![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ten tweede, ik ben niet alwetend, beweer dat ook nergens, maar ik schrijf dan ook geen verzinseltjes over 'cultureel marxisme'. Brainlesscharlie blijft dat wel doen, en blijft daarmee zijn onwetendheid ten toon spreiden (en dan nog wel op een forum waar er een aantal mensen posten die wel Marx-kenner zijn, waaronder ondergetekende). Driewerf
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 15 januari 2005 om 18:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#164 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Yossarian : 15 januari 2005 om 21:33. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat staat niet voor niets tussen haakjes en dat weet je verdomde goed!
Het enige dat er voor die man belangrijk is, is dat er gewerkt wordt voor het loon dat hij betaalt. Wie dat niet doet vliegt binnen de kortste keren aan de deur. OOK allochtonen, maar niet alleen zij! Durft hij echter een allochtoon buitengooien die hem niet bevalt dan zijn de Yossarians, uiteraard, de eersten die hem van discriminatie zouden beschuldigen. Niet dat je het ook maar hoeft te proberen want de man heeft ook een aantal allochtonen in vaste loondienst.
![]() |
#167 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zelf vindt de man dat ze in België zot zijn omdat hij er liever voor WIL werken maar niet mag... Citaat:
Tot zover de 'warrige zever', archaische zever en racistische cliché's...
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is werk, maar er zijn veel meer mensen die niet willen werken. Waarom zouden ze? Met wat komedie spelen krijg je een basisinkomen dat op velerlei manieren kan aangevuld worden.
![]() |
![]() |
#169 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Er zijn er ook die het niet kunnen zien omdat het er niet is !! (kweet wel, met enige vertraging, maar toch)
![]() |
![]() |
#170 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
ps : je kan je onderschrift best eens controleren op dt-fouten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
2. Het "binnenhalen" van gastarbeiders werd stopgezet in 1977. 3. Aansluiting bij een mutualiteit is verplicht. Geldt voor iedereen. Een asielzoeker over dezelfde kam scheren als een gelukzoeker getuigt van verregaande cynisme en weinig vermogen tot empathie. 4. Eender wie die in Belgie heeft gewerkt (ongeacht de nationaliteit) en bijgevolg heeft afgedragen aan de sociale zekerheid, is pensioengerechtigd. De verblijfplaats op het ogenblik dat een pensioen wordt toegekend is van geen belang. De pensioengerechtigde Vlamingen die aan de Coasta Brava wonen, hebben volgens je redenering geen recht meer op een pensioen? Hun aantal is nochtans "navenant groot".
![]() |
![]() |
#173 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ge moet eens lezen wat er staat. En een gastarbeider gaat naar huis wanneer hij geen werk meer heeft. Anders spreekt men niet van een gastarbeider! Anders spreekt men van een gastdopper of profiteur! De meeste van de allochtonen zijn aan 40jaar invalide of zijn gastdoppers! en daar bestaan ook studie over! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
2. Ooit gehoord van de R.V.A. ? Ooit gehoord van schorsingen van uitkeringen indien werkonwilligheid van toepassing blijkt te zijn? Ooit gehoord van controles die alsmaar strenger worden? De RVA is momenteel doende met het screenen van alle werklozen tussen de 20 en 30 jaar teneinde na te gaan of ze voldoende inspanningen hebben geleverd om werk te vinden. Hierna volgt de groep van 30 tot 40-jarigen.
![]() |
![]() |
#175 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waarde Fernand, ik heb heel goed gelezen. Blijkbaar is dit omgekeerd het geval niet. Heb ik beweerd dat een pensioengerechtigde zich dient te laten keuren? Ik dacht van niet. Zo te zien heb jij dit ook niet beweerd. Je formuleringen zijn evenwel suggestief opgesteld. Wie dient zich dan te laten keuren?
Wat is dan het probleem? Citaat:
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 16 januari 2005 om 10:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik die dacht dat ze daar al doende mee waren sinds het ontstaan van uitkeringen van werkloosheidsvergoedingen. Voor alle leeftijdskategoriën. (Maar dat ze dat niet deden in Wallonië, dat wist ik dus wel.)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#178 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#179 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar ze kunnen zic laten "keuren" in hun thuisland! Laatst was er een reportage van de nl tv welke die MISTOESTANDEN eens duidelijk heeft in kaart gebracht. En NEEN, het zijn niet allemaal profiteurs. Maar het overgrote gedeelte wel. Voor die ene goede kan men het licht niet laten branden. En het inhoudelijk ingaan op Uw puntjes. Deze zijn reeds inhoudelijk weerlegd door Knuppel. Ik hoef daar niets aan toe te voegen, aangezien U eerstens mijn uitleg in tweifel trekt, en nu na het antwoord van een andere person ook dat in twijfel trekt. Dus verder kan ik ook niet debateren. Ja en neen zijn lang om strijden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |