![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ten tweede: waarom blijft dat 'de vraag'? Waarom is dat van belang?
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht plotseling aan iets; Wat vinden jullie eigenlijk van mensen die om 4 uur 's nachts over straat lopen ?
Is dat niet een beetje verdacht, of niet niet ?
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom hebben we het daar eigenlijk nog niet over gehad?
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() voor eeuwig in het koele zand van de sahara, er worden geen daisy's gepushed bij gebrek aan water.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Er zijn talloze bestelwagens die op zaterdag en zondag overdag op een oprit staan dat anders is dan waarop het voortuig is ingeschreven. Vaak zwartwerk en dus een misdrijf. Nochtans omschrijft niemand dat als 'verdacht'. De meeste mensen die onder een trein springen zijn depressief of bipolair. Is nu elke depressieve mens die in de buurt van een spoorweg komt nu een 'verdachte'?
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 30 juli 2024 om 14:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
|
![]() Citaat:
Zwartwerk, bouwovertredingen, sproeien bij sproeiverbod, ....
![]() |
![]() |
#168 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of hoe weet die dat iets een bouwovertreding is? Dat sproeien bij sproeiverbod (of autowassen), dat is wel duidelijk, en iemand dat dat doet, die zou van mij op de plaatselijke markt een ochtend in de schandpaal mogen hangen.
![]() |
![]() |
#170 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken iemand die betonmixerchauffeur is. Die mixer staat in het weekend bij hem op de speciaal aangelegde parking ('s avonds trouwens ook) is dat ne zwartwerker die daar aan het werk is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als een paar bontkraaghyena's over muurtjes klauteren om 4u 's nachts, da's heel normaal.
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn hier mensen die mij verdacht zouden vinden als ik om 4:00 over straat loop. Hoe zuurder de maatschappij wordt gemaakt, hoe meer gedrag als 'verdacht' zal worden gezien. Want alles wat ook maar enigszins afwijkt van wat de meerderheid 'normaal' vindt, wordt al snel verdacht. Dus heel de discussie of bepaald gedrag nu wel of niet verdacht is, is eigenlijk van geen tel. De ene vindt mij verdacht als ik om 4:00 over straat loop, de andere vindt dat niet. Men kan de politie opbellen en die zullen dan ter plekke controleren of ik iets verkeerd doe, dan wel duidelijk plannen heb om iets verkeerd te gaan doen. Zo ja, heb ik problemen. Zo niet, mag ik gewoon verder doen met wat ik bezig was. Verdacht gedrag op zich is immers niet strafbaar.
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 31 juli 2024 om 06:24. |
|
![]() |
![]() |