![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
#162 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Leg het hier maar eens uit, zonder uw KAMERADEN |
||
![]() |
![]() |
#163 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Denkt gij nu echt dat het gehele blokprogamma op enkele bladen staat? |
|||
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#165 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||||
![]() |
![]() |
#166 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
#167 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Alles wat democratisch is wordt hier extreem-links genoemd en fascisme wordt hier netjes uitgelegd als fatsoenlijk rechts of zoiets.
De meeste mensen die uitkomen voor hun Vlaams Bloksympathieen zeggen dit te doen omwille van die goede fascistische ideeen tav migranten die het blok op tv verkondigt. Deze mensen voelen zich in hun rascisme gesteund door het blok. Bewijst genoeg voor mij.
Je mag Moslim zijn, als ik tegen de Islam mag zijn. Dan denken wij beiden multi-cultureel en kunnen we zo naast elkaar leven en er met elkaar over discussieren tussen pot en pint. (als u tenminste een pintje mag drinken van uw geloof). |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat heeft fascisme en racisme nu van doen met een verstrengd asielbeleid? Met een consequent integratiebeleid en met een uitwijsbeleid voor misdadige vreemdelingen? |
|
![]() |
![]() |
#171 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoef niet naar het hoofdkwartier van elke partij te gaan om te weten waar een partij voor staat.
||
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#173 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"Wat je nu zegt, wie elk partijprogramma doorneemt, zal in elk programma punten vinden waarmee hij of zij het eens is. Wie elk programma doorleest zal in enkele programmas punten vinden die er voor hem of haar ideologisch absoluut niet in kunnen. Deze punten kom ikzelf tegen bij de extremistische partijen. In de rechtsextremistische kan ik me totaal niet vinden, de linksextremistische steun ik niet, maar kunnen wel mijn "sympathie" wegdragen, omdat het idealisme er van afstraalt" |
||
![]() |
![]() |
#174 | |||
|
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
#175 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
#176 |
Europees Commissaris
|
![]() Intussen geen antwoord gekregen.
Conclusie: ze weten het zelf niet. |
![]() |
![]() |
#177 | |
|
![]() Citaat:
1) Op dit forum weten de meesten al op wie ze gaan stemmen, jij ook, en ze zullen niet zo gauw van gedacht veranderen! 2)Wie het programma van het Blok wil kennen moet maar de site bezoeken of de talloze discussies hier lezen! 3) De mensen die op het blok stemmen durven er voor uitkomen op dit forum in tegenstelling tot de anderen die enkel goedkope laster kunnen verkopen tegen het Blok en de mensen hier! 4) �* bon entendeur salut! |
|
![]() |
![]() |
#178 | |||||
|
![]() Citaat:
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
#179 | ||