![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.rijksoverheid.nl/regerin...el-en-migratie
![]() |
![]() |
#162 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik denk dat premier Matthias Diependaele geen bezwaar maakt als ze deze keer Vlaamse technologie' gebruiken (CS) , als bevriende natie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wilders wou maatregelen die buiten het regeerakkoord vallen. In de context dat het nooit straf genoeg kan zijn, en dat hij onrustig wordt als hij te lang verantwoordelijkheid moet dragen.
Stel je voor zeg, verantwoordelijk zijn.
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het land laten overspoelen door Noord-Afrikanen en MO-volkeren, noem jij verantwoordelijk zijn ??? Want dat is wat de voorbije dertig jaar is gebeurd, net zoals in de rest van Europa trouwens.
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na nog geen jaar regeren komt hij aankakken met 'ja, eigenlijk wil ik bovenop wat is afgesproken nog andere ingrepen'.
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wilders vraagt eenvoudigweg de handtekening van de partijleiders dat zijn 10 punten van het regeerakkoord worden uitgevoerd. Hij heeft deze niet gekregen. Ik vraag me af hoe Wilders gaat vermijden dat CDA en Groenlinks zetelwinst boeken.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 3 juni 2025 om 13:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij wint nu altijd. Hij stelde zijn eisen zodanig hoog ,dat het een overwinning voor hem zou zijn ,moesten de coalitiepartners hier aan toeggegeven hebben. Als ze niet zouden toegeven ,komen er nieuwe verkiezingen en hier zal hij volgens zijn inzicht weer meer zetels halen dan de vorige keer. Slimme kerel ,die Wilders. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 3 juni 2025 om 14:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Minister-President
|
![]() Knijp maar jullie billen tesamen linkse woke en coke snuivende brigade, rechts zal overal de meerderheid halen, jullie verdoemde import islam en het alfabet+x aanbidding zal zwaar op jullie maag liggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wilders heeft zijn moment waarschijnlijk strategisch gekozen, maar de vraag is altijd hoe je een parasiet het beste dood krijgt; de gastheer laten sterven (links aan de macht laten dus) of de parasiet bestrijden (een nog vééél strenger beleid voor nietsnutten) Ik zou voor het eerste kiezen. Want het voordeel is, als men de gastheer laat afsterven, dan verdwijnen de nietsnutten vanzelf, en de productieven hebben geen rovende overheid nodig om productief te zijn.
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Nederland valt de regering over de asielcrisis. Hier in België doen Arizona en Bart De Wevers connecties bij de enkele nog overblijvende mediagroepen alsof die niet bestaat. Het is nochtans van de grote asielcrisis van 2015 geleden dat er zoveel asielzoekers ons land zijn ingebroken.
De kolonisatiegolven die we in West-Europa over ons krijgen zijn groter dan enige Europese kolonisatiegolf die de Amerika's ooit meemaakten. De kolonisatie van de Amerika's heeft 500 jaar geduurd, die van Europa zal amper 100 jaar duren.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. Laatst gewijzigd door Vlad : 3 juni 2025 om 18:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie gelooft die mens nog?
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De onderklasse stemt op de populisten. Dat is goed te begrijpen want de rest van de bevolking heeft veel ranzig veel welvaart. Maar de onderklasse profiteert niet mee. Zijn boos en gefrustreerd. Maar goed, jammer voor hen bleek Wilders ook niet de oplossing. Hij heeft niets voor ze kunnen doen anders dan voorkomen dat de VVD de uitkeringen verlaagde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfuitgelokte verkiezingen willen winnen, door eerst je eigen regering te saboteren, die je eigen regeerakkoord uitvoert, enkel maar omdat je meerderheid dat eigen regeerakkoord trouw wil blijven is ervan uitgaan dat de burger/kiezer achterlijk is of het geheugen van een garnaal heeft.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 3 juni 2025 om 19:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
|
![]() Mooi dat die regering gevallen is, deed toch niets.
Hopelijk wordt er nu MASSAAL op Thierry Baudet en FVD gestemd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
|
![]() Die regering heeft inderdaad totaal niets gedaan. Tijd voor iets nieuws en hopelijk dit keer een echte anti EU regering in Nederland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
|
![]() Citaat:
2. Als de rest van de bevolking die ranzige welvaart niet gestolen heeft, is iedereen die met zijn vettige poten aan die welvaart wil zitten een vorte dief, ambtenaren en subsidie-hoeren incluis. Je zegt het zelf; méé-profiteren. De hele kern van het probleem.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 3 juni 2025 om 19:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
|
![]() Citaat:
Als je een bevolking kunt wijsmaken, "stem voor mij, ik zal geld stelen, en het dan aan anderen uitdelen" dan wéét je dat je met gestampte idioten en gewetenloze lemmingen te maken hebt.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 3 juni 2025 om 19:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() "De coalitiepartners van Wilders - VVD, NSC en BBB - weigeren zijn plannen te ondertekenen en dus stapt zijn partij uit de coalitie.
Geert Wilders stapt met zijn partij PVV uit de Nederlandse regering." Geert wilders heeft geen keuze want de coalitie wil niet weten van een strenger asielbeleid en dus heeft wilders geen andere optie dan de stekker eruit te trekken want anders pleegt wilders kiezersbedrog. Wilders heeft zijn kiezers een strenger asielbeleid beloofd maar de coalitie partners verhinderen dat. De val van de nl regering is de schuld van vvd, nsc en bbb want die willen geen strenger asielbeleid. De turkse van vvd vindt zelfs dat Geert voor eigenbelang kiest, hoe? Dat weet de madam fez niet, zij en de andere nitwits vinden geert onverantwoordelijk omdat hij een strenger asielbeleid wil... ![]() We zullen bij de verkiezingen zien wat de bevolking ervan vindt.