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |