![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoiets als de Protocollen van de Wijzen van Zion en andere mythische complottheorieën.
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De spanwijdte van het Romeinse Rijk? Het 6de Rome, het 7de Rome.
Dat klopt; met een duidelijk gecentraliseerd centrum bij de Russen. En een meer decentraal verhaal bij de Amerikanen.
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de regel hoor je dergelijke kreten idd quasi exclusief vanuit de Alt-Right hoek, maar blijkbaar zijn er ook N-VA kaderleden die dat willen imiteren. So be it. Hopelijk is dat dan uit oprechte interesse, en niet vanuit dezelfde motivatie als bij Alt-Right.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 11 januari 2025 om 15:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 11 januari 2025 om 15:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Musk heeft de kat de bel aangebonden, in de link een vrij genuanceerde kijk op het schandaal van de seriële verkrachtingen van blanke autochtone meisjes door bendes uit Pakistan;
https://www.zerohedge.com/political/...-state-starmer Concreet; het is niet Starmer’s schuld, maar hij biedt evenmin oplossingen aan. Die meisjes worden gewoon geofferd op het woke-altaar.
![]() |
#166 |
|
![]() Kan je specificeren?
Of is iedereen een hypocriet?
![]() |
#167 |
|
![]() De Russen zijn dankbaar.
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Jij hebt liever zoiets, neen?
![]() |
![]() |
#169 | |
|
![]() Citaat:
Ze KUNNEN er iets aan doen, als ze willen. Ik wacht….
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 11 januari 2025 om 15:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewoon wat volk maakt niet uit van waar zolang de boomer zijn pensioentje maar krijgt en niet meer moet werken. Wij zijn de nieuwe aristocratie. Het omvormen of aanpassen of wat dan ook "apres nous le déluge."
De verloedering is alomtegenwoordig. Laat maar traag wegzinken naar de abyss. De bezigheden van de opperklasse van de maatschappij zijn triviaal, rot, idioot. ![]()
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoek eens op hoe véél van de oorspronkelijk in Siberië gesproken talen inmiddels 'uitgestorven' zijn, en wie daar voor heeft gezorgd. Daarnaast: waar komen volgens u de 'Romaanse Talen' vandaan? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier: https://www.youtube.com/watch?v=VAGk2mvgBEk vindt u ook een goede documentaire betreffende de "Grooming Gangs", die ouder is dan de 'interventie' van Musk. Daaruit blijkt dat ook Pakistaanse meisjes slachtoffer werden, én dat de verkrachters niet uitsluitend van Pakistaanse herkomst waren. ![]() Het blijft uiteraard alleszins schandalig & verbijsterend dat de smeerlapperij zo lang én op zo'n grote schaal door kon gaan. Something's very rotten in the United Kingdom. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
|
![]() Citaat:
Daarnaast, niet alle Pakistanis zijn slechte mensen, uiteraard. Maar de smeerlappen moeten er tussenuit, en recht terug van waar ze ook moge komen. Soit, de bal ligt in het kamp van Starmer.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 11 januari 2025 om 16:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
|
![]() Fun bij de Trumpetters en Muskieten:
"Steve Bannon - de strateeg die Donald Trump een eerste keer in het Witte Huis kreeg - heeft de oorlog verklaard aan miljardair Elon Musk. In een interview met de Italiaanse krant ‘Corriere della Sera’ noemt hij Musk “een door en door slecht mens” en zegt hij er alles aan te zullen doen “om hem tegen te houden”. “Zijn enige doel is om biljonair te worden”, aldus Bannon. En hij is niet de enige bij extreemrechts in de VS die niets meer moet hebben van de miljardair." https://www.hln.be/buitenland/ik-zal...musk~a3f92e4f/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel curieus.
Misbruik dat een jaar of 40 bestond onder voornamelijk Torie regeringen is de schuld van Keir Starmer.
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volledig akkoord. En dat zij -deels- geografisch tot hetzelfde continent behoren is verder betekenisloos.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() In welk parallel universum is dat dan wel ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het echt triestige van dat verhaal is dat de extreem-rechtse smeerpijperij dit menselijk drama nu post factum probeert te recupereren voor eigen politiek gebruik. Daar waar ze in essentie het schijt hebben aan alles dat uit Pakistan komt. Dit is hypocrisie tot de vierde macht. |
|
![]() |
![]() |